Ο δήθεν συντάκτης του Protagon «χτύπησε» ξανά. Με φωτογραφία του Γιώργου Γεραπετρίτη επιτέθηκε στον Δήμο Βερύκιο πλέκοντας, παράλληλα, το εγκώμιο του διορισμἐνου από το Μαξίμου Mr ελληνική διπλωματία και… κομάντο του Κυριάκου Μητσοτάκη για όλες τις «επικίνδυνες αποστολές».
Είναι πρωτοφανής εκτροπή ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας να απαντά σε έγκριτο δημοσιογράφο, ο οποίος υπογράφει με το όνομά του τα κείμενά του, μέσω ενός ανύπαρκτου προσώπου. Ὀπως εχει αποκαλύψει η «Αυγή», ο υποτιθέμενος Αλέκος Παπαναστασίου χρησιμοποιεί πλαστή φωτογραφία για «δική του»!
Η απάντηση του Δήμου Βερύκιου
«Αγαπητό Protagon
Σε άρθρο του συνεργάτη σας Αλέκου Παπαναστασίου με τίτλο «Γιατί ο Γεραπετρίτης ερεθίζει του λαϊκιστές» αναφέρεται ότι :
« Εξέχουσα θέση σε αυτό το «μαγαζί» έχουν παλιοί δημοσιογράφοι από το ρεπορτάζ του υπουργείου Αμυνας. Από τα λεγόμενα «καλά χρόνια». Για παράδειγμα, στην εποχή τους ήταν τόσο υπεύθυνοι ρεπόρτερ ώστε μπορούσαν (τυχαίο το παράδειγμα) να περιγράφουν live από τη Σαλαμίνα τα πλοία του Πολεμικού Ναυτικού –μαζί με τα διακριτικά τους– την ώρα που σάλπαραν για να αντιμετωπίσουν μια εθνική κρίση. Ελπίζοντας, βέβαια, ότι στην Τουρκία θα έβλεπαν τηλεόραση με «χιόνια» και δεν θα κατέγραφαν ποια είναι».
Λοιπόν, άντε για τα τελειώνει το παραμύθι ! Την τηλεοπτική κάλυψη του απόπλου του Στόλου κατά την κρίση των Ιμίων ΔΕΝ την έκανε συντάκτης του υπουργείου Άμυνας, δηλαδή εγώ ! Και για να καταγράφει στην ιστορία : Την μετάδοση την έκανε νυν μέλος του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου απο το σκάφος της ιδιοκτησίας του Σταθμού και με καπετάνιο τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.
Σ.Σ: Την παραπάνω ιστορική αλήθεια την έχω επισημάνει αρκετές φορές αλλά “στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα” . Αυτά έχει η διατεταγμένη αρθρογραφία δεν τον παρεξηγώ τον συντάκτη σας. Άλλωστε υπάρχει και η …Σχολή «δεν αφήνεις την αλήθεια να σου χαλάσει μια ωραία ιστορία».
Με εκτίμηση
Δήμος Βερύκιος».
Δείτε το κατάπτυστο δημοσίευμα «Γιατί ο Γεραπετρίτης ερεθίζει τους λαϊκιστές» του Protagon
Κύριε Βερύκιε , είναι αργά για κλάματα
Τους υπηρετήσατε μια χαρά έως τώρα.