Του Σπύρου Τρίψα
Άλλος ένας επικοινωνιακός τακτικισμός του πρωθυπουργού. Αυτή τη φορά με αφορμή την έξαρση της βίας, όπως την παρουσιάζουν τα κρατικοδίαιτα μέσα, ευκαιρία διά των ανηλίκων να επιδείξει την δυναμική του, επιβάλλοντας τον νόμο και την τάξη απευθυνόμενος στους απείθαρχους νέους.
Αποβολές, αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος ενδεχομένως και Κασσαβέτεια… “Μπράβο”, τρέχουν να του πουν οι πολίτες του καναπέ, οι γονείς – παρκαδόροι των παιδιών τους στα σχολεία αλλά και μεγάλο μέρος της αναξιολογητής εκπαιδευτικής κοινότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Επίσης, ικανοποίηση εξέφρασαν με δηλώσεις τους συντηρητικά πολιτικά κόμματα ενώ στην αριστερά τοποθετήθηκαν, ώς συνήθως, με τη γνωστή γελοιότητα, όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε τον τελευταίο καιρό από τον παραλίγο υπουργό του κύριου Μητσοτάκη και απόλυτο εκφραστή της woke ατζένταw κ. Κασσελάκη.
Κανείς δεν ασχολήθηκε με την πηγή του προβλήματος
Με λίγα λόγια, όλοι έπεσα στην παγίδα του επικοινωνιακού στρατηγικού νου του αμερικανού Σταν Γκρίνμπεργκ. Ποια είναι όμως η πραγματικότητα; Δεν υπάρχει βία στους ανήλικους; Ναι, υπάρχει, υπήρχε και θα υπάρχει ανεξάρτητα από ποινές και αποκλεισμούς. Όμως ας σταθούμε στο τι είναι αυτό που φταίει για την βία των ανήλικων πριν φτάσουμε στα κατασταλτικά μέτρα.
Οι σημερινοί 13χρονοι, 14χρονοι και 15 χρονοι έζησαν για τρία σχεδόν χρόνια τον απόλυτο εγκλεισμό, πειραματόζωα σε ένα παγκόσμιο πείραμα με πρόφαση τον Covid19. Οι 10-20 δυνατοί του πλανήτη χρησιμοποιώντας τους εντολοδόχους τους κυβερνήτες και πρωθυπουργούς, ιδιαίτερα στην Δύση, εφάρμοσαν ένα πρωτοποριακό σύστημα παιδομαζώματος στις πιο ευαίσθητες ηλικίες που τα παιδιά κοινωνικοποιούνται μέσα από τα σχολεία, τις κοινωνικές και αθλητικές δραστηριότητες και αλλού, και τα απομόνωσαν στα δωμάτια των σπιτιών τους. Την ίδια ώρα τα μπόλιασαν σαν κοτόπουλα και τους έδωσαν δικαίωμα στην πρόσβαση στο διαδίκτυο χωρίς προστασία.
Το ίδιο φυσικά έγινε και με τους ενήλικες γονείς τους, που ο καθένας τρόμαξε είτε με τον εαυτό του, γνωρίζοντας τον στην απομόνωση, είτε γνωρίζοντας τον «τρομερό»χαρακτήρα του/της συντρόφου του με τον οποίον έκανε οικογένεια.
Ξαφνικά αίρονται όλα αυτομάτως τα περιοριστικά μέτρα. Τα παιδιά ψάχνουν να βρουν τα άλλα παιδιά χωρίς όμως να υπάρχει καμία πρόνοια από την πολιτεία για το πως πρέπει να αντιμετωπιστούν όλες αυτές οι παθογένειες που κουβαλούσαν τα παιδιά, το πως βγαίνουν στο σχολείο, στην πλατεία, στο γήπεδο.
Το μοναδικό τους όπλο ήταν το κινητό και οι εφαρμογές τους αλλά και η μνήμη στα όσα τρομακτικά και διαρθρωτικά είχαν αποθηκεύσει στον σκληρό δίσκο το κεφάλι του στα δύο χρόνια εγκλεισμού τους.
Κατασταλτικά μέτρα από εγκάθετους στα σχολεία
Άρα να ένας λόγος που έχουμε αυτά τα φαινόμενα ακραίας βίας. Γιατί όπως θα έλεγε και ένας ειδικός παιδοψυχίατρος «από τη στιγμή που δεν υπήρξε σταδιακή κοινωνικοποίηση ενός παιδιού και το μόνο που λάμβανε για δύο συνεχόμενα χρόνια ήταν ένας πλασματικός κόσμος, όπως αυτό που ήθελα κάποιοι για να τους χειραγωγήσουν, δύο θα ήταν τα τινά: Ή θα φτιάχναμε βίαιους ανήλικους και εφήβους ή μαλθακούς και φοβισμένος ανθρώπους όχι μόνο ανήλικους αλλά και ενήλικες. Δηλαδή μία πρόβατοποιημένη κοινωνία, χειραγωγήσιμη ακόμη και στο τι θα τρώει, από έντομα ως κρέας στον εκτυπωτή. Όπως θα έλεγε ο Κώστας Βάρναλης, “δειλοί μοιραίοι και άβουλοι αντάμα”.
Ας δούμε τώρα και τι επιδιώκει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την απόφαση του για κατασταλτικά μέτρα έναντι των νέων. Όπως προαναφέραμε ο εντολοδόχος πρωθυπουργός, πρωτοπόρος στα μέτρα της νεοταξικής παγκοσμιοποίησης για τον εγκλεισμό, ποτέ δεν μερίμνησε για την επανένταξη των παιδιών στη νέα διαμορφωμένη ή παραμορφωμένη κοινωνία που βρήκαν. Τώρα ζητάει τις ευθύνες από τα παιδιά και τους γονείς. Άλλωστε, κατέχει το αλάθητο ο Κυριάκος Μητσοτάκης (βλέπε Τέμπη ακρίβεια, υποκλοπές κλπ). Κι έρχεται η ώρα της τιμωρίας. Νόμος 4000 και βάλε!Να τον εφαρμόσει ποιος; Σε ποιους και με ποια κριτήρια; Θα τιμωρείται ο βίαιος ανήλικος ή θα ονομάζεται “Βία” και η αντίδραση που θα έχουν οι μαθητές απέναντι στην εξουσία της έδρας από εγκάθετους σχολικούς διευθυντές και συμβούλους; Θα ονομάζεται βία και θα τιμωρούνται οι μαθητές που θα ζητούν καλύτερες υποδομές, καλύτερη μόρφωση και μία Παιδεία εφάμιλλη του ελληνικού πολιτισμού, των αξιών, της τιμής, μία Παιδεία που θα μορφώνεται και όχι θα εξετάζεται αν θα γίνουν οι αυριανοί καλοί επαγγελματίες ή σερβιτόροι των 680 ευρώ;
Τέλος θα παίρνουν αποβολή οι μαθητές που ήθελαν να θρηνήσουν με το τραγούδι τους τους 57 δολοφονημένος από την κυβέρνηση Μητσοτάκη στα Τέμπη; Μήπως όλη αυτή η καταστολή έχει ως σχέδιο να σταματήσουν τα παιδιά να γελάνε και να ασχολούνται από τα 14 – 15 τους με τον αυτοπροσδιορισμό του φίλου τους;