H Πολιτική και Οικονομική αναλύτρια Ιωάννα Λιούτα ”στο Κόκκινο 105,5 fm και στον Κων/νο Σαββόπουλο ανέφερε:
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών το προηγούμενο δίμηνο υπολογίζεται το ποσό της δαπάνης ανά επίσκεψη στο
σούπερ μάρκετ στα 70 ευρώ από 61 ευρώ πέρυσι ( αύξηση 14,7%) . Η αύξηση στη δαπάνη ανά επίσκεψη στο
σούπερ μάρκετ αντανακλά την άνοδο του κόστους των προϊόντων λόγω πληθωρισμού. Αντίστοιχα, η
μέση μηνιαία δαπάνη υπολογίζεται στα 370 ευρώ από 324 ευρώ πέρυσι. Το 75% των καταναλωτών δαπανά ως 450 ευρώ τον μήνα.
Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας των προϊόντων που μπαίνουν μέσα στο καλάθι του
καταναλωτή αυξάνεται συνέχεια και υπολογίζεται στα 3 στα 10 προϊόντα που αγοράζονται
Νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ στα σούπερ μάρκετ καταγράφει τα ισχνά αποτελέσματα των μέτρων που
εξαγγέλλει συνεχώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη σε συγκεκριμένες
κατηγορίες, ενώ οι ανατιμήσεις πολύ πάνω του επίσημου πληθωρισμού συνεχίζονται ανενόχλητες σε
άλλα βασικά τρόφιμα.Μόνο τυροκομικά και γαλακτοκομικά συγκρατήθηκαν – Συνεχίζουν να ανεβαίνουν φρούτα και λαχανικά (7,5%) – Όλα
έχουν ξεπεράσει 30% ποσοστό αύξησης τα τελευταία 3 χρόνια.
9.380 οφειλέτες χρωστούν στην Εφορία συνολικά το αστρονομικό ποσό των 82,26 δις. ευρώ αλλά δεν τους ενοχλεί κανείς ή κατά μέσο όρο 8,77 εκατ. ευρώ ο καθένας, ενώ οι υπόλοιποι 3,9 εκατομμύρια οφειλέτες χρωστούν το ποσό των 24,74 δισ. ευρώ.Αντίθετα πιέζουν τους μικροοφειλέτες, εκ των οποίων σε περίπου 1,5 εκατομμύριο έχουν επιβληθεί κατασχέσεις.Το 98,2% των οφειλών κάτω των 50 ευρώ και το 88,2% των οφειλών κάτω των 10.000 ευρώ είναι από τα φυσικά πρόσωπα.
”ΕΥΗΜΕΡΙΑ”
Ποια πλευρά της ζωής μας βελτιώθηκε, ποιο είναι το απτό αποτέλεσμα αυτής της ευημερίας που διαλαλεί η Κυβέρνηση στην καθημερινότητα των πολιτών, τουλάχιστον των περισσότερων.Την ώρα που
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Την ώρα που γκρεμίζονται οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί, οι Τράπεζες καρπώνονται 4 δις ,οι εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας κέρδιζαν ασύλληπτα ποσά, επιβεβαιώνοντας μια πελατειακή σχέση όπου κερδίζουν στην πλάτη των περισσότερων ακόμη και όταν εκτινάσσονται τα κόστη , δίχως κανέναν κίνδυνο επένδυσης, με εγγύηση του Κράτους.Και μάλιστα έρχεται το κράτος με ψευτοεπιδόματα που καταλήγουν στις εταιρείες για να μη χάσουν ούτε ευρώ
Η Κυβέρνηση της ΝΔ έχτισε την ηγεμονία της με τα επιδόματα και τις έκτακτες ενισχύσεις και επανεξελέγη θριαμβευτικά για όσα . Γιατί επιβραβεύτηκε;
Είχε άπλετο δημοσιονομικό χώρο να εκμεταλλευτεί και εφάρμοσε μία διανεμητική πολιτική -όχι αναδιανεμητική που σημαίνει κοινωνικό κράτος- στήριξε ευρείες κατηγορίες μικροϊδιοκτητών στην περίοδο της πανδημίας.Συνέχισε την ίδια πολιτική και μετά την πανδημία και πέτυχε να επηρεάσει και να δημιουργήσει μεγάλα πελατειακά δίκτυα στην κοινωνία η έκταση και το εύρος των οποίων δεν κατανοήθηκε από την αντιπολίτευση. Ποιος περίμενε ότι η Κυβέρνηση θα λάμβανε 200.000 ψήφους περισσότερες από τις προηγούμενες εκλογές. .