Αποκάλυψη «Βόμβα» στην ασφάλεια των επιβατικών τραίνων: Ο ΟΣΕ φυλάσσει μόνο εμπορικές αμαξοστοιχίες

Ένα χρόνο μετά τα Τέμπη «πάμε και όπου βγει» με 95 χιλιόμετρα χωρίς φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Αλέξανδρος Ιορδανίδης, μέλος Δ.Σ. ΠΟΣ Μηχανοδηγός, αποκάλυψε στο Kontra24 ότι ενα χρόνο μετά τα Τέμπη «πάμε και όπου βγει» με 95 χιλιόμετρα χωρίς φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση, αλλά και τον ΟΣΕ να φυλάσσει μόνο εμπορικές αμαξοστοιχίες κατά το πέρασμα των διαβάσεων, αφήνοντας τις επιβατικές που μεταφέρουν ανθρώπινες ζωές στη τύχη τους.

Επίσης αλλη μια εικόνα αποκαλυπτική της κατάστασης που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο ένα χρόνο μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Σε βίντεο που έχει δημοσιεύσει στο Facebook η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης αποτυπώνεται η έλλειψη ασφάλειας στις διασταυρώσεις σιδηροδρομικών γραμμών με δρόμους.

Ειδικότερα, στο βίντεο καταγράφεται η στιγμή που ένα τρένο σταματά σε αφύλακτη ισόπεδη διάβαση, απ’ την οποία μόλις έχει περάσει ένα φορτηγό και ετοιμάζεται να περάσει άλλο ένα. Μόλις σταματά το τρένο, περνάει και το δεύτερο φορτηγό, ενώ κατεβαίνει από την αμαξοστοιχία ένας υπάλληλος που κρατώντας μια σημαία δίνει το «πράσινο» φως στο συρμό να συνεχίσει την πορεία του. Λίγο μετά το τρένο σταματά και πάλι για να επιβιβαστεί ξανά ο υπάλληλος.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ