Κατέρρευσε από τη συναισθηματική φόρτιση στην Εξεταστική Επιτροπή ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, ο οποίος ήταν σύμβουλος ασφαλείας του ΟΣΕ όταν έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη. Καταθέτοντας στην Επιτροπή της Βουλής ο Π. Τερεζάκης ζήτησε συγγνώμη από τους συγγενείς των νεκρών και τα θύματα.
Αποκάλυψε μάλιστα ότι δύο φορές γλίτωσε από θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα και ότι αν δεν είχε δουλειά στο γραφείο θα βρισκόταν στο τραίνο στα Τέμπη!!! Συγκεκριμένα είπε πως είχε βγάλει εισιτήριο για το τραίνο την ημέρα που έγινε το δυστύχημα και μάλιστα δήλωσε ότι «θα ήμουν στην καμπίνα της μηχανοδήγησης. Λογικά δεν θα με είχατε μαζί σας σήμερα»!
Επίσης ανέφερε ότι η ενασχόλησή του με τον σιδηρόδρομο οφείλεται στο ότι όταν ήταν παιδί βρέθηκε σε σιδηροδρομικό δυστύχημα. Σύμφωνα με τον Π. Τερεζάκη όταν ήταν 9 χρονών παιδί στις 15 Σεπτεμβρίου 1968 ήταν στο τελευταίο βαγόνι τραίνου με την οικογένειά του και «επειδή ήμουν ατίθασο παιδί» όταν ο συρμός έφτασε στο σταθμό είχε βγει με τους γονείς του έξω από το βαγόνι. Έτσι σώθηκε όταν συρμός που ακολουθούσε μπήκε στο σταθμό και έπεσε στο τελευταίο βαγόνι στο οποίο κανονικά θα βρισκόταν ο Π. Τερεζάκης προκαλώντας κατά τον μάρτυρα 40 νεκρούς. «Είχα βάλει στόχο της ζωής μου να μην ξαναγίνει τέτοιο πράγμα και δυστυχώς έγινε», είπε ο Π. Τερεζάκης και βούρκωσε.
Πάντως στα σιδηροδρομικά χρονικά δεν έχει καταγραφεί θανατηφόρο ατύχημα τον Σεπτέμβριο του 1969. Υπάρχει στις 30 Σεπτεμβρίου 1968 η σιδηροδρομική καταστροφή της Κορίνθου με 34 νεκρούς και 125 τραυματίες όταν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν κοντά στο Δερβένι Κορινθίας. Επίσης έχει καταγραφεί το δυστύχημα στο Δοξαρά στις 16 Ιανουαρίου 1972 με 21 νεκρούς και 40 τραυματίες.