Στις εγκαταστάσεις της Πορτογαλικής εταιρείας OGMA, βρίσκονται δυο (2) C-130 H της Π.Α, μέσω της νατοϊκής υπηρεσίας NSPA, για εκτέλεση εργοστασιακής συντήρησης.
Tο 1ο C-130 της Π.Α, βρίσκεται στην OGMA στην Πορτογαλία από τέλη Ιουν. 2021…
Δηλαδή έχουν περάσει 2,5 χρόνια και δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η εργοστασιακή συντήρηση (PDM) με αποτέλεσμα να μην έχει αποδωθεί το 1ο C-130 H στην Π.Α…
Ο λόγος που οδήγησε το ΥΠΕΘΑ και την Π.Α να σταλλούν τα αεροσκάφη στο εξωτερικό ήταν οι χαμηλές διαθεσιμότητες & οι καθυστερήσεις στην απόδοση αεροσκαφών από την ΕΑΒ.
Από την Κυριακή 3 έως την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023, ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ), Αντιπτέραρχος (Ι) Θεμιστοκλής Μπουρολιάς, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Πορτογαλία, κατόπιν επίσημης πρόσκλησης του ομολόγου του, General João Guilherme Rosado Cartaxo Alves
Κατά την διάρκεια της επίσκεψης του μετέβη την Πορτογαλική Αεροπορική Βιομηχανία «OGMA», στην Αεροπορική Βάση Alverca, όπου ξεναγήθηκε στους χώρους της και ενημερώθηκε για θέματα που αφορούν στη συντήρηση και επισκευή αεροσκαφών και κινητήρων αεροσκαφών, καθώς και για την πρόοδο των εργασιών εργοστασιακής συντήρησης των δύο αεροσκαφών C-130 της 356 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών που βρίσκονται εκεί, μέσω του προγράμματος NATO Support and Procurement Agency.
Tο 1ο C-130 H της Π.Α, βρίσκεται στην OGMA στην Πορτογαλία από τέλη Ιουν. 2021…
Δηλαδή έχουν περάσει 2,5 χρόνια και δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η εργοστασιακή συντήρηση (PDM) με αποτέλεσμα να μην έχει αποδωθεί το C-130 στην Π.Α…
Η εκτίμησή μας είναι ότι θα διαρκέσει τουλάχιστον 3 χρόνια η εργοστιασιακή συντήρησή του…
Δεν είναι γνωστό πότε άρχισαν & πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στο 2ο C-130 στην Πορτογαλία. Όπως δεν γνωστό και το κόστος των PDM των δυο C-130…
Την ίδια στιγμή η ΕΑΒ έχει ήδη παραδώσει στο ίδιο χρονικό διάστημα, ένα C-130 B που είναι παλαιότερο & πιο καταπονημένο, σε σχέση με τα C-130 H που βρίσκονται στην Πορτογαλία.
Παράλληλα είναι στο τελικό στάδιο η παράδοση και 2ου αεροσκάφους στις αρχές του 2024, ενώ αναμένεται και η παράδοση και ενός τρίτου C-130 σε συνεργασία με την εργολαβική εταιρεία που εργάζεται στην ΕΑΒ…
Στην ουσία η ΕΑΒ με τα πολλά & σοβαρά προβλήματα που έχει είναι και πιο γρήγορη και σίγουρα πιο οικονομική…
Ας εγκύψει λοιπόν στο πρόβλημα το ΥΠΟΙΚ & το ΥΠΕΘΑ, που ανέλαβε την εποπτεία της ΕΑΒ και ας στηριχθεί η εταιρεία, αποκτώντας δομές, ευελιξία, συνεργασίες με αξιόπιστους-σοβαρούς επενδυτές & αναδιοργάνωση που θα της επιτρέπει να λειτουργεί ως πραγματική Ανώνυμη Εταιρεία.