Κραυγή αγωνίας από μηχανοδηγούς και εργαζόμενους ΟΣΕ – «Ο ελληνικός σιδηρόδρομος είναι δυστυχώς στη χειρότερη κατάσταση από την ίδρυσή του»

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όσο στη Βουλή ψήφιζαν υπέρ της απόρριψης της σύστασης προανακριτικής επιτροπής (προτάσεις ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ) για το έγκλημα των Τεμπών και τις υπουργικές ευθύνες στη μη υλοποίηση της σύμβασης 717 για το σιδηροδρομικό δίκτυο, ενισχύοντας έτσι την προσπάθεια για συγκάλυψη από πλευράς Κυβέρνησης, δύο από τους ανθρώπους που εργάζονται στον σιδηρόδρομο εξέθεταν για μία ακόμη φορά, το κακό χάλι στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Ο Χρήστος Ζαραϊδώνης, μέλος του ΔΣ των Μηχανοδηγών και ο Παντελής Μπαριανός, αντιπρόεδρος του σωματείου εργαζομένων ΟΣΕ, μίλησαν στο Kontra News και τόνισαν με έμφαση ότι «ο ελληνικός σιδηρόδρομος είναι δυστυχώς στη χειρότερη κατάσταση από την ίδρυσή του. Έχουμε σχεδόν τα ίδια σιδηροδρομικά χιλιόμετρα από το 1890» και έκαναν λόγο για πλήρη εγκατάλειψη!

«Αυτό που βλέπετε στον σιδηρόδρομο είναι τα αποτελέσματα από το κατακερματισμό των σιδηροδρομικών υπηρεσιών και της ιδιωτικοποίησής τους», σχολίασε ο κ.Μπαριανός, ο οποίος είπε ότι σήμερα έχουν απομείνει 640 εργαζόμενοι, από τους 2.100 που υπήρχαν στο ψηφισμένο από τη Βουλή οργανόγραμμα του ΟΣΕ!

«Σε όλα αυτά, έρχεται και ένα κύμα συνταξιοδοτήσεων μέσα στο 2024 και αυτό σημαίνει ότι ο αριθμός των εργαζομένων θα μειωθεί κατά πολύ», πρόσθεσε και επεσήμανε ότι μετά την τραγωδία των Τεμπών «έχουν συνταξιοδοτηθεί 70 συνάδελφοι και δεν έχει προσληφθεί ούτε ένας»!

«Κάθε ατύχημα χωρίς τραυματισμούς ή θανάτους, θεωρείται καμπανάκι για ένα σοβαρό δυστύχημα», είπε με νόημα ο Παντελής Μπαριανός, προειδοποιώντας ουσιαστικά ότι αν δεν αλλάξει η κατάσταση θα βρεθούμε προ νέων εγκλημάτων σαν αυτό που συνέβη στα Τέμπη…

Και οι δύο αναφέρθηκαν στα πρόσφατα περιστατικά, με το τρένο να πηγαίνει στα Άνω Λιόσια αντί για το Αεροδρόμιο, αλλά και τον εκτροχιασμό του Προαστιακού στην Πάτρα, με τον κ.Μπαριανό να καταγγέλλει για τη συγκεκριμένη γραμμή, ότι «υπάρχει ανάδοχος και δεν έχει εμφανιστεί ακόμα» και πως «υπάρχουν πέντε εργαζόμενοι από τη γραμμή Πύργου μέχρι το Ρίο, ηλικίας 60 χρονών και κάνουν συντήρηση σε σάπια ξύλα»!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ