Σε παρέμβαση του ο Μάκης Τριανταφυλλοπουλος αναφερει:
Όποιος θέλει να ελέγξει την μείωση των τιμών το κάνει αιφνιδιαστικά και όχι με τις κάμερες πίσω του! Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά. Είσαστε ανίκανοι ακόμα και για προπαγάνδα!..
Όποιος θέλει να ελέγξει την μείωση των τιμών το κάνει αιφνιδιαστικά και όχι με τις κάμερες πίσω του! Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά. Είσαστε ανίκανοι ακόμα και για προπαγάνδα!..https://t.co/5Xy1HuvpHy
— M Triantafyllopoulos (@Makis_Tr) November 9, 2023
Νέα αυτοψία Σκρέκα για τη «μόνιμη μείωση τιμών» στα σούπερ μάρκετ
650 προϊόντα έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα, επόμενος στόχος τα 1.000
Νέα επίσκεψη πραγματοποίησε νωρίς το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, προκειμένου να παρακολουθήσει την πορεία του προγράμματος της «μόνιμης μείωσης τιμών».
Αυτή τη φορά, από υποκατάστημα του σούπερ μάρκετ Μασούτη, στο Γαλάτσι, ο κ. Σκρέκας έκανε βόλτα στο σούπερ μάρκετ, είδε πως κυμαίνονται οι τιμές και μεταξύ άλλων σημείωσε πως η πορεία του προγράμματος έχει ξεπεράσει τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, που ήταν τα 500 προϊόντα, έχοντας μέχρι χθες ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.
Αξίζει να σημειωθεί πως όπως τόνισε ο υπουργός ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού.
Ενώ ο υπουργός υπογράμμισε πως τα καρτελάκια μόνιμη μείωσης τιμής είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.
Παράλληλα ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:
Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά για αποτροπή φαινομένου αισχροκέρδειας
Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα της τιμή των προϊόντων τους
και το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες».
«Είναι μία μάχη κατά της ακρίβειας η οποία θα συνεχιστεί» τόνισε ο κ. Σκρέκας προσθέτοντας πως «δεν πρόκειται να μείνουμε αμέτοχοι και να μην προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε τα φαινόμενα αθέμιτης κερδοσκοπίας και αισχροκέρδειας».
«Αυτή τη μάχη θα την κερδίσουμε και με τη βοήθεια των καταναλωτών» υπενθυμίζοντας παράλληλα και την πλατφόρμα ekatanalotis, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται και να βλέπουν και να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων στα εκάστοτε σούπερ μάρκετ και έτσι να επιλέγει να αγοράζει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν εκεί που τα βρίσκει φθηνότερα. Ανακοινώνοντας παράλληλα πως σε λίγες μέρες από την ίδια εφαρμογή θα υπάρχει η δυνατότητα ο καταναλωτής να στέλνει καταγγελίες στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Τέλος έκανε λόγο για εντατικούς ελέγχους σε όλη τη διαδικασία του ελαιόλαδου μέχρι να φτάσει στα ράφια του σούπερ μάρκετ, ενώ προανήγγειλε αυστηρά πρόστιμα.