Ουρές σχηματίστηκαν έξω από τον «Ορφέα» το βράδυ της Πέμπτης (26/10) όπου το εισιτήριο είχε 2 ευρώ για όλες τις προβολές και όλες τις ταινίες.
Για 2η συνεχόμενη χρονιά ο Πύργος (και οι κινηματογραφικές αίθουσες όλης της Ελλάδας) γιόρτασε τη «Γιορτή του Σινεμά» με το κοινό να γεμίζει τις τρείς αίθουσες του κινηματογράφου «Ορφέα» (όπου προβλήθηκαν συνολικά 10 ταινίες).
Από νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης (26/10) οι μικρότερης ηλικίας φίλοι του σινεμά (μαζί με τους γονείς τους) ξεκίνησαν να εισέρχονται στον κινηματογράφο της οδού Μανωλοπούλου για να παρακολουθήσουν κάποια από τις πέντε παιδικές ταινίες που υπήρχαν στο πρόγραμμα προβολών…
Ήταν η πρώτη ένδειξη πως το κοινό μπορεί να ανταποκρίνεται σε μια αγαπημένη διοργάνωση ή μια συνήθεια με το χαρακτήρα του event όπως τείνει να γίνει η «Γιορτή του Σινεμά»…
Η μεγαλύτερη προσέλευση (με sold out προβολές) ήρθε λίγες ώρες αργότερα όπου δημιουργήθηκε μεγάλη ουρά πάνω στο πεζοδρόμιο της Μανωλοπούλου όμοια της οποίας συνήθως βλέπεις σε… πολιτικές ή άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις όπως εγκαίνια καταστημάτων κ.α.
Ένα κοινό στην (πολύ μεγάλη) πλειοψηφία του νεανικό που με πάθος και υπομονή «διεκδίκησε» την είσοδο τους στις αίθουσες του «Ορφέα» συμμετέχοντας στο κινηματογραφικό event!
Και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όλα τα παραπάνω συνέβησαν σε μια ημέρα που και γιορτή περιείχε (του Αγίου Δημητρίου) και τηλεοπτική προβολή των αγώνων των τεσσάρων Ελληνικών ομάδων ποδοσφαίρου που συνεχίζουν την πορεία τους στην Ευρώπη…
Φυσικά το ζήτημα είναι αν αυτή η προσέλευση θα μεταφραστεί σε ένα σταθερό ενδιαφέρον και κατά την υπόλοιπη σεζόν…
Το φτηνό εισιτήριο σε δελεαστική τιμή (μόλις 2 ευρώ), είναι μια καλή ιδέα που πέτυχε στην πράξη αυτό που ζητά κανείς από μια τέτοια πρόμο ενέργεια.
Και μόνο η αίσθηση του να βρίσκεσαι σε έναν χώρο γεμάτο κόσμο, παλλόμενο από ενέργεια, το κάνει απείρως πιο πιθανό να θες να επιστρέψεις. Το να βλέπεις σινεμά σε μια γεμάτη αίθουσα θυμίζει από μόνο του τι είναι αυτό που χάνεις ως εμπειρία σε σχέση με το να βλέπεις μια ταινία σπίτι σου. Είναι η συλλογικότητα της όλης εμπειρίας– που πολλοί άνθρωποι που πήγαν σινεμά την Πέμπτη, σίγουρα θα είχαν καιρό να ζήσουν…
Ακόμα και το να περνάνε περαστικοί βλέποντας τόσο κόσμο έξω από έναν κινηματογράφο ένα βράδυ καθημερινής και να σηκώνουν το κεφάλι να δουν τι παίζει– παρατηρώντας ίσως έτσι πραγματικά ακόμα και μια ταμπέλα που μπορεί να έχουν προσπεράσει άλλες δεκαπέντε φορές χωρίς να της δώσουν σημασία…
Ένα μαζικό κοινό που γέμισε αίθουσες για σινεμά δείχνοντας πως αφενός ο κόσμος δεν φοβάται την αίθουσα κι αφετέρου πως περιμένει ένα επιπλέον κίνητρο ή μια αφορμή για να ξαναπιάσει αυτή τη συνήθεια. Φτηνό εισιτήριο (όχι 2 ευρώ φυσικά, αλλά φτηνό), ενεργός κι όχι παθητικός προγραμματισμός, πολλές επιλογές τίτλων, μια αίσθηση event, επίμονο μάρκετινγκ: Μπορεί να γίνει…
Με αναφορές από άρθρο του news247.gr