του Χρυσόστομου Τσιρίδη
Μια αβλεψία του Ποιητή των 28.000 (προφορικών) στίχων, στάθηκε η αφορμή να
αμφισβητηθεί η ύπαρξή του (!)
Αναφέρομαι φυσικά στις αντιφάσεις, αβλεψίες και ΣΚΟΠΙΜΕΣ (για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ των ΕΡΓΩΝ) παραλείψεις, που “ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ” οι…Ομηριστές, ΨΕΙΡΙΖΟΝΤΑΣ τα δύο Ομηρικά αριστουργήματα.
.
Τί συνέβη στην προκειμένη περίπτωση.
.
Ο ΠΥΛΑΙΜΕΝΗΣ, ένας από τους ελάσσονες ΔΕΥΤΕΡΟ-ΤΡΙΤΟΥΣ Χαρακτήρες της ΙΛΙΑΔΑΣ, σκοτώνεται στην Ραψ. Ε.
Όμως παρακάτω, στην ραψ. Ν, εμφανίζεται…. ολοζώντανος να θρηνεί
τον γιο του
.
Τέτοιο…λάθος; Βαρύτατο ατόπημα (!) .
.
Οι απανταχού “άσπονδοι” φίλοι (ΟΜΗΡΟΜΑΣΤΙΓΕΣ) του Έλληνα Ποιητή,
σε συνδυασμό βέβαια και με άλλες επισημάνσεις θεματικής, έσπευσαν
να τον στείλουν στην….ΑΝΥΠΑΡΞίΑ.
.
Ένα από τα πολλά ευτράπελα της (ΔΗΘΕΝ επιστημονικής) κριτικής σε βάρος
του Ομήρου, ο οποίος όντως πέρασε από 40 κύματα. (Σημείωση: Επιστρατεύτηκαν ακόμη και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ)
.
Δίνω ένα ακόμη “σοβαρό” ατόπημα, που επεσήμαναν οι μελετητές του Ομήρου.
.
Στην αρχή της δ ραψωδίας ο ΌΜΗΡΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ λαμπρούς διπλούς
ΓΑΜΟΥΣ των παιδιών του ΜΕΝΕΛΑΟΥ και της ΕΛΕΝΗΣ.
.
Στην συνέχεια όμως δεν αναφέρει Λέξη, (ΦΑΙΝΕΤΑΙ) να “ξεχνάει” την τύχη αυτών των γάμων.
.
Τί Ποιητής είναι αυτός που δεν λέει κουβέντα για την…. γαμήλια ΤΟΥΡΤΑ που ετοίμασε η ΕΛΕΝΗ, που δεν λέει τίποτα για τους ΣΕΛΕΜΠΡΙΤΙΣ Μυκηναίους που ήταν παρόντες, για το ΝΥΦΙΚΟ της ΕΡΜΙΟΝΗΣ ….! (Ό,τι πρέπει για ένα ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΟ).
.
Μην μας ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ (!!!) η ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ πολλών παρόμοιων παρατηρήσεων, από…βαρύγδουπους Ομηριστές, με κοινή επωδό: Δεν υπήρξε ΟΜΗΡΟΣ (!).
.
Ως επιβεβαίωση μία ακόμη περίπτωση:
.
Πώς γίνεται, αναρωτιούνται οι Ομηριστές, ο ΔΙΟΜΗΔΗΣ να έχει τραυματίσει ΔΥΟ
μεγαλοΘΕΟΥΣ (ΑΡΗ και ΑΦΡΟΔΙΤΗ) και να διστάζει μπροστά στον ΓΛΑΥΚΟ;
.
ΑΡΑ ο ΟΜΗΡΟΣ γραφει….Ό,τι να’ναι(!).
.
Η ΕΞΗΓΗΣΗ που δεν είδαν οι μελετητές είναι απλή, δίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ από τον ΟΜΗΡΟ.
Και είναι η παρακάτω:
.
ΔΕΝ (!) τραυμάτισε ο Διομήδης τους δύο Θεούς. Ο Διομήδης απλώς έριξε το ΔΟΡΥ.
Το….GPS ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ το χειριζόταν η θεά ΑΘΗΝά, που πήρε στο ΑΡΜΑ την θέση του ΣΘΕΝΕΛΟΥ (ηνίοχο του Διομήδη). Με άλλα λόγια ο ΟΜΗΡΟΣ “είπε” αυτό που ήθελε, για την εχθρική σχέση μίσους της Αθηνάς με τον Άρη.
.
Υ.Γ Σήμερα βέβαια “ΟΜΗΡΙΚΟ Προβλημα” (=ύπαρξης ή μη του Ομήρου,Εάν ΕΝΑΣ ο δημιουργός ΚΑΙ της ΙΛΙΑΔΑΣ και της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ κλπ κλπ) ΤΥΠΙΚΑ δεν υπάρχει.
Εμφανίζεται όμως κάπου κάπου με διάφορες μορφές
.
Λ.χ ΠΟΛΥ Πρόσφατα είδαμε μια νέα απόπειρα “απαξίωσης” (!) του Ομήρου.
(Αφορμή άλλωστε να γράψω και τα παραπάνω σύντομα).
.
Τί είπαν δηλαδή: Ορισμένες θέσεις του ΟΜΗΡΟΥ είναι….Ρατσιστικές .
.
Το μόνο δικό μου σχόλιο: Τόσο κατάλαβαν τον Όμηρο. (1)
.
ΠΑΝΤΩΣ το θετικό είναι ότι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτή την φορά ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ
την ύπαρξη του ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΙΗΤΗ.
.
1. Όπως λέω και σε πρόσφατο Βίντεό μου
“Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ απάντηση του Ομήρου στο μπούλινκ του ΗΣΙΟΔΟΥ”,
.
Ο Όμηρος “ΔΕΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ τον Μύθο του ΤΡΩΙΚΟΥ πολέμου.
ΤΟΝ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΕΙ” (!).
.
Αυτό εξηγεί και τις ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΕΣ “παρατυπίες” του Ομήρου