Δεν έχουν τέλος τα συμβάντα που αποδεικνύουν πως η επανεκκίνηση των τρένων έγινε χωρίς κανένα σχέδιο: Προαστιακός «κοκκάλωσε» στην Λεπτοκαρυά!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά που συμβαίνουν στον ελληνικό σιδηρόδρομο που αποδεικνύουν περίτρανα πως η επανεκκίνηση έγινε χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο και χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαραίτητες εργασίες.

Συγκεκριμένα, στις 8:30 σήμερα το πρωί ένας συρμός του Προαστιακού Θεσσαλονίκης ακινητοποιήθηκε και «κοκκάλωσε» στο ύψος της Λεπτοκαρυάς!

Όπως ήταν φυσικό, το δρομολόγιο διακόπηκε και οι επιβάτες αναγκάστηκαν να παραμείνουν εκεί μέχρι να έρθουν λεωφορεία να τους παραλάβουν και να τους οδηγήσουν στη Θεσσαλονίκη που ήταν και ο αρχικός προορισμός τους!

Είναι χαρακτηριστικό πως μόλις μέσα σε λίγες μέρες έχουν συμβεί ακόμα δύο περιστατικά με τρένα.

Πριν μία εβδομάδα συρμός του Προαστιακού της Αθήνας αυτήν τη φορά, κινούνταν με ανοιχτή πόρτα μέχρι να παρέμβει το προσωπικό της αμαξοστοιχίας και να την ασφαλίσει χειροκίνητα.

Πριν από δύο μέρες αρτηριακή αμαξοστοιχία που κινούνταν στο βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας Αθήνα – Θεσσαλονίκη με 325 επιβάτες ακινητοποιήθηκε εντός της σήραγγας της Όθρυος για περίπου 1,5 ώρα εξαιτίας τεχνικής βλάβης στη μηχανή!

Το Υπουργείο Μεταφορών

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους», τα αλλεπάλληλα περιστατικά έχουν χτυπήσει «καμπανάκι» στο Υπουργείο Μεταφορών.

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιάννης Ξιφαράς, ο οποίος είναι και ο μοναδικός με αρμοδιότητα στον σιδηρόδρομο, που παραμένει στη θέση του από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου υπό τον Κώστα Καραμανλή, κάλεσε χθες στελέχη από την τεχνική διεύθυνση της Hellenic Train προκειμένου να συζητήσουν την κατάσταση στο τροχαίο υλικό και συγκεκριμένα τη συνεχιζόμενη διακοπή των δρομολογίων του Προαστιακού στην Αχαία, το ζήτημα της μη λίπανσης των σιδηροτροχιών από τον ΟΣΕ εξαιτίας του οποίου καταστρέφονται οι τροχοί των συρμών, αλλά και τα συμβάντα των τελευταίων ημερών.

Τα δύο παραπάνω περιστατικά θα διερευνηθούν από τον ΟΣΕ και το πόρισμα θα βγει περίπου σε 10 μέρες. Η διερεύνηση θα γίνει από τον Οργανισμό και όχι από ανεξάρτητη αρχή. Και αυτό διότι ο ανεξάρτητος Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών αν και θεσμοθετήθηκε εκ νέου στην προηγούμενη θητεία της κυβέρνησης, έως και σήμερα παραμένει στα χαρτιά, όπως φαίνεται και από τη σελίδα του στη Διαύγεια, στην οποία δεν έχει αναρτηθεί ούτε μία απόφαση έως και σήμερα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ