Η Ζέτα Μακρυπούλια το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είχε κανονίσει να το περάσει στη Σάμο, δυστυχώς όμως γι’ αυτήν δεν κατάφερε να φτάσει στον προορισμό της, καθώς έχασε την πτήση της.
Σύμφωνα με την παρουσιάστρια, το φταίξιμο οφείλεται στην αεροπορική εταιρεία, καθώς δεν είχε κάνει κάποια σχετική ανακοίνωση και έτσι έχασε την πτήση της για τρία λεπτά, όπως της ανακοινώθηκε από το προσωπικό της εταιρείας.
Το γνωστό μοντέλο δεν δίστασε να δείξει τον εκνευρισμό της γεγονός το οποίο εξέφρασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram.
«Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η εταιρεία αυτή στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω.
Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν.
Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ να πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου.
Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας η Ζέτα Μακρυπούλια.
Τα παράπονα της όμως για την αεροπορική εταιρεία που άφησε εκτός πτήσης την Ζέτα Μακρυπούλια, εξέφρασε η Μαρία Σολωμού.
«Την προηγούμενη εβδομάδα πέταξα για Θεσσαλονίκη και μπήκα ηλεκτρονικά να έκλεισα ένα εισιτήριο για εμένα και τον σκύλο μου. Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω online check, φαντάστηκα ότι θα πρέπει να ζυγίσουν το σκύλο νωρίτερα. Λέω οκ θα πάω λίγο νωρίτερα. Η μόνη υποσημείωση που βγήκε είναι ότι πέρα από τα λεφτά που μου πήραν για το πήγαινε – έλα του σκυλιού, είναι να έχω ταυτότητα ή διαβατήριο. Μου είπαν ότι πρέπει να έχω βιβλιάριο του σκυλιού.
Θα πίστευε κάποιος ότι λογικά ότι θα έπρεπε να είμαι ενήμερη και να ξέρω ότι τα σκυλάκια πετάνε με το βιβλιάριό τους. Δεν το φαντάστηκα γιατί αφενός δεν βγήκε κάποια υποσημείωση από κάτω, αφετέρου έχει τύχει να μην μου ζητήσουν ποτέ εμένα. Οπότε δεν ήξερα ότι για τις πτήσεις εσωτερικού χρειάζεται βιβλιάριο το σκυλί. Περίμενα κάνα τεταρτάκι, μέχρι να πειστεί η υπεύθυνη από τον άνθρωπο στο γκισέ να βγει έξω.
Βγήκε μόνο όταν πήγα να σηκώσω story επί τόπου. Πανικός. Ήρθε αυτή κι άλλη μία κυρία να μου πουν ότι δεν με ξέρουν και δεν ξέρουν αν έχω βιβλιάριο. Λέω “δεν με ξέρετε; Και γιατί χεστήκ@τε όταν είπα να ανεβάσω story; Και γιατί τρέξατε τότε; Επίσης μου είπαν ότι οι άνθρωποι έχουν αλλεργίες. Λέω “αλήθεια; Και με το βιβλιαράκι του σκυλιού δεν θα έχουν αλλεργίες;”. Πήρα ένα ασυνόδευτο, γύρισε το σκυλί στη μαμά μου, έπαθα πανικό μέχρι να φτάσει και θα πω ότι οι κοπέλες μέσα στην καμπίνα ήταν εξαιρετικές», είπε χαρακτηριστικά.
Την άποψη των ηθοποιών όμως φαίνεται πως δεν ενστερνίστηκε ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος τόνισε πως: «Εγώ αν ήμουν ο ιδιοκτήτης της αεροπορικής εταιρίας, θα πλήρωνα διαφήμιση στα κανάλια και θα έβαζα τα stories τόσο της Ζέτας Μακρυπούλια, όσο και της Μαρίας Σολωμού και θα έλεγα ότι η εταιρία μου είναι αυτή που σέβεται τους νόμους. Καλύτερη διαφήμιση από αυτά που είπαν, δεν υπάρχει!»
Όσον αφορά την περίπτωση της Μαρίας Σολωμού ανέφερε πως ο δικός του ο κτηνίατρος τον έχει ενημερώσει πως αν δεν έχει μαζί του το βιβλιάριο του σκύλου του, δεν μπορεί να ταξιδέψει.
«Μία φορά ήταν να πετάξω στη Θεσσαλονίκη και δεν είχα ταυτότητα. Προφανώς ξέρουν ποιος είμαι, αλλά επέλεξα να πάρω την επόμενη πτήση γιατί ντρεπόμουν να τους πω ότι είμαι ο Λιάγκας, βάλτε με στην πτήση. Έχουμε μία αναγνωρισιμότητα λόγω της δουλειάς μας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ανοίγουν οι πόρτες. Τα τρία λεπτά που λέει η Ζέτα, δεν πιστεύω ότι ήταν τρία λεπτά γιατί πάντα οι υπάλληλοι αφήνουν λίγο χρόνο παραπάνω ως αβάντα» πρόσθεσε επίσης ο παρουσιαστής της εκπομπής «Πρωινό».
«Πρέπει να κοιτάξουμε εμείς οι αναγνωρίσιμοι και οι μη αναγνωρίσιμοι ότι το κινητό δεν είναι κάποιο πυροβόλο. Δεν είναι κάποιο όπλο, ούτε σημείο απειλής. Αυτό είναι επικίνδυνο πράγμα. Τι πάει να πει με το που πήγα να ανεβάσω story, χέστηκ@ν. (…) Βλέπεις Ζέτα μου αγαπημένη πώς η δύναμη των social σου γύρισε μπούμερανγκ. Το 60-70% των σχολίων ήταν αρνητικά. Εσύ πήγες να βγάλεις τον θυμό σου αλλά τα σχόλια είχαν αντίστροφη ψυχολογία. Ο κόσμος σε άδειασε λέγοντας πως καλά έκανε η εταιρία», κατέληξε.