Μετά την ανακοίνωση του ΟΣΕ, τις δηλώσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ & τα αναρίθμητα ρεπορτάζ με εικόνα & ήχο από την κατεστραμμένη αίθουσα τηλεδιοίκησης, έρχονται σήμερα οι αποκαλύψεις της ιστοσελίδας ethnos.gr να καταδείξουν και αυτές τα ψέματα του κ. Γεραπετρίτη.
Σύμφωνα με τη Δήλωση Δικτύου 2023 του ΟΣΕ, που δημοσιεύει ολόκληρη το Έθνος, η Λάρισα ΔΕΝ έχει τηλεδιοίκηση από το καλοκαίρι του 2019.
Τα πράγματα, πλέον, είναι ξεκάθαρα. Ο κ. Γεραπετρίτης επιχείρησε να παραπλανήσει τον ελληνικό λαό αλλά και το κοινοβούλιο.
Δεν έχει κανένα νόημα πλέον να του απευθύνει κανείς το λόγο.
Όταν αποφασίσει να μας πει μία αλήθεια ας μας ειδοποιήσει.
Μετά την ανακοίνωση του ΟΣΕ, τις δηλώσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ & τα αναρίθμητα ρεπορτάζ με εικόνα & ήχο από την κατεστραμμένη αίθουσα τηλεδιοίκησης, έρχονται σήμερα οι αποκαλύψεις της ιστοσελίδας https://t.co/xOp2u6iQEm να καταδείξουν και αυτές τα ψέματα του κ. Γεραπετρίτη.
— Νίκος Παππάς (@nikospappas16) March 19, 2023
Δεν έχει κανένα νόημα πλέον να του απευθύνει κανείς το λόγο.
Όταν αποφασίσει να μας πει μία αλήθεια ας μας ειδοποιήσει.
— Νίκος Παππάς (@nikospappas16) March 19, 2023
Μόνο την πρώτη σελίδα του πρωτοκόλλου του ΟΣΕ κατέθεσε ο Γεραπετρίτης!
Το ΕΘΝΟΣ αποκαλύπτει σήμερα όλο το τρισάθλιο και βρώμικο παιγνίδι του “Διοικητή” του υπουργείου Μεταφορών που ψεύδεται ασύστολα και δεν τόλμησε να ορκιστεί υπουργός για να μην πάρει πάνω του την ευθύνη.
Το κατατεθέν έγγραφο αναφέρεται ξεκάθαρα στη σηματοδότηση -ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ- και είναι μόνο η πρώτη σελίδα του σχετικού πρωτοκόλλου, στην οποία αναγράφεται το θέμα χωρίς όμως να υπάρχουν οι επόμενες.
Στις επόμενες, τις οποίες έχει εξασφαλίσει το «Εθνος» αναφορικά με τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας σημειώνεται πως «παρέχονται όλες οι σηματοτεχνικές διαδρομές εκτός των διαδρομών από τα φωτοσήματα εξόδου (ΛΑΡ 11, ΛΑΡ 13, ΛΑΡ 15) προς βορρά (προς Εμπορικό Λάρισας)
λόγω προσωρινής απουσίας των σηματοτεχνικών πληροφοριών με τον Σ.Σ. Εμπορικού Λάρισας. Οι εργασίες αυτές θα ολοκληρωθούν στο εγγύς μέλλον.
Τα φωτοσήματα ΛΑΡ 11, ΛΑΡ13, ΛΑΡ15 θα παραμείνουν κλειστά (ερυθρό) και η κυκλοφορία μεταξύ Σ.Σ. Λάρισας – Σ.Σ. Εμπορικού Λάρισας θα διεξάγεται σύμφωνα με τον Κανονισμό Κινήσεως – Μέρος Β΄».
Σε κανένα από τα δύο έγγραφα, ούτε στο πρωτόκολλο παραλαβής ούτε στο εσωτερικό έγγραφο του ΟΣΕ δε γίνεται λόγος για σύστημα τηλεδιοίκησης καθώς είναι σαφές πως το λεγόμενο σύστημα «τοπικού χειρισμού» που δίνει τη δυνατότητα χάραξης πορείας και «βλέπει» το σταθμό για περίπου 8,5 χλμ (3 πριν και 5,5 μετά), καμία σχέση δεν έχει με την τηλεδιοίκηση.
Από το έγγραφο του ΟΣΕ μάλιστα προκύπτει ότι ακόμα και μετά τη δοκιμαστική λειτουργία, από τις 15 Νοεμβρίου 2022 και στο εξής, «σηματοτεχνικές διαδρομές με αφετηρία τα τρία συγκεκριμένα φωτοσήματα προς Εμπορικό Σταθμό Λάρισας δεν μπορούν να χαραχθούν. Για την αναχώρηση προς Θεσσαλονίκη οι αλλαγές θα μετακινούνται με βεβιασμένο χειρισμό μέσω κλειθροδιακόπτη επί του πίνακα».
Για το λόγο αυτό άλλωστε ο ΟΣΕ συστήνει ιδιαίτερη προσοχή στους σταθμάρχες: «Στις περιπτώσεις (βλ. 2γ και 2δ (σ.σ. η τελευταία αφορά το σταθμό Λάρισας) όπου οι σταθμάρχες αναγκάζονται να μεταθέτουν τις αλλαγές με τον κλειθροδιακόπτη κάθε αλλαγής χωριστά, απαιτείται η ιδιαίτερη προσοχή τους κατά τη διεξαγωγή αυτής της διαδικασίας», σημειώνεται.
Μόνο την πρώτη σελίδα του πρωτοκόλλου του ΟΣΕ κατέθεσε ο Γεραπετρίτης!
Το ΕΘΝΟΣ αποκαλύπτει σήμερα όλο το τρισάθλιο και βρώμικο παιγνίδι του "Διοικητή" του υπουργείου Μεταφορών που ψεύδεται ασύστολα και δεν τόλμησε να ορκιστεί υπουργός για να μην πάρει πάνω του την ευθύνη. pic.twitter.com/t4rEqhPFid— Areti Athanasiou (@AretiAthanasiu) March 19, 2023