Ποια είναι η μεγαλύτερη ΠΗΓΗ Δύναμης, κατά τον Όμηρο; (Μέρος Δεύτερο)

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


του Χρυσόστομου Τσιρίδη.

Άλλες ΠΗΓΕΣ Δύναμης,μετά τους θεούς που είδαμε στο “πρώτο μέρος”, όπου ο άνθρωπος προβάλλει το αιώνιο απωθημένο της υπερδύναμης.
.
Κάτοχοι ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΗΣ Δύναμης ήταν και όσοι Γνώριζαν και αξιοποιούσαν υπερφυσικές ιδιότητες μυθικών τεράτων.
Δηλητήρια χωρίς…αντίδοτο
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ: Βέλη με δηλητήριο της Λερναίας Ύδρας
Το δηλητήριο ή το “μάτι” της Μέδουσας (Γοργώς)

Οι ΓΝώΣΤΕΣ ιδιοτήτων ΒΟΤΑΝΩΝ, είτε “εσθλών”(Θεραπευτικών) είτε “θυμοφθόρων” (τοξικών, παραισθησιογόνων),
όπως αυτά που έφερε η ωραία Ελένη από την Αίγυπτο και πιθανότατα χρησιμοποιήθηκαν και στην ΜΝΗΣΤΗΡΟΦΟΝΙΑ (“Τί σκότωσε τελικά τους Μνηστήρες”. Το περιεχόμενο του Βίντεο δίνεται και σε κείμενο, για απλή ανάγνωση).
.
Μορφή δύναμης ήταν και το ΘΕΪΚΟ Χάρισμα της ΜΑΝΤΕΙΑΣ.
Ο μάντης Κάλχας και ο μάντης Τειρεσίας από τις μεγάλες…φίρμες
.
Οργανωμένοι σε “Ιερατεία” (Δελφοί , Δωδώνη κλπ), οι θεόπνευστοι ΜΑΝΤΕΙΣ ΡΥΘΜΙΖΑΝ- ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΣΑΝ (θα λέγαμε σήμερα) την..πορεία των πραγμάτων και του κόσμου.
.
Βεβαίως όταν μιλάμε για “ΔΥΝΑΜΗ”, πριν απ’ όλα εννοούμε την ΜΥΙΚΗ ικανότητα, τον ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ.
Τιτάνες, Γίγαντες Εκατόγχειρες, Κύκλωπες, Ατλαντας, Ηρακλής κλπ
Τους αναφέρω ξεχωριστά παρότι απόγονοι Θεών. Κατά κανόνα “πέλωρες”, όπως τους χαρακτηρίζει ο Όμηρος
.
Πράγματι Όλοι τους από Θεϊκό σπέρμα, εμφανίζονται στους διάφορους Μύθους σε επικές μάχες (ΓΙΓΑΝΤΟΜΑΧΙΑ, ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ) στις οποίες ΗΤΤΗΘΗΚΑΝ από
τους ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ Θεούς και ορισμένοι ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ σε..βαριές ποινές(Τάρταρα, αιώνια μαρτύρια…)
.
Ο….μαθηματικός Όμηρος μάλιστα υπολογίζει
(μετράει) την δύναμη του “πέλωρος Κύκλωπα” συγκριτικά με τους κοινούς θνητούς: Έκλεισε εύκολα,”σαν πώμα φαρέτρας” την είσοδο της σπηλιάς με ΒΡΑΧΟ που “αμάξια είκοσι δύο γερά, τετράτροχα δεν θα μπορούσαν καν να τον κουνήσουν απ᾽ τον τόπο του” (ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ραψ.ι)
.
Καμία σχέση όμως με την Δύναμη των ΤΙΤΑΝΩΝ- ΓΙΓΑΝΤΩΝ κλπ που…ΞΕΡΡΙΖΩΝΑΝ και εκσφενδόνιζαν ολόκληρα ΝΗΣΙΑ(!)
.
ΠΗΓΗ Δύναμης βεβαίως και το “ΣΚΗΠΤΡΟ” σύμβολο της ΕΞΟΥΣΙΑΣ (Έξεστι).
.
Καθόλου ΤΥΧΑΙΟ ότι το σκήπτρο του Αγαμέμνονα περιγράφεται από τον ΟΜΗΡΟ
λεπτομερώς ως θεϊκής προέλευσης (ΙΛΙΑΔΑ Ραψ.Β κ.α)
.
Ο Ρεαλιστής Έλληνας ιδιοφυής Ποιητής με τον γνωστό παραστατικό λόγο του, ΥΠΟΝΟΕΙ την μετέπειτα ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ αντίληψη “Ελέω θεού Βασιλεύς”, που κυριάρχησε για αιώνες ως “Κληρονομική Βασιλεία”, αφήνοντας με τον τρόπο του ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ στον ακροατή-αναγνώστη του.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ