Η Πολιτική και Οικονομική Αναλύτρια Ιωάννα Λιουτα, στον Flash 99.4 και στην Βασιλική Πολίτου στην Θεσσαλονίκη ανέφερε για την τραγωδία στα Τέμπη
Η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ ξεκίνησε το 2010 ως δήθεν “εξυγίανση”, που στην πραγματικότητα ήταν μία διαδικασία πλήρης απαξίωση του ΟΣΕ, διαδικασία που απαιτούσε δραστική μείωση της χρηματοδότησης και των εργαζόμενων.
Ο πρώτος που υπερθεμάτιζε για την άμεση ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων ήταν ο νυν Πρωθυπουργός εδώ και 15 χρόνια.
Από το βήμα της Βουλής τον Δεκέμβριο του 2007 στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του επόμενου έτους, ο κ. Μητσοτάκης είχε αναφέρει ότι «δεν μπορούμε να ανεχόμαστε άλλο επιχειρήσεις που στο όνομα της εξυπηρέτησης κάποιου αφηρημένου δημόσιου συμφέροντος επιβαρύνουν τον Ελληνα φορολογούμενο με δισεκατομμύρια ευρώ παρέχοντας υπηρεσίες στην καλύτερη περίπτωση κάτω του μετρίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων δημόσιων υπηρεσιών αποτελεί ο ΟΣΕ».
Ο Πρωθυπουργός που θα επισκεπτόταν την επόμενη του εγκλήματος στα Τέμπη το Κέντρο Τηλεδιοίκησης και Σηματοδότησης, που όλοι καταγγέλλουν ότι δεν υπάρχει.
Από την πρώτη ώρα είχε αποφανθεί και το πόρισμα της τραγωδίας ότι οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος.
Ακόμα και η προκήρυξη για 73 σταθμάρχες, για έξι μήνες με μπλοκάκι, αναρτήθηκε και αυτή την επόμενη της τραγωδίας.
Η κραυγή των θυμάτων είναι τόσο μεγάλη που δεν θα μπορέσει να καλυφθεί και βγάζει στο δρόμο χιλιάδες ανθρώπους σε όλη την χώρα.Αυτό το έγκλημα δεν θα ξεχαστεί καιδεν πρέπει κουκουλωθεί.
Οι ανακοινώσεις , οι προειδοποιήσεις ,τα εξώδικα των εργαζόμενων ακόμα και η παραίτηση,πριν λίγους μήνες του επικεφαλή για θέματα ασφάλειας του ΟΣΕ δεν μπορούν να κρυφτούν.
Ποια ήταν η αντίδραση του Υπουργού που λίγες μέρες πριν την τραγωδία διαβεβαίωνε ότι δεν παίζουν με την ασφάλεια των πολιτών;