Έφη Αχτσιόγλου: «ο κ. Ντογιάκος μπορεί να ψάξει ό,τι θέλει, αλλά να μην παραλείψει να ψάξει όσα ευθύνονται για τη συγκεκριμένη τραγωδία».
Σε συνέντευξή της στο “Kontra Channel” η κ. Αχτσιόγλου δήλωσε ότι «υπάρχει γενικευμένη και συνολική απαξίωση του σιδηρόδρομου από το καλοκαίρι του 2019 και μετά. Σημειώθηκε μεγάλη μείωση προσωπικού, από 1.250 εργαζόμενους σε 750. Σταμάτησε να λειτουργεί το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου το 2020. Υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας μέχρι το 2019, το οποίο καταστράφηκε χωρίς να συσταθεί ξανά. Όλα αυτά είναι δικλίδες ασφαλείας που υπήρχαν και σταμάτησαν να υπάρχουν, γιατί η ΝΔ έχει δεδηλωμένο πρόγραμμα ότι το δίκτυο πρέπει να περάσει σε ΣΔΙΤ».
Επισήμανε, ακόμα, ότι «ο πρωθυπουργός από την πρώτη μέρα του δυστυχήματος έβγαλε πόρισμα για “ανθρώπινο λάθος”. Στη συνέχεια ανακοίνωσε ότι θα διορίσει μία επιτροπή. Για να ελέγξει ποιον; Η κυβέρνηση ελέγχεται, δεν μπορεί να διορίζει τους ελεγκτές. Λίγες μέρες αργότερα ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε συγγνώμη “εκ μέρους όλων” γιατί “οι ευθύνες είναι διαχρονικές”. Δυστυχώς, η επικοινωνιακή διαχείριση είναι το μόνο που ενδιαφέρει τη ΝΔ».
Η κ. Αχτσιόγλου υπογράμμισε ότι «μπορούμε να ανοίξουμε τη συζήτηση από το ποιος έβαλε την πρώτη ράγα στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αλλά δεν μπορεί η κυβέρνηση να αποφύγει τα συγκεκριμένα ζητήματα που τη βαραίνουν και να απαντήσει γι’ αυτά», επίσης «ο κ. Ντογιάκος μπορεί να ψάξει ό,τι θέλει, αλλά να μην παραλείψει να ψάξει όσα ευθύνονται για τη συγκεκριμένη τραγωδία».