Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) είναι ένα ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου ταχύτητας, που διασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα των εθνικών σιδηροδρομικών συστημάτων, μειώνοντας το κόστος αγοράς και συντήρησης των συστημάτων σηματοδότησης, ενώ αυξάνει την ταχύτητα των τρένων, τη χωρητικότητα της υποδομής και το επίπεδο ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Το European Railway Traffic Management System (ERTMS) έχει δύο βασικά στοιχεία
- Το European Train Control System (ETCS), το ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχίας, είναι ένα αυτόματο σύστημα προστασίας αμαξοστοιχίας (ATP) που αντικαθιστά τα υπάρχοντα εθνικά συστήματα.
- Το GSM-R, ένα σύστημα για την παροχή επικοινωνίας φωνής και δεδομένων μεταξύ της γραμμής και της αμαξοστοιχίας, βασισμένο σε τυπικό GSM χρησιμοποιώντας συχνότητες που προορίζονται ειδικά για σιδηροδρομικές εφαρμογές με ορισμένες συγκεκριμένες και προηγμένες λειτουργίες.
Το ERTMS στοχεύει στην αντικατάσταση των διαφορετικών εθνικών συστημάτων ελέγχου και διοίκησης αμαξοστοιχιών στην Ευρώπη. Η ανάπτυξη του ERTMS θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός απρόσκοπτου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος και θα αυξήσει την ασφάλεια & την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.
Χώρες με συμβασιοποιημένα συστήματα ERTMS (σε χιλ. γραμμών & οχήματα)
Τα ανωτέρω στοιχεία είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του ERTMS
Καλό θα είναι ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης να ενημερωθεί για τα ανωτέρω και να διορθώσει την δήλωση που έκανε χθες στον Γιώργο Αυτιά αλλα και σήμερα στον Γιώργο Παπαδάκη…
Ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας για το σύστημα τηλεματικής είπε ότι σήμερα τρεις μόνο χώρες έχουν ολοκληρωμένο, «εμείς στις 30 Σεπτεμβρίου θα γίνουμε η 4η χώρα που θα έχουμε».
Όχι κύριε Γεωργιάδη δεν είναι μόνο 3 χώρες στην ΕΕ με σύστημα τηλεματικής…είναι 14 με σύστημα ETCS σε γραμμές μήκους πάνω από 1000 χιλ.