Η γέφυρα – Καρμανιόλα πάνω από τις γραμμές και τα «συμβόλαια» με την εθνικη κατασκευαστική

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αποκάλυψη που έγινε πριν από 10 ημέρες

Άρης Χατζηγεωργίου απο την efsyn.gr

Σε ελάχιστη απόσταση από καλώδια 25.000 βολτ έξω από το Λειανοκλάδι κρεμόταν χθες από ιμάντες ένας τεράστιος τσιμεντένιος όγκος, τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου Ε65 που κατασκευάζεται, σύμφωνα με καταγγελίες, χωρίς τη στοιχειώδη τήρηση των προδιαγραφών ασφαλείας

Σκηνικό πρωτόγνωρης έλλειψης μέτρων ασφαλείας αντίκρισαν χθες το πρωί οι μηχανοδηγοί των τρένων έξω από το Λειανοκλάδι. Πάνω από τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες και σε ελάχιστη απόσταση από τα καλώδια ηλεκτροκίνησης των 25.000 βολτ κρεμόταν από ιμάντες μια τεράστια τσιμεντένια γέφυρα. Η γέφυρα είναι κομμάτι από το νότιο τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου Ε65 που κατασκευάζεται εδώ και πολλούς μήνες, προκειμένου στο μέλλον να συνδεθεί η Λαμία με την Εγνατία Οδό.

Προφανώς οι εργασίες έχουν επιταχυνθεί μήπως κοπεί και κάποια κορδέλα εγκαινίων εντός της προεκλογικής περιόδου. Ομως όποτε γίνονται τέτοιας μορφής εργασίες πάνω από το ενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο, λαμβάνονται υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας για το ενδεχόμενο κάτι να μην πάει καλά στο εγχείρημα στήριξης της γέφυρας πάνω από ηλεκτροφόρα καλώδια και τρένα βάρους εκατοντάδων τόνων που περνούν με ταχύτητες 140 χιλιομέτρων την ώρα χωρίς δυνατότητα άμεσης πέδησης.

Την εικόνα δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος των μηχανοδηγών (Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης-ΠΕΠΕ) της Hellenic Train, Κώστας Γενιδούνιας, γράφοντας: «Ασφαλεια κυκλοφορίας. Είστε γελοίοι, το λέω απλά και το φωνάζω. Επικίνδυνοι».

Ο ίδιος μας δήλωσε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις λαμβάνονται αυστηρά μέτρα ασφαλείας, καθώς οι διερχόμενοι συρμοί προκαλούν κραδασμούς και μπορεί πολλά να συμβούν. Το απλούστερο, ανέφερε, θα ήταν να διακοπεί η κυκλοφορία για το κρίσιμο διάστημα.

Η «Εφ.Συν.» απευθύνθηκε στον ΟΣΕ που είναι αρμόδιος για τη σιδηροδρομική υποδομή, άρα και για την επίβλεψη των έργων που εκτελούνται μέσα στα όριά της. Στην απάντηση που έλαβε από την πλευρά της διοίκησης αναφέρεται ότι τα έργα εκτελούνται από την παραχωρησιούχο του Ε65 «Κεντρική Οδό», δηλαδή τη ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ. Ο ΟΣΕ γνώριζε για τα εκτελούμενα έργα και έδωσε την άδεια, αφού έλαβε τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις ότι τηρούνται όλοι οι προβλεπόμενοι κανόνες ασφαλείας.

Μάλιστα παρά το γεγονός ότι υπάρχει η φωτογραφία που είναι εμφανές ότι λήφθηκε μέσα από καμπίνα μηχανοδηγού, η διοίκηση του ΟΣΕ αμφισβήτησε ότι περνούσε τρένο την ώρα των εργασιών. «Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι έννοιες ασύμβατες με την ασφάλεια των μεταφορών και των συγκοινωνιών και της ζωής εκατοντάδων συμπολιτών μας» αναφέρει σε σχόλιό του για το συμβάν ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., προσθέτοντας ότι το περιστατικό έρχεται να προστεθεί στους αλλεπάλληλους εκτροχιασμούς που προκύπτουν λόγω των ασυντήρητων γραμμών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ