Οδηγούν την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία σε πλήρη απαξίωση και παίζουν επικίνδυνα με τις διαθεσιμότητες των πυροσβεστικών αεροσκαφών!
Η κυβέρνηση σε μία ακόμη ανεξήγητη απόφαση, ετοιμάζεται να στείλει πυροσβεστικά αεροσκάφη για συντήρηση στη Γαλλία, σε εγκαταστάσεις της SABENA!
Θα αφήσουν κάτι στην ΕΑΒ; Επιπλέον ποιες είναι οι εγγυήσεις ότι τα αεροσκάφη θα έχουν επιστρέψει πριν από την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου; Έχουμε 23 Φεβρουαρίου! Γιατί υπάρχει τέτοια απέχθεια για οτιδήποτε έχει να κάνει με την κρατική αμυντική βιομηχανία; Γιατί αντί να προσπαθήσουν έστω να διορθώσουν τα στραβά κάνουν τα πάντα για να την απαξιώσουν ακόμη περισσότερο; Θα λογοδοτήσει κάποιος αν τα αεροπλάνα δεν είναι πίσω στην ώρα τους;
Και δεν είναι μόνο αυτά τα ερωτήματα. Σε ποια εταιρεία δίνουν τη συντήρηση Canadair;
Η SABENA έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για πολύ σοβαρά σφάλματα στη συντήρηση Canadair CL 415 . Τον Αύγουστο του το 2016 στη βάση Ajaccio στην Κορσική είχε γίνει σοβαρό περιστατικό με ένα CL 415 ενώ βρισκόταν σε τροχοδρόμηση. Ο δεξιός τροχός …κατέρρευσε .
«Τα σφάλματα που παρατηρήθηκαν στη δοκό στήριξης υπογραμμίζουν τις σοβαρές αστοχίες συντήρησης που εντόπισε η BEAD Air, γεγονός που θέτει υπό αμφισβήτηση τη Sabena Technics ως σώμα MCO (Maintien en Condition Operationnelle) και τον υπεργολάβο από το 2007 Hydrep», αναφερόταν μεταξύ άλλων στο πόρισμα της έρευνας.
Η διοίκηση της ΕΑΒ που έχει επιλέξει το δρόμο της σιωπής -όχι μόνο γι ΄ αυτό το θέμα- έχει κάποιο σχόλιο; Από την κυβέρνηση μήπως υπάρχει κάποια απάντηση και για την απαξίωση της ΕΑΒ και για τα κριτήρια με τα οποία επελέγη η SABENA να αναλάβει τη συντήρηση των αεροσκαφών;
Τέλος θα επαναλάβουμε: ποιος και πως εγγυάται ότι τα αεροσκάφη θα είναι στη βάση τους όταν πρέπει;
Σημείωση Olympia
Σας παρουσιάζουμε τα σοβαρά προβλήματα που αναφέρονται στο άρθρο σχετικά με τα προβλήματα και τις αστοχίες συντήρησης της Sabena Technics…
Άρθρο του Le Journal de L’aviation
Διαβάστε ένα σχετικό απόσπασμα…
Η γαλλική BEAD Air (Υπηρεσία Έρευνας και Ανάλυσης – Άμυνα) δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεσή της για το περιστατικό που αφορούσε ένα Canadair CL 415 το οποίο συνέβη την 1η Αυγούστου 2016 στη βάση Ajaccio στην Κορσική ενώ βρισκόταν σε τροχοδρόμηση. O μηχανισμός προσγείωσης είχε καταρρεύσει, με αποτέλεσμα να διακοπεί η αποστολή και να προσγειωθεί ολόκληρος ο στόλος, ενώ γίνονταν οι απαραίτητοι έλεγχοι στο άλλο αεροσκάφος.
” Τα σφάλματα που παρατηρήθηκαν στη δοκό στήριξης υπογραμμίζουν τις σοβαρές αστοχίες συντήρησης που εντόπισε η BEAD Air, γεγονός που θέτει υπό αμφισβήτηση τη Sabena Technics ως σώμα MCO (Maintien en Condition Operationnelle) και τον υπεργολάβο από το 2007 Hydrep, η οποία έγινε Safran Landing Systems Services Dinard από τότε. Η ευθύνη βαρύνει επίσης την Antavia, τον προηγούμενο υπεργολάβο. Η τεχνική αστοχία στη δοκό στήριξης οφείλεται σε προσαρμογή που δεν συμμορφώθηκε με τις οδηγίες του κατασκευαστή, αλλά και σε «αρχική παραβίαση της διαδικασίας» και «έλλειψη επαγρύπνησης» από τις εταιρείες συντήρησης, με την αναφορά να κατηγορεί τη Sabena Technics για συντήρηση διαδικασία “αποτυχία εποπτείας”.