Ασφαλή σχολεία, στοιχειώδης κοινή λόγική και Βούληση προπάντων

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

του Χρυσόστομου Τσιρίδη.

Εικόνα Διαδικτύου, εντελώς τυχαία. Υπάρχουν (και σωστά) κλιματιστικά. Δεν διακρίνεται όμως
πόσους-ποιους χώρους καλύπτουν… Ασφαλέστερο φυσικά, να ήταν έστω… μισο-εντοιχισμένα
τα εξωτερικά εξαρτήματα.

ED1D2C4F F9F3 43AD 934E F077CC491839
Μιλάμε πάντα για χώρους με μαζική παρουσία παιδιών.
.
Ενδεικτικά, μερικές επισημάνσεις. Απλή (!), κοινή λογική (!). Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι…
Αριστοτέλης.
.
—Περίφραξη του (προ) αύλειου χώρου των σχολείων με…δόρατα και αιχμές (!).
Υπάρχουν σχολεία που ΑΚΟΜΗ τα επιλέγουν.
.
Ποιος ο λόγος; Από τί προστατεύουν;
.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ σκεφτήκαμε ΠΟΣΟ, εν δυνάμει επικίνδυνα ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν για
τους μικρούς μαθητές;
.
—Παράθυρα ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ, έστω στο ύψος των αντίστοιχων
προστατευτικών των σπιτιών, με τα οποία είναι εξοικειωμένα τα παιδιά.
.
—Δεξαμενές ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ, ΛΕΒΗΤΕΣ, ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ, Δοχεία ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ σε Σχολεία,
ΑΝΤΙ της σταδιακής, εδώ και χρόνια, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ με ασφαλέστερες ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ Τεχνολογίες
(λ.χ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ).

.
—ΠΟΡΤΕΣ ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ 100άδων κιλών, ΑΝΤΙ άλλου ανθεκτικού,
αλλά πολύ- πολύ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΥ, υλικού.
.
—-Επιφανειακά ΒΙΔΩΜΕΝΕΣ, αντί πολύ καλά “θεμελιωμένες” μπασκέτες.
.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
.
Το σημείωμα ΘΙΓΕΙ απλώς την σπάνια μεν,πλην ενδεχόμενη επικινδυνότητα κάποιων ΣΧΟΛΙΚΩΝ κατασκευών,
εγκαταστάσεων κλπ
.
Από κει και πέρα, η σωστή συντήρηση, η μορφή, η αισθητική κλπ των όποιων κατασκευών, για την
ασφαλή και καλύτερη δυνατή ψυχολογία των μαθητών, είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ