Η κατολίσθηση στην Κακιά Σκάλα που είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί η κυκλοφορία στη νέα εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα και να υποστούν μεγάλη ταλαιπωρία οι πολίτες, προκάλεσε την παρέμβαση του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, Αντώνη Ελευθεριάνου.
Ο Εισαγγελέας θα διευρευνήσει το ενδεχόμενο αναζήτησης ποινικών ευθυνών για τις κατολισθήσεις που προκάλεσαν διακοπή της κυκλοφορίας, που έγιναν η αιτία να μείνουν για ώρες εγκλωβισμένοι οι οδηγοί στα οχήματά τους.
Την ίδια ώρα η ταλαιπωρία για τους οδηγούς συνεχίζεται αφού αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν μόνο δύο λωρίδες και είναι άγνωστο πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτη Παπανικόλα, η μεσαία λωρίδα θα δοθεί στην κυκλοφορία την Κυριακή, ενώ η τρίτη λωρίδα μπορεί να ανοίξει λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
«Κλειστές είναι οι δύο λωρίδες αυτή τη στιγμή και είναι ανοιχτή η μία. Αποκαθιστούμε τους φράχτες ανάσχεσης και τα στηθαία ασφαλείας και την Κυριακή, αν όλα πάνε καλά, θα δοθεί η μεσαία λωρίδα, ώστε να είναι σε λειτουργία δυο λωρίδες που επαρκούν, και με στόχο πριν τις γιορτές να δοθεί πλήρως στην κυκλοφορία και η αριστερή, εξωτερική λωρίδα. Εκτός κι αν έχουμε “εκπλήξεις” όπως οι βροχοπτώσεις και οι σεισμοί που είχαμε», είπε μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Παπανικόλας.
Σε ερώτηση για το είχε σκοτωθεί κάποιος από τον βράχο, σε ποιον θα έκανε αγωγή, ο ίδιος απάντησε ότι… δεν γνωρίζει. «Δεν το γνωρίζω. Είναι έξω από το έργο παραχώρησης. Δεν έχουμε δικαίωμα να επεμβαίνουμε σε μέρη που είναι έξω από το έργο μας. Χρειαζόμαστε κάποια εντολή για να το κάνουμε. Το παρακολουθούμε και το καταγράφουμε» δήλωσε.
«Εάν χαλάσει ποιος θα το φτιάξε;» ρώτησαν οι δημοσιογράφοι και ο ίδιος απάντησε: «Θέλουμε εντολή από το δημόσιο. Έχουμε τη συντήρηση εντός των ορίων παραχώρησης του έργο. Το σημείο που έπεσε ο βράχος είναι εκτός των ορίων της παραχώρησης κατά 100 μέτρα. Το υπουργείο έχει την αρμοδιότητα» είπε και σημείωσε ότι οι επεμβάσεις είναι ευθύνη του κράτους.
«Οι φράχτες και τα συρματοπλέγματα είναι από προηγούμενες εργολαβίες, από παλιά και το σημείο που έγινε η κατολίσθηση είναι εκτός των ορίων παραχώρησης του έργου, ήταν σωστά σχεδιασμένοι οι φράχτες, εμείς παρακολουθούμε τις μετακινήσεις. Η συντήρηση του έργου εντός των ορίων είναι δική μας. Υπάρχουν όρια παραχώρησης στα οποία έχουμε βάλει και φράχτες. Είναι πολύ καθορισμένα τα όρια του έργου μας», είπε και πρόσθεσε πως εκτός των ορίων η ευθύνη είναι του υπουργείου και «για να υπάρξει επέμβαση πρέπει να δοθεί εντολή από το Δημόσιο» ανέφερε.