Η μεγάλη δικαίωση του Βαγγέλη Γερμανού 40 χρόνια μετά – Ποιος να το φανταζόταν

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Βαγγέλης Γερμανος ειναι ένας τραγουδοποιός και ερμηνευτής που εχει αγαπήσει ιδιαίτερα ο κόσμος. Το 1981 κυκλοφορεί τον πρώτο δίσκο του με τίτλο “Τα μπαράκια” ο οποίος σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Το 1982 εξέδωσε το δεύτερο δίσκο του με τίτλο Ερωτικό κούρδισμα, από τον οποίο ακούστηκε περισσότερο το τραγούδι «Κρουαζιέρα».

Οι στίχοι στην Κρουαζιέρα σε κάποιο σημείο έλεγαν:

Tο πλοίο θα σαλπάρει το βραδάκιΠάρε το μετρό για Πειραιά

Το 1982 οταν τραγουδούσε αυτο το τραγούδι ο Βαγγέλης Γερμανός η Αθήνα και συνεπως ούτε ο Πειραιας δεν είχαν ΜΕΤΡΟ. Υπήρχε μόνο ο ΗΣΑΠ, ο ηλεκτρικός δηλαδή που πήγαινε Κηφισια-Πειραιά αλλα δεν ήταν αυτο που ονομάζουμε ΜΕΤΡΟ.

Σημερα, 40 χρόνια απο τότε, το ΜΕΤΡΟ έφτασε στον Πειραιά. Μετά απο 40 χρόνια λοιπόν ο Βαγγέλης Γερμανός δικαιώνεται.

Tο πλοίο θα σαλπάρει το βραδάκι
Πάρε το μετρό για Πειραιά
Μέσα στο γλυκό καλοκαιράκι
να πάμε κρουαζιέρα στα νησιά

Στο κύμα θ’ αρμενίζει το βαπόρι
τ’ αγέρι θα μάς παίρνει τα μαλλιά
Θα γίνουμε στον έρωτα μαστόροι
κι οι σκέψεις θα πετάξουν σαν πουλιά

Α, α, κρουαζιέρα θα σε πάω
A, α, γιατί σε νοιάζομαι και σ’ αγαπάω
A, α, Mύκονο και Σαντορίνη
A, α, σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι

Άσε τον παλιόκοσμο να σκούζει
σε πλαζ, εστιατόρια, πανσιόν
Εμείς με σλίπιγκ μπαγκ και με καρπούζι
θα κάνουμε το γύρο τον νησιών

Γυμνοί θα κολυμπάμε στ’ ακρογιάλια
Τον ήλιο θ’ αντικρίζουμε ανφάς
Θα σ’ έχω σαν κινέζικη βεντάλια
και στο γραφείο δε θα ξαναπάς

Τα εγκαίνια του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά

Στα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά, εκτός από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, το παρόν έδωσε και ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος μάλιστα μόνο αλαμπρατσέτα δεν ήταν με τον νυν Πρωθυπουργό.

Φαίνεται ότι η ευκαιρία για επικοινωνιακή προβολή έκανε τους δύο άνδρες να αφήσουν για λίγο στην άκρη τις διαφωνίες τους και να «ενωθούν», υπό το σαγηνευτικό «βλέμμα» των τηλεοπτικών καμερών.

Απευθυνόμενος στον Αντώνη Σαμαρά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι το έργο ξεκίνησε επί των ημερών της διακυβέρνησής του και στη συνέχεια κάποιες κυβερνήσεις το έτρεξαν πιο γρήγορα και κάποιες άλλες όχι.

«Κάποιος παραδίδει πραγματικά έργα και κάποιοι παρουσίαζαν μουσαμάδες. Δεν παραδίδουμε κανένα μουσαμά. Σε λίγες ώρες το Μετρό, και οι τελευταίοι 3 σταθμοί της γραμμής 3 θα τεθούν σε λειτουργία. Σε έναν Πειραιά που αλλάζει, που αναδεικνύεται, που αποκτά νέα δυναμική. Η κυβέρνηση κάνει πράξη το σύνθημα συνέπεια, συνέχεια, σταθερότητα και στην υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής τα οποία έχουν μεγάλο κοινωνικό πρόσημο. Σήμερα είναι μέρα γιορτής για τον Πειραιά , για όλο το λεκανοπέδιο».

Το έργο, το οποίο από τις 14.00 σήμερα, θα παραδοθεί στο κοινό, με τους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», θα συνδέσει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας σε 55 λεπτά και τον Πειραιά με το κέντρο της Αθήνας σε 20 λεπτά.

«Είναι μία μόνο απόδειξη το έργο αυτό, της μεγάλης έμφασης την οποία δίνουμε στα μεγάλα έργα υποδομής τα οποία χρηματοδοτούνται σε μεγάλο βαθμό από ευρωπαϊκούς πόρους. Να θυμίσω ότι η Ευρώπη στέκεται πάντα στο πλευρό της πατρίδας μας όχι μόνο μέσα από το ΕΣΠΑ αλλά και από το Ταμείο Ανάκαμψης. Να σημειώσω και την πολύ σημαντική δουλειά που έγινε από το υπουργείο πολιτισμού σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό. Έχετε δίκιο να λέτε ότι έχουμε δημιουργήσει σχολή για το πώς μπορεί να κατασκευάζονται τέτοια έργα με ταυτόχρονη ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Παράλληλα πρόσθεσε ότι στο τέλος του 2023, αρχές του 2024, θα γίνουν τα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με πλήρη λειτουργία 5 σταθμών οι οποίοι θα είναι και μουσεία με πιο εμβληματικό στον σταθμό στη Βενιζέλου. «Και Μετρό και αρχαία, και εδώ στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.

Μιλώντας για τη σημασία των μέσων σταθερής τροχιάς είπε ότι δεν νοείται βιώσιμη ανάπτυξη, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και φιλικές παρεμβάσεις στον πολίτη χωρίς τη σημαντική επέκτασή τους. Ανέφερε ότι «το λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτο αν δεν υλοποιήσουμε τη γραμμή 4 και τις επεκτάσεις της γραμμής 2» και πως «είμαστε σίγουροι ότι σε 7 με 8 χρόνια η γραμμή 4 θα παραδοθεί προς χρήση».

Επ’ αυτού πρόσθεσε πως όταν ολοκληρωθεί η γραμμή 4 και οι υπόλοιπες επεκτάσεις πάνω από 1 εκατομμύριο Αθηναίοι και επισκέπτες θα χρησιμοποιούν το Μετρό καθημερινά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ