Σε ανάρτηση του ο γνωστός δημοσιογράφος αναφερει:
#Λιγναδης όπως #novartis ; Τι περίεργο. Τα ίδια κέντρα και τα ίδια media που υποστήριζαν τη “σκευωρία”, τώρα υπερασπίζονται τον βιαστή. Μόνο τυχαίο δεν είναι.
#Λιγναδης όπως #novartis ; Τι περίεργο. Τα ίδια κέντρα και τα ίδια media που υποστήριζαν τη "σκευωρία", τώρα υπερασπίζονται τον βιαστή. Μόνο τυχαίο δεν είναι.
— DRizoulis (@DimRizoulis) July 18, 2022
Ενώ σε άρθρο του Μανώλη Κοττακη με τίτλο: Ποιοι ίδρυσαν τα λαϊκά δικαστήρια, διαβάζουμε τα εξής:
Προτρέπουμε όλους να μελετήσουν πώς ξεκίνησε το περίφημο κίνημα #ΜeΤoo στην Ελλάδα
Από τον Μανώλη Κοττάκη
Aμέσως μετά την έξοδο του Δημήτρη Λιγνάδη από τις φυλακές επιχειρήθηκε -από γνωστά συστημικά μέσα μα και από το υπουργείο Πολιτισμού- να ορθωθεί ένα τείχος προστασίας του. Την Κυριακή διαβάσαμε στον Τύπο αφιερώματα με τον τίτλο «Ποιος δικάζει στην Ελλάδα», τα οποία αναφέρονταν στα σχόλια που ακολούθησαν την αποφυλάκιση του γνωστού σκηνοθέτη και ηθοποιού από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από δικηγόρους, από κοινωνικούς φορείς και λοιπά. Την ίδια ώρα η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη αποχώρησε από πολιτιστικές εκδηλώσεις στις οποίες ακούγονταν συνθήματα κατά του κ. Λιγνάδη και διαβαζόταν η ανακοίνωση του Συνδέσμου Ελλήνων Ηθοποιών με το επιχείρημα ότι απορρίπτονται τα λαϊκά δικαστήρια. Πράγματι! Τα λαϊκά δικαστήρια απορρίπτονται. Θα πρεπε να απορρίπτονται!
Μόνο που πολύ αργά σκέφτηκε η Πολιτεία να υιοθετήσει αυτή την άποψη. Μόνη της άνοιξε τον λάκκο στον οποίο πέφτει μέσα, γιατί η ίδια, με πρωτοστάτη την αρχηγό του κράτους Πρόεδρο της Δημοκρατίας, υιοθέτησε τα λαϊκά δικαστήρια. Προτρέπουμε όλους όσοι έχουν αντίθετη γνώμη να μελετήσουν πώς ξεκίνησε το περίφημο κίνημα #ΜeΤoo στην Ελλάδα. Τους προτρέπουμε να θυμηθούν ποιους επισκέφτηκε η «ηγετική» μορφή του κινήματος ολυμπιονίκης κυρία Μπεκατώρου όταν τέθηκε -με την παρότρυνση γνωστών κύκλων- επικεφαλής του κινήματος. Τους προτρέπουμε να αναζητήσουν τις δηλώσεις που έκανε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου μετά τη συνάντησή της με την κυρία Μπεκατώρου, με τις οποίες, καταργώντας βάρβαρα το τεκμήριο της αθωότητας, καταδίκασε τότε σε χλεύη και περίπου εξέδωσε τη δικαστική απόφαση εναντίον του τέως γενικού γραμματέα της Ομοσπονδίας Ιστιοπλοΐας.
Ο άνθρωπος αυτός δεν δικάστηκε ποτέ και δεν απολογήθηκε ποτέ γιατί η κυρία Μπεκατώρου θυμήθηκε να τον καταγγείλει όταν το φερόμενο αδίκημά του είχε παραγραφεί. Αλλά, πάνω στην καταγγελία της, στις δηλώσεις της Προέδρου της Δημοκρατίας καθώς και άλλων προσώπων οικείων προς την κυβέρνηση (με αναρτήσεις στο twitter) στήθηκε η επανάσταση του #ΜeΤoo. Βεβαίως όλοι αυτοί που μπήκαν μπροστά δεν σκέφτηκαν ότι σαλπίζοντας αυτού του είδους τον δικαιωματισμό χωρίς αποδείξεις, που στις Ηνωμένες Πολιτείες στη δίκη του Johnny Depp είδαμε τι αποτέλεσμα είχε, δεν υπολόγισαν ότι έτσι θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου. Oτι από τις καταγγελίες γυναικών κατά ανδρών θα καταλήγαμε σε καταγγελίες ανδρών κατά ανδρών και μάλιστα πολύ επώνυμων ανδρών, ανδρών που τριγύριζαν στην αυλή της εξουσίας. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό.
Οι καταγγελίες εις βάρος του διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη είχαν ως αποτέλεσμα την καταδίκη του για δύο βιασμούς και την αθώωσή του για άλλους δύο βιασμούς. Μα προπάντων την αποφυλάκισή του. Έτσι τώρα όλοι αυτοί που θεωρούσαν επικίνδυνους αυτούς που κατήγγειλε η ολυμπιονίκης Μπεκατώρου βρίσκονται στη δύσκολη θέση να εξηγούν γιατί δεν είναι επικίνδυνοι αυτοί που καταδικάστηκαν από την ελληνική Δικαιοσύνη. Βρίσκονται στην αμήχανη θέση να αναμασούν δικαιολογίες για λαϊκά δικαστήρια, όταν τα λαϊκά δικαστήρια δυστυχώς τα έστησαν πρώτη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, μία άλλη κυρία, και ένας χορός επωνύμων που όρμησαν να κατασπαράξουν χωρίς προηγουμένως να ακούσουν έναν παράγοντα της Ομοσπονδίας Ιστιοπλοΐας, τον οποίο σήμερα γνωρίζουμε ότι κάποιοι κατήγγειλαν με κύριο στόχο την ανατροπή της διοίκησης της Ομοσπονδίας Ιστιοπλοΐας. Και απέτυχαν μάλιστα!
Γιατί τα μέλη της Ομοσπονδίας, γνωρίζοντας τους πρωταγωνιστές των καταγγελιών, πέταξαν στα σκουπίδια τις καταγγελίες και επανεξέλεξαν τη διοίκηση. Αν κάποιοι λοιπόν πρέπει να απολογηθούν σήμερα για τη μορφή και τον χαρακτήρα που έχει λάβει ο δημόσιος βίος, για την ανθρωποφαγική του μορφή, αυτοί είναι εκείνοι που πρωτοστάτησαν σε αυτά! Που, όπως θα μας εξηγήσει κάποτε η Ιστορία, υιοθέτησαν καταγγελίες για αλλότριους σκοπούς. Ας μην παραπονιούνται λοιπόν σήμερα το υπουργείο Πολιτισμού και η καθεστηκυία διανόηση που όλοι οι ηθοποιοί στην έναρξη των παραστάσεών τους σε όλη την Ελλάδα στιγματίζουν με τον χειρότερο τρόπο την αποφυλάκιση του κυρίου Λιγνάδη. Η ίδια η Πολιτεία με τον πλέον επίσημο τρόπο στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο τους άνοιξε τον δρόμο.