Το άνοιγμα της πλατφόρμας εκτιμάται ότι θα γίνει στο τέλος του επόμενου μήνα.
Μπορεί η κυβέρνηση να μην προχωρά στη μείωση του ΦΠΑ των καυσίμων, ωστόσο επιδιώκει να αντιμετωπίσει την ενεργειακή ακρίβεια μοιράζοντας επιδόματα-ψίχουλα που δεν αρκούν ούτε για ένα «γέμισμα»!
Το Fuel Pass 2 είναι γεγονός, καθώς καταφτάνει τον Ιούλιο, ωστόσο οι ιδιοκτήτες οχημάτων και μοτοσικλετών δεν σταματούν να παραπονιούνται γιατί το «ταμείο» τους είναι μείον και το κράτος δεν προβαίνει σε ουσιαστικά μέτρα και λύσεις ώστε να αντιμετωπιστεί η ακρίβεια που έχει βυθίσει στην απόγνωση τα ελληνικά νοικοκυριά.
Δυνητικά οι δικαιούχοι του επιδόματος φτάνουν τους 3,1 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, οι οποίοι μπορούν θα λάβουν το επίδομα βενζίνης που φτάνει έως και τα 100 ευρώ. Το άνοιγμα της πλατφόρμας εκτιμάται ότι θα γίνει στο τέλος του επόμενου μήνα, ενώ η καταβολή του επιδόματος ενδέχεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές Αυγούστου.
Οι ιδιοκτήτες ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων θα λάβουν διπλή επιδότηση, αφού εκτός από το επίδομα βενζίνης (πετρελαίου κίνησης) θα συνεχίσουν για το επόμενο 3μηνο να λαμβάνουν και επιδότηση 15 λεπτών στην αντλία.
Αυτά είναι τα ποσά
80 ευρώ για κάτοχο αυτοκινήτου με κύρια κατοικία σε ηπειρωτική περιοχή με τη χρήση ψηφιακή κάρτας και 65 ευρώ χωρίς κάρτα, με πίστωση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό, έναντι 40 που ίσχυε στην προηγούμενη επιδότηση χωρίς κάρτα και 45 ευρώ που ίσχυε με κάρτα
100 ευρώ για κάτοχο αυτοκινήτου με κύρια κατοικία σε νησιωτική χώρα με τη χρήση κάρτας και 85 ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό, έναντι 50 ευρώ που ίσχυε στην προηγούμενη επιδότηση χωρίς κάρτα και 55 ευρώ με κάρτα
60 ευρώ για κάτοχο μοτοσικλέτας και κύρια κατοικία σε ηπειρωτική περιοχή με τη χρήση κάρτας και 45 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό, έναντι 30 ευρώ πριν χωρίς κάρτα και 35 ευρώ με κάρτα
70 ευρώ για κάτοχο μοτοσικλέτας με κύρια κατοικία στα νησιά με κάρτα και 55 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό, έναντι 35 ευρώ πριν χωρίς κάρτα και 40 ευρώ με κάρτα