Η ταλαιπωρία της Eurobank

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



Καλησπέρα φίλοι μου

Xθές Παρασκευή το πρωί έστειλα τον υπάλληλό μου στην τράπεζα Eurobank για να πληρώσει την πιστωτική μου κάρτα.

Του έδωσα τα χρήματα και τον αριθμό της κάρτας (όπως κάναμε κάθε προηγούμενο μήνα), του είπα να πάει στο μηχάνημα πληρωμών μέσα στην τράπεζα κτλ.

Μετά από μισή ώρα με παίρνει τηλέφωνο από το κινητό του και μου γνωστοποιεί ότι η Eurobank έβαλε δύο νέα μηχανήματα τα οποία για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες απαιτείται μία κάρτα Eurobank και ο κωδικός !!!!

Δηλαδή έπρεπε να δώσω στον υπάλληλό μου την κάρτα μου και το PIN ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ?

Είπα στον υπάλληλό μου να περιμένει στο ταμείο και μου απάντησε ότι περιμένουν ήδη 20 άτομα.Του είπα να επιστρέψει διότι τον χρειαζόμουν στο μαγαζί.

Αυτή είναι η εξυπηρέτηση πελατών ??

Αυτή είναι η πάταξη της ταλαιπωρίας ?

Το κάνουν σκόπιμα έτσι ώστε αν είναι η τελευταία ημέρα να μην μπορέσω να πληρώσω για να ξεκινήσουν οι τόκοι στο ποσόν που χρωστάω ??

ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ??

Μνησίφιλος

ΔΗΜΟΦΙΛΗ