Η Κύπρος ήταν, ειναι και θα παραμεινει Ελληνική

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιμέλεια – Έρευνας από Αντώνη Αντωνά.

«Η  Κύπρος είναι τουρκική» και θα παραμείνει τουρκική», δήλωσε ο ηγέτης του ακροδεξιού Κόμμα Εθνικιστικής Δράσης (MHP) Ντεβλέτ Μπαχτσελί, υποστηρίζοντας πως όσο κι αν αντιτίθεται ο Έλληνας Πρωθυπουργός δεν υπάρχει άλλη διέξοδος στην Κύπρο από τη λύση δύο κρατών. Ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί χαρακτήρισε «ύπουλο και αξιοθρήνητο» τον Κυριάκο Μητσοτάκη «όπως οι παππούδες του»  (Ας μας πει και για τους δικούς του παππούδες.)                                                                                     «Η Τουρκία δεν είναι χωρίς λύσεις. Ακόμη και η αποχώρηση από το ΝΑΤΟ θα πρέπει να τεθεί ως εναλλακτική επιλογή εάν οι περιστάσεις γίνουν αδιέξοδες. Δεν γεννηθήκαμε με το ΝΑΤΟ, δεν θα χαθούμε χωρίς το ΝΑΤΟ» (Και μάλλον θα χαθείτε…) δήλωσε μιλώντας στην κοινοβουλευτική ομάδα του Κόμματος Εθνικιστικής Δράσης (ΜΗΡ) του οποίου ηγείται.

Περαιτέρω, ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί υποστήριξε ότι είναι δυνατή η συγκρότηση ενός νέου οργανισμού ασφαλείας από τις ισλαμικές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Τουρκία.

«Το τουρκικό έθνος ξέρει πώς θα υπογράψει άλλη μια νίκη με το αίμα και την ψυχή του» σχολίασε ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί, κυβερνητικός εταίρος και φερέφωνο του Νεοσουλτάνου Ταγίπ Ερντογάν και αρχηγός των Γκρίζων Λύκων …

Z

9k=

     

Οι Γκρίζοι Λύκοι (τουρκικάÜlkü Ocakları) είναι τουρκική εθνικιστική, φασιστική και ναζιστική πολιτική οργάνωση. Ανεπίσημα, είναι η νεολαία του Τουρκικού Κόμματος του Εθνικιστικού Κινήματος (MHP) και του Κόμματος της Μεγάλης Ενότητας (BBP) και αποτελεί τον κύριο παρακρατικό βραχίονα όλων των κομμάτων που κυβέρνησαν και κυβερνούν την Τουρκία. Πρωτοεμφανίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όπως και άλλες ακροδεξιές ομάδες στην Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα, με την χρηματοδότηση των ΗΠΑ (Κόκκινη Προβιά) και ανέπτυξε δράση τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό της χώρας. Ως έδρα της φαίνεται να είναι η Κωνσταντινούπολη. Μέλη της οργάνωσης τη χαρακτηρίζουν ως μια αντιιμπεριαλιστική οργάνωση, η οποία αριθμεί περίπου 700 συνδικάτα, ομάδες αποστράτων, συνταξιούχων και «σωματεία μαρτύρων». Πρόκειται για οργανώσεις οι οποίες έχουν δημιουργηθεί από τους γονείς και τα αδέλφια Τούρκων στρατιωτών, οι οποίοι σκοτώθηκαν σε μάχες με τους Κούρδους. Ένοπλο αγώνα όμως οι Κούρδοι ξεκινούν αρκετά αργότερα από την ημερομηνία ίδρυσης τους.

Η ιδεολογία της οργάνωσης βασικά είναι ο παντουρκισμός, η ιδέα δηλαδή για την ένωση και κοινή δράση όλων των τουρκικών φυλών και τη συμβίωσή τους σε μια νέα Τουρκική Αυτοκρατορία. Η οργάνωση έχει οργανώσει συλλαλητήρια κατά της αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Αρμενίων, καθώς και επιθέσεις εναντίον Κούρδων στην Τουρκία αλλά και την Ευρώπη. Μέλος των Γκρίζων Λύκων ήταν ο Μεχμέτ Αλί Αγκτσά, που το 1981 επιχείρησε να δολοφονήσει τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Β΄. Μέλη των Γκρίζων Λύκων συμμετείχαν στη δολοφονία του Τάσου Ισαάκ το 1996. Τον Νοέμβριο του 2020 η οργάνωση τέθηκε εκτός νόμου στη Γαλλία. κλπ.

Η σημασία του «γαλάζιου»” λύκου…

Ο λύκος σαν σύμβολο της φασιστικής οργάνωσης προέρχεται από την λύκαινα (αρχαία τουρκικά Kök Böriμπλέ ή ουράνια λύκαινα) της τουρκικής μυθολογίας. Αυτή ήταν που κατά τη μυθολογία οδήγησε τους Γκιοκτούρκους *Γαλάζιους Τούρκουςαπό την κοιλάδα του Εργκενεκόν που είχαν μαζευτεί τον 8ο αιώνα μετά την ήττα τους από τους Κινέζους.

*Εξ ου και η Γαλάζια τους πατρίδα, που μόνο γαλάζια δεν είναι αλλά κατακόκκινη από το αίμα εκατομυμρίων αθώων

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ. ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΕΔΑΦΗ, ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΣΟΝ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΥΠΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΑ … Η ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ….

Και περί … «τουρκικής Κύπρου» … Και σε βάθος εκατό μέτρων αν γίνουν ανασκαφές μόνο Ελληνικές αρχαίες επιγραφές θα βρείτε …..αχρείοι …

2Q==

Όλα σχεδόν τα τοπωνύμια στην Ελληνική Κύπρου, προέρχονται από ένδοξους Έλληνες προγόνους μας ιδρυτές Μερικά τοπωνύμια της Κύπρου, τα οποία βεβαιώνουν τις βαθιές ελληνικές αρχέγονες της ρίζες…..
1. Αθηαίνου, από τον πρώτο οικιστή Έλληνα Αθηνογένη.
2. Αστρομερίτης, από τον πρώτο οικιστή Έλληνα που καταγόταν από το Άστρος Πελλοπονήσου ή και από όνομα Αφροδίτης που ονομαζόταν και Αστρά.
3. Άσσια,από τους πρώτους οικιστές που καταγόταν από το Άσσος Μ. Ασίας.
4. Αχερίτου, από όνομα θεάς Αφροδίτης που ονομαζόταν και Ασιερά, Αστάρτη.
5. Βρομολαξιά ή σημερινή Δρομολαξιά, από το Βρόμιον ( Βρομολαξιά), επίθετο του Βάκχου. Αρχαίος οικισμός βρέθηκε περί τα 2 χλμ. από το χωριό, που χρονολογείται από το 1400 π.Χ. Αρχαία αγγεία απεικονίζουν τον Βάκχο Βρόμιον.
6. Δερύνεια, από οικιστές που ήρθαν από την πόλη του Νέστωρα, Γερύνεια
7. Ιδάλιον, από χρησμό του Μαντείου των Δελφών που δώθηκε σε έλληνες οικιστές με αρχηγό τον Χαλκάνορα να βρουν στη Κύπρο το μέρος όπου ο ήλιος ανατέλλει φωτεινός. Φτάνοντας στη περιοχή όλοι φώναξαν για τον ήλιο του Ιδαλίου… «Ίδον Άλιον», είδα τον λαμπερό ήλιο.
7. Καραβάς, από οικιστή ναυπηγό που ναυπηγούσε τέλειες πολεμικές τριήρεις. Οι πολεμικές τριήρεις της Κύπρου, ήταν ξακουστές και χρησιμοποιήθηκαν και στην εκστρατεία του Μ. Αλέξανδρου σε όλες τις ναυμαχίες και ειδικά στην Ινδία.
8. *Καρπάσι, από την αρχαία λέξη Κάρπασος, λεπτό λινάρι, που παραγόταν στη περιοχή. Από αγνό Καρπασίτικο βαμβάκι, που το χρησιμοποιούσαν οι Αθηναίοι σαν φυτίλι, για την άσβεστο φλόγα της θεάς Αθηνάς στον Παρθενώνα.
9. Μόρφου, από εποίκους Λάκωνες, που έκτισαν περικαλλή ναό της θεάς Αφροδίτης, η οποία έφερε και όνομα Θεά – Μορφώ ( Όμορφη). Αρχικά λεγόταν Θεομόρφου και μετά παρέμεινε το Μόρφου.
10. Λήδρα, η σημερινή Λευκωσία, από την αρχαία Ελληνική πόλη Λέδρες. (Λευκωσία, από τον πρίγκηπα Λεύκιο γιο του έλληνα βασιλιά της Αιγύπτου Πτολεμαίο Α΄, ο οποίος την ανοικοδόμησε και ανακαίνησε.)
11. Λάρνακα – Κίτιον, από τις αρχαίες ελληνικές νεκροπόλεις όπου οι νεκροί θάβονταν σε μαρμάρινες λάρνακες σαρκοφάγους
Κίτιον. Αρχαία Μυκηναϊκή πόλη, βασίλειο της Κύπρου. Η πόλη αναφέρεται από τον 12ο αιώνα π.Χ. σε Αιγυπτιακές γραφές και στην Αγία Γραφή. Μετά τον Τρωικό πόλεμο το Κίτιον εξελίσσεται σε πνευματικό και εμπορικός κέντρο του Ελληνισμού. Κατά τον Ιώσηππο ( Ιωσήππου Εβραϊκά αρχ. Α. 7.), η πόλη ιδρύθηκε μετά τον κατακλυσμό του Νώε και δόθηκε από τον Νώε στον Χετίμ ή Κιτίμ γιο του Ιαυάν, ο οποίος, κατά την παράδοση ήταν Έλληνας. Είναι η πρώτη πόλη, που ιδρύθηκε στον Ελληνικό χώρο και η αρχαιότερη. Αναφέρεται 28 φορές στην Παλαιά Διαθήκη.
12. Πάφος. Από τον γιο του Κίνυρα του ιδρυτή της πόλης Πάφου.
13. Κερύνεια, από Αχαιούς που ήλθαν από τη αρχαιότατη πόλη Κυρηνεία της Αχαϊας από το 1300 π.Χ. Ιδρυτές οι Αχαιοί Κηφέας και Πράξανδρος θρυλικοί ήρωες του Τρωικού Πολέμου. Κ.λ.π.

*Και περί κατεχόμενης Ελληνικής Καρπασίας, γης ήρωων και αγίων …. Απόσπασμα.

Αρχαία Ελληνική πόλη της Κύπρου που βρισκόταν στη χερσόνησο της Καρπασίας. Την ύπαρξή της αναφέρουν αρχαίες γραπτές πηγές.

 Ο Στράβων, στη γεωγραφική περιγραφή της Κύπρου που δίνει, γράφει και τούτα: …Ετ’ χαιν κτή, που Τεκρος προσωρμίσθη πρτον  κτίσας Σαλαμνα τήν ν Κύπρ, κβληθείς, ς φασιν, πό το πατρός Τελαμνος· ετα Καρπασία πόλις λιμένα χουσα, κεται δέ κατά τήν κραν τήν Σαρπηδόνα…

 Την πόλη αναφέρει επίσης ο γεωγράφος Σκύλαξ στο έργο του Περίπλους, όπου γράφει: …Κατά δέ Κιλικίαν στί νσος Κύπρος καί πόλεις ν ατ αδε· Σαλαμίς …Καρπάσεια, Κερύνεια, Λήπηθις …Σόλοι …Μάριον… μαθος… καί λλαι ν μεσογεί

 Την πόλη Καρπασίαν αναφέρει και ο Κλαύδιος Πτολεμαίος, ενώ ως Καρπάσειαν την αναφέρει ο Σταδιασμός, έργο ανώνυμου γεωγράφου, όπου γράφει: πό τς κρας τς Σαρπηδονίας, γγιστα κειμένης πρός τήν Κύπρον, ες πόλιν Καρπάσειαν οριώτατα στάδιοι υ’ (=400 στάδια, 73.700 μέτρα). Στο ίδιο σύγγραμμα αναφέρεται ότι η απόσταση από τη Λάπηθο μέχρι την Καρπάσειαν είναι 550 στάδια (101,2 χιλιόμετρα), κι ότι η πόλη χει λιμένα μικρος πλοίοις· χειμάζει βορέου [πλήττεται από φουρτούνες του βοριά].

 Εξάλλου στην πιτομή από τα θνικά του Στέφανου Βυζάντιου, στη λέξη Καρπασία, αναφέρεται: Πόλις Κύπρου ν Πυγμαλίων κτισεν… Δίνονται δε και άλλες πληροφορίες: ότι μερικοί αρχαίοι συγγραφείς την ονόμαζαν και Κάρπαθον ή και Καρβασίαν, ενώ γραφόταν και ως Καρπάσεια.

 Την Καρπασία αναφέρουν επίσης ο Πλίνιος, ο Ιεροκλής στο έργο του Συνέκδημος, καθώς και ο Γεώργιος ο Κύπριος, ενώ η πόλη απαντάται και σε άλλες πηγές.

 Όπως αναφέρεται στις πηγές (Ελλάνικος, Στ. Βυζάντιος) η πόλη Καρπασία ιδρύθηκε από τον μυθικό Πυγμαλίωνα*, πενθερό του Κινύρα, που φέρεται και ως πατέρας του Άδωνι ή ως βασιλιάς της Τύρου, ή ως βασιλιάς της Κύπρου, ή ως Φοίνικας. Ωστόσο, παρά το ότι μια πηγή (ο ψευδο – Σκύλαξ) αναφέρει την Καρπασία ως πόλη των Φοινίκων (= υπό την κυριαρχία των Φοινίκων), εντούτοις η ελληνικότητα της πόλης αυτής και της ευρύτερης περιοχής της είναι αποδεδειγμένη. Δεν έχει βρεθεί καμιά φοινικική επιγραφή εκεί· αντίθετα έχουν βρεθεί αρκετές ελληνικές επιγραφές με ελληνικά ονόματα (όπως Ονασίκυπρος, Φιλότιμος, Μενοκράτης, Φιλόδαμος, Ονάσιλος κ.α.).

 Η ονομασία της πόλης, που είναι και ονομασία ολόκληρης της χερσονήσου, πιθανώς προήλθε από το ουσιαστικό κάρπασος (ο), που σημαίνει βαμβάκι. Όπως σημειώνει ο Κ. Χατζηιωάννου (ΑΚΕΠ  , Ε’, 1983, αρ. 107), η ονομασία του φυτού κάρπασος πιθανότατα προέρχεται από τα αρχαία ινδικά Karpasa, που σημαίνει το φυτό βαμβάκι. Υπάρχει όμως και η άποψη ότι η ονομασία της Καρπασίας προήλθε και πάλι από το ουσιαστικό κάρπασος (ο), που σημαίνει είδος λιναριού εκλεκτής ποιότητας. Το λίνον καρπάσιον που αναφέρει ο Παυσανίας, το οποίο μερικοί μελετητές του ερμήνευσαν ως «αμίαντο, ορυκτό που εξαγόταν από την Καρπασία της Κύπρου», δεν φαίνεται να σχετίζεται στην πραγματικότητα με την Καρπασία από την οποία ουδέποτε εξαγόταν· ο αμίαντος εξάγεται από το Τρόοδος, αρκετά μακριά από την Καρπασία. Πρέπει συνεπώς να δεχθούμε ότι η πόλη και η περιοχή πήραν την ονομασία τους είτε από το βαμβάκι είτε από το λινάρι, ένα δε από τα δυο αυτά είδη φυτών θα πρέπει να εκαλλιεργείτο εκτεταμένα στην Καρπασία από τα αρχαία χρόνια. Η υπόθεση του αρχαίου Κυπρίου συγγραφέα Δημητρίου του Σαλαμινίου ότι η πόλη πήρε την ονομασία της από τον κάρβαν νεμον δεν ευσταθεί. Ο ίδιος ο Δημήτριος είχε μάλιστα αλλάξει την ονομασία της πόλης σε Καρβασίαν για να ταιριάζει με την άποψή του.

 Σε κάπως νεότερες από τις πιο πάνω πηγές, αναφέρεται η πόλη ως Καρπάσιν, κατά τα Βυζαντινά χρόνια, και τοποθετείται γεωγραφικά στην ίδια περιοχή αλλά προς τα ενδότερα, στην τοποθεσία όπου βρίσκεται το σημερινό Ριζοκάρπασον. Η αρχαία Καρπασία, με βάση τα γεωγραφικά στοιχεία που δίνουν ο Στράβων, ο Πτολεμαίος και οι λοιποί, ήταν πόλη παραθαλάσσια, με μικρό λιμάνι, και βρισκόταν στα βόρεια του Ριζοκαρπάσου, στον όρμο όπου βρίσκεται η εκκλησία του Αγίου Φίλωνος. Η μετακίνηση των κατοίκων της Καρπασίας προς τα ενδότερα, η εγκατάλειψη της παραθαλάσσιας πόλης τους και η ίδρυση νέας, κάπως μακριά από τις ακτές, συνέβη στα χρόνια των αραβικών επιδρομών (7ος – 10ος μ.Χ. αιώνας) κι εξαιτίας αυτών.

 Η πόλη δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικών αρχαίων κυπριακών πόλεων που απετέλεσαν βασίλεια μέχρι το 312 π.Χ. Φαίνεται, λοιπόν, πως είχε ακμάσει μετά την κατάργηση των βασιλείων, κατά την Ελληνιστική εποχή.

 Το 306 π.Χ. η Καρπασία, μαζί με τη γειτονική της πόλη Ουρανίαν, κατελήφθη ύστερα από θυελλώδη επίθεση από τον Δημήτριο* τον Πολιορκητή πριν αυτός βαδίσει κατά της Σαλαμίνος (Διόδωρος Σικελιώτης, 20.47,2).

 Το ότι η πόλη είχε ακμάσει κατά την Ελληνιστική εποχή, φαίνεται και από το γεγονός ότι κατά τον 3ο/2ο π.Χ. αιώνα ήταν μια από τις θεωροδόκους πόλεις της Κύπρου, σύμφωνα προς σχετική επιγραφή που βρέθηκε στους Δελφούς (βλέπε λήμμα θεωροδόκοι πόλεις).

 Η Καρπασία είχε συνεχίσει ν’ ακμάζει και κατά τους πρώτους Χριστιανικούς αιώνες, οπότε για ένα διάστημα είχε διατελέσει έδρα επισκοπής. Γνωστός επίσκοπος Καρπασίας υπήρξε ο άγιος Φίλων* που ιδιαίτερα τιμάται μέχρι σήμερα στην περιοχή. Στις εκκλησιαστικές πηγές ο Φίλων αναφέρεται ότι καταγόταν από την πόλη Καρπασία: εράρχα Φίλων Παμμακάριστε, κ τς φαιδρς πόλεως τν Καρπασέων… (κολουθία Φίλωνος, μθ’). Κι αλλού (κολουθία…, κα’): κ ρίζης πανευκλεος φυτούργημα, νθος νέτειλας τς Καρπασέων πόλεως σοφέ…

 Πιστεύεται ότι η παλαιοχριστιανική βασιλική επί των ερειπίων της οποίας είχε κτιστεί ο νεότερος ναός του Αγίου Φίλωνος, ίσως ήταν ο καθεδρικός ναός της πόλης Καρπασίας, μεταξύ του 5ου και του 7ου μ.Χ. αιώνων. Η πόλη φαίνεται να είχε πληγεί καίρια από τις πρώτες κιόλας αραβικές επιδρομές, των μέσων του 7ου αιώνα, οπότε οι κάτοικοί της μετακινήθηκαν προς τα ενδότερα, ιδρύοντας νέο οικισμό σε τοποθεσία που προσέφερε περισσότερη ασφάλεια. Ο νέος αυτός οικισμός είναι το Ριζοκάρπασον.

 Η πόλη Καρπασία εκτεινόταν στην παραθαλάσσια περιοχή του Αγίου Φίλωνος. Ο όρμος που βρίσκεται δίπλα ακριβώς από τα ερείπια της βασιλικής και του μεταγενέστερου ναού του Αγίου Φίλωνος, φαίνεται ότι ήταν το λιμάνι της πόλης. Πιθανό ως λιμάνι ή αγκυροβόλιο να είχε υπάρξει και άλλος μικρός κόλπος, ανατολικότερα του ναού του Αγίου Φίλωνος.

 Περί τα 2 χλμ. νοτιοδυτικά του ναού του Αγίου Φίλωνος, στην περιοχή που ονομάζεται «Τσάμπρες», υπάρχουν εκτενή κατάλοιπα του αρχαίου νεκροταφείου της πόλης Καρπασίας. Πρόκειται για σειρά από πολλούς λαξευμένους στους βράχους θαλαμοειδείς τάφους. Μεταξύ τούτων υπάρχουν μεγάλοι μνημειακοί τάφοι, με λαξευτούς επίσης «δρόμους», καθώς και αρκετοί άλλοι μικρότεροι. Φαίνεται επίσης ότι ο χώρος αυτός είχε χρησιμοποιηθεί και ως αρχαίο λατομείο. Δηλαδή η λατόμευση για εξασφάλιση οικοδομικών υλικών, δημιουργούσε ταυτόχρονα τους τάφους, ή το αντίθετο, το άνοιγμα των τάφων προμήθευε ταυτόχρονα και λίθους. Η περιοχή των τάφων αυτών είναι εντυπωσιακή όσο και μεγαλοπρεπής. Μερικά ανάγλυφα κοσμητικά στοιχεία σε μεγαλύτερους και πλουσιότερους τάφους είναι ευδιάκριτα επίσης.

Σημ. Οι Αρχαίοι Έλληνες ήρθαν στην Κύπρο σε διαδοχικά μαζικά κύματα γύρω στον 12ο αιώνα π.Χ. ως έμποροι, διωγμένοι μετά τον Τρωικό Πόλεμο ή και στο πλαίσιο αποικισμού και εκπολίτισαν το νησί ειρηνικά και σταδιακά, καθώς δεν υπάρχει καμία ιστορική μαρτυρία για βίαιη επέλαση τους. Ο εκπολιτισμός τους επικράτησε στους γηγενείς Έλληνες στην καταγωγή Κυπρίους επηρέασε θετικά τον γηγενή πληθυσμό,που ηθελημένα τον αποδέχτηκε και από τότε αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

Το των Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι του γένους αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Έλληνας καλείσθαι των της παιδεύσεως της ημετέρας ή των της κοινής φύσεως μετέχοντας.

Ισοκράτης, 436-338 π.Χ., Αθηναίος ρήτορας

Το Ελληνικόν, εόν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον, και θεών ιδρύματά τε κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα.

Ηρόδοτος, 480-420 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας ιστοριογράφος

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΝΔΟΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΑΛΑΖΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ,,,9k=

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ….

2Q==

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ…

9k=

Αυτή είναι η ιστορική, η αληθινή, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ Μικρά Ασία2Q==

ΔΙΑΣΠΑΡΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ2Q==

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΑΤΕ, ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ …Z

Για τους Ρωμιούς της Πόλης οι Τούρκοι ήτανε ένα πράγμα ακαθόριστο… ένα πράγμα σα να λέμε… χολέρα, πλημμύρα, σεισμός… ένα τέτοιο πράγμα, οι Τούρκοι γενικά.

Μαρία Ιορδανίδου, 1897-1989, Η συγγραφέας της «Λωξάντρας»

ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΑΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙ …ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΡΙΕΣ ΣΤΕΠΠΕΣ ΤΗΣ ΒΑΘΥΤΕΡΗΣ ΒΑΡΒΑΡΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΟΥΡΚΟΜΟΓΓΟΛΟΙ… ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ….

Όταν οι Έλληνες έλτιζαν Παρθενώνες, είχαν πολιτισμό και φιλοσοφία, εσείς κατοικούσατε σε σπηλιές και σε … δέντρα ….

Όλα σχεδόν τα τουρκόφωνα φύλα έχουν την καταγωγή τους στους Ογούζους Τούρκους, οι οποίοι τους πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες ξεκίνησαν από τις πεδιάδες των ποταμών Ορχόν και Σελεγκά, νότια της λίμνης Βαϊκάλης (της βαθύτερης λίμνης της Γης με μέγιστο βάθος 1660 μέτρα) στη σημερινή Μογγολία. Οι πολυαριθμότεροι από αυτούς, οι Ογούζοι Τούρκοι, δημιούργησαν από τον 5ο ως τον 8ο αιώνα ένα εκτενές κράτος εισβάλλοντας στην Βυζαντινή Μικρά Ασία … δια πυρός και σιδήρου …

Z9k=

Αντώνης Αντωνάς.

Αποσπάσματα από ιστορικά κείμενα με πρόσθετες πληροφορίες και σχόλια.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ