Ισχυρό πολιτικό μήνυμα στη Ν.Δ. στέλνει η νίκη του «θρυλικού συνδικαλιστή» Θύμιου Λυμπερόπουλου στις εκλογές για το ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής), σύμφωνα με τα λεγόμενά του.
Από τη Βίβιαν Μπενέκου
Ο Θύμιος, ως πρόεδρος της ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ, της Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Μικρομεσαίων Επαγγελματιών, ήρθε πρώτος, λαμβάνοντας εννέα έδρες, έναντι του νυν προέδρου του ΣΑΤΑ Βασίλη Μαραγκάκη, που κατέλαβε πέντε έδρες. Οι υπόλοιποι υποψήφιοι πήραν: Χαντζιάρας 4, Μαυρίκης 2 και Δήμος 1 έδρα. Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, λοιπόν, επιστρέφει δυναμικά στην προεδρία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) έπειτα από τη νίκη του, «εάν τον αφήσουν…», όπως λέει, καταγγέλλοντας μεγάλα συμφέροντα, που επιχειρούν να τον φιμώσουν, να τον βγάλουν από τη μέση, χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα για να μη γίνει πρόεδρος του σωματείου των ταξιτζήδων.
«Οι συνάδελφοί μου είναι όλοι στο πλευρό μου. Ομως, τα συμφέροντα έχουν πέσει πάνω μας, με στόχο να μη γίνω εγώ πρόεδρος. Εχουν βάλει λυτούς και δεμένους για να μη σχηματιστεί προεδρείο με εμένα επικεφαλής. Δεν θα τους περάσει, όμως. Εάν δεν καταλάβει το λάθος του ο Μητσοτάκης και δεν συνεργαστεί μαζί μας για το καλό του κλάδου, το ποσοστό της Ν.Δ. θα πέσει σε αυτό που πήραμε εμείς, και σαρώσαμε» λέει χωρίς να μασά τα λόγια του, παρά τον πόλεμο που δέχεται ακόμη και τώρα, αν και έχει εκλεγεί!
«Επιθυμία όλου του κλάδου»
Αλλωστε, μας είχε προϊδεάσει για το τι συμβαίνει στον κλάδο του με συνέντευξή του στην «Espresso» δύο εβδομάδες πριν, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Θα τους πάρω τις εκλογές. Θα κερδίσω. Εχω να αντιμετωπίσω την επιθυμία όλου του κλάδου να γυρίσω πίσω και να αντιμετωπίσω τη διαπλοκή και τους διαπλεκομένους, που σπαταλούν τεράστια χρήματα για να τραβήξουν ψήφους, για να κρατήσουν τη στήριξη στην κυβέρνηση. Ολη η διαπλοκή έχει πέσει πάνω μου».
Να θυμίσουμε ότι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ήταν στο «τιμόνι» του ΣΑΤΑ ανελλιπώς από το 2007 έως το 2020, οπότε απομακρύνθηκε συγκρουόμενος με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Ν.Δ., κατηγορώντας τους για διαπλοκή με συμφέροντα πολυεθνικών. Σήμερα επανέρχεται καταιγιστικός, ύστερα από τριάντα πέντε χρόνια πετυχημένης συνδικαλιστικής δράσης, να διεκδικήσει ξανά την ηγεσία του ΣΑΤΑ, ώστε «να μην καταπιούν τα ταξί οι πολυεθνικές», όπως χαρακτηριστικά υποστηρίζει ο ίδιος.
Φοβάμαι ότι, σε αντίθετη περίπτωση, θα τα βρει σκούρα η κυβέρνηση, καθώς οι ταξιτζήδες υποστηρικτές του Θύμιου ετοιμάζονται για τον… δρόμο, που τον ξέρουν πολύ καλά!