Ο συμβολισμός πίσω απο τα πανάκριβα κηροπήγια στο διαγγελμα του Μητσοτακη που μπορει να προκαλέσει ακόμη και διπλωματικό επεισόδιο με τους Γάλλους

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Κυριακος Μητσοτακης εχει αποδείξει πολλές φορές πως δεν κανει τίποτα τυχαία, το αντίθετο μάλιστα, εχει ένα στρατο ειδικών που τον συμβουλεύουν ώστε να παίρνει τις σωστές αποφασεις αλλα και να του οργανώνουν τις δημόσιες εμφανίσεις του.

Μάλιστα προσέχει παρα πολύ και τον χώρο στον οποιο κινείται και κυρίως την διακόσμηση του. Άλλωστε δεν ειναι τυχαίο που εχει το κορυφαίο σύμβολο του Φενγκ σουι για την κακοτυχία στο γραφείο του στο Μαξίμου, τα περίφημα βατραχάκια.

Παγκοσμιο είδωλο πλέον ο Μητσοτακης: Εκανε διαγγελμα για την ακριβεια έχοντας κηροπήγια των 20.000 ευρω στο πλάι της βιβλιοθήκης

Ετσι και στο σπίτι του απο οπου βγήκε στον αέρα το χθεσινό διαγγελμα οι τηλεθεατές ή μάλλον οι κακεντρεχείς του twitter πρόσεξαν ένα σετ απο πανάκριβα κηροπήγια που υπήρχαν στο πάλι της βιβλιοθήκης πίσω απο τον πρωθυπουργό γράφοντας τσουνιμι ολόκληρο πικρόχολων σχολίων, μεσα στην άγνοια τους για τον πραγματικό συμβολισμό τους, καθως δεν τοποθετήθηκαν εκει τυχαία.

Ο Μητσοτακης,αυτοχαρακτηριζεται προστάτης των φτωχών μοστραροντας κηροπήγια αξίας 20.000€
Τέρατα
#διαγγελμα

https://twitter.com/marka2_/status/1504209019468193795?s=21

Ο άλλος έκανε #διαγγελμα για την ακρίβεια έχοντας πίσω του κηροπήγια αξίας 20.000€

Είμαστε σε θέση να σας αποκαλύψουμε τον συμβολισμό που κρυβουν τα κηροπήγια παρολο που η αποκάλυψη του μπορει να προκαλέσει ακόμη και διεθνή διπλωματικό επεισόδιο με τους Γάλλους όμως πρέπει καθως δεν πρέπει να αφήσουμε αλλο να διασύρεται ο πρωθυπουργός για δυο κηροπήγια των 20.000 ευρω.

Το διαγγελμα για την ακριβεια του Κυριακου Μητσοατκη ήταν εμπνευσμένο απο το μυθιστόρημα Οι Άθλιοι (Les Misérables) (1862) του Γάλλου συγγραφέα Βίκτωρος Ουγκώ που αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μυθιστορήματα του δεκάτου ενάτου αιώνα.

Το έργο εστιάζει στις προσπάθειες του πρωταγωνιστή Γιάννη Αγιάννη, ενός πρώην καταδίκου, ο οποίος προσπαθεί να επανεντάξει τον εαυτό του στην κοινωνία, και επιπλέον μελετά την επίδραση των πράξεων του ήρωα για χάρη της κοινωνικής αναγνώρισης.

Βρισκόμαστε στο έτος 1815 στην Τουλόν και ο Γιάννης Αγιάννης, που είχε φυλακιστεί επειδή είχε κλέψει για να φάει, αποφυλακίζεται σε ηλικία 46 χρόνων. Ωστόσο είναι αναγκασμένος να κουβαλάει ένα κίτρινο αποφυλακιστήριο, το οποίο τον σημαδεύει σαν κατάδικο. Αντιμετωπίζοντας την απόρριψη των πανδοχέων, που δεν θέλουν να φιλοξενήσουν έναν κατάδικο, αναγκάζεται να κοιμηθεί στο δρόμο. Μόνο ο επίσκοπος Μυριήλ τον περιμαζεύει και του παρέχει στέγη. Μετά ο Γιάννης Αγιάννης φεύγει από το σπίτι του επισκόπου, κλέβοντας τα ασημένια καντηλέρια του. Συλλαμβάνεται, αλλά ο επίσκοπος τον γλιτώνει, λέγοντας ότι ο ίδιος του είχε δωρίσει τα ασημικά και του δίνει μάλιστα και δύο κηροπήγια. Στη συνέχεια του λέει ότι πρέπει να είναι πλέον τίμιος και να κάνει καλές πράξεις για τους άλλους.

Ο Μητσοτακης λοιπόν χρησιμοποίησε τα κηροπήγια στο ντεκόρ θέλοντας να μας παροτρύνει σαν κοινωνία να δούμε την κατάντια μας, που η ζωη μας πλέον εξελίσσεται σαν αυτή των Άθλιων στο βιβλιο του Ουγκώ. Και τα κηροπηγια αποτελούν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στις παροχές που ανακοινώνει ο πρωθυπουργός σαν καλος επίσκοπος στους Αγιαννηδες της χώρας. Οι συμβολισμοί ειναι ξεκάθαροι.

Υ.Γ. Στα πλαίσια της κεντρικής ιστορίας, ο Ουγκώ γεμίζει αρκετές σελίδες με τις σκέψεις του σχετικά με τη θρησκεία, την πολιτική και την κοινωνία, περιλαμβάνοντας τρεις εκτεταμένες παρεκβάσεις: μία συζήτηση για τις θρησκευτικές αρχές, μια άλλη για την αργκό, καθώς και τη γνωστή επική εξιστόρηση της μάχης του Βατερλώ, κάτι που θα πρέπει να προβληματίσει ιδιαίτερα τον πρωθυπουργό.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ