Συκφωνα με την καταγγελία της οικογένειας μιας 92χρονης γυναίκας, η ηλικιωμένη παρέλαβε τον μήνα Ιανουάριο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ με χρέος 15.622 για ένα μικρό και μη κατοικήσιμο διαμέρισμα:
Στις 13 Σεπτεμβρίου βρήκαμε το νερό κομμένο χωρίς καμία ειδοποίηση, σε ενα μη κατοικήσιμο διαμέρισμα 49τμ. Αμέσως καλέσαμε στο τηλέφωνο την ΕΥΔΑΠ και μας είπανε σε ποιο φρεάτιο να κοιτάξουμε.
Καλέσαμε υδραυλικό και μας είπε πως φαίνεται να υπάρχει διαρροή και ότι πρέπει να προχωρήσουμε σε καινούρια εγκατάσταση παροχής, αλλά και να επικοινωνήσουμε με την ΕΥΔΑΠ να τους πούμε ότι το ρολόι (μετρητής) χρειάζεται άλλαγμα. Το οποίο και κάναμε.
Μία η δύο μέρες αργότερα βρήκαμε ειδοποίηση από την ΕΥΔΑΠ για διαρροή. Στις 21 Σεπτεμβρίου κάναμε εγκατάσταση παροχής. Την επόμενη μέρα από την εγκατάσταση ήρθε συνεργείο της ΕΥΔΑΠ και η πολυκατοικία δεν είχε νερό για κάποιες ώρες.
Δεν ήρθε άλλος λογαριασμός, και τώρα τον Ιανουάριο ήρθε η ειδοποίηση για οφειλή 15.622,64 ευρώ.
Στις 27 Ιανουαρίου μας πήρε μια κυρία από το τηλέφωνο 210 -7495655 η οποία μας είπε ότι από μια τρύπα καρφίτσας μπορεί να χαθεί τόσο νερό, και μας έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα όταν ζητήσαμε το όνομα της. Ο τελευταίος λογαριασμός τον Ιούνιο ήταν 8,31 ευρω όπως όλοι οι λογαριασμοί μας πάντα πάνω κάτω.