Στις 08.30 το Α/φος αποθαλασσώθηκε και πέταξε διαδοχικά πάνω από Ελλήσποντο και Καλλίπολη και κατόπτευσε την Τουρκική Ναυτική βάση του Nagara.
Η πορεία που ακολούθησαν ήταν τεθλασμένη για αποφυγή των τουρκικών παρατηρητηρίων.
Από ύψος 1.200 μ. ο Μωραϊτίνης αναγνώρισε μεγάλο μέρος του εχθρικού στόλου: το Θ/Κ Hayreddin Barbarossa, 3 τορπιλοβόλα και 7 αντιτορπιλικά.
Ένα από τα Α/Τ είχε υποστεί σοβαρές ζημιές και επισκευαζόταν στα αβαθή.
Όλες οι πληροφορίες αποτυπώθηκαν σε πρόχειρο σχεδιάγραμμα που το συμπλήρωσε ο Μωραϊτίνης κατά τη διάρκεια της πτήσης
Κατά τη διάρκεια της πτήσης, το Α/φος δεχόταν πυρά των τουρκικών πυροβολείων και ατομικών όπλων Τούρκων στρατιωτών, χωρίς όμως να το χτυπήσουν.
Ο Μωραϊτίνης έριξε και 4 χειροβομβίδες που προκάλεσαν επιφανειακές ζημιές στον προβλήτα και σε πλοία. Στην επιστροφή κατευθύνθηκαν προς Λήμνο, αλλά πραγματοποίησαν αναγκαστική προσθαλάσσωση ΝΔ της Ίμβρου, λόγω μηχανικής βλάβης.
Το Α/Τ Βέλος το ρυμούλκησε στον Μούδρο στις 15:30. Η συνολική διάρκεια της πτήσης ήταν 2ώ και 20΄, ενώ το Α/φος διήνυσε 120 χλμ.
Ο αντικειμενικός στόχος της αποστολής η αναγνώριση του οθωμανικού στόλου στον Ναύσταθμο του Nagara, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Η αποστολή είναι η 1η στην παγκόσμια ιστορία Αεροπορική αποστολή Ναυτικής Συνεργασίας και είχε ευρεία απήχηση στο τύπο ελληνικό και ξένο.
Η σημασία για τις ελληνικές δυνάμεις ήταν σημαντικότατη.
Εκτός του γεγονότος ότι συγκεντρώθηκαν πολύτιμες πληροφορίες, διαφάνηκε πλέον η δυνατότητα αξιοποίησης του αεροπλάνου σε διάφορες αποστολές.