Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης απο το komotinipress.gr
Η παραπάνω ευσύνοπτη περιγραφή , εκτιμούμε ότι ταιριάζει απόλυτα σε ό,τι συνέβη στην Άγκυρα το βράδυ της Παρασκευής 7/1/2022 όπου για δύο περίπου ώρες στην εκδήλωση αφιέρωμα στην μνήμη του Σαδήκ Αχμέτ έδωσε το παρόν σύμπαν το βαθύ τουρκικό (παρα) κράτος με υψηλή κυβερνητική εκπροσώπηση από στελέχη της τουρκικής κυβέρνησης προεξάρχοντος του Τούρκου ΥΕΘΑ Χουλουσί Ακάρ συνοδεία και των 3 αρχηγών των ΤΕΔ.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο ΥΕΘΑ επανέφερε το προκλητικό αίτημα για αποστρατιωτικοποίηση των νησιών του Αιγαίου και επανέλαβε το παραλήρημά του σχετικά με το Καστελλόριζο.
Στον διάκοσμο της εκδήλωσης η εργαλειοποιηθείσα οικογένεια Σαδήκ και οι “επισκέπτες” από την Ελλάδα τους οποίους “εκπροσώπησε” στο βήμα της εκδήλωσης η Πρόεδρος του ΚΙΕΦ κ. Τζιγδέμ Ασάφογλου.
Πίσω από τις κάμερες οι τρεις αιρετοί Δήμαρχοι Μύκης, Ιάσμου, Αρριανώνφωτογραφίζονταν σε στιγμές περισυλλογής και συγκρατημένης ευωχίας, με πιο χαρακτηριστική την μορφή του Οντέρ Μουμίν που δίνει στον φακό την αίσθηση ότι αισθάνεται άβολα.
Εκτός του Δημάρχου Αρριανών που με κάθε τρόπο δημοσιοποιούσε τις επαφές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι Δήμαρχοι Μύκης και Ιάσμουπροσπάθησαν να υποβαθμίσουν την παρουσία τους στην Άγκυρα.
Η χθεσινή εκδήλωση έδωσε -κατά την δική μας εκτίμηση- το σύνθημα για την κήρυξη ενός διπλωματικού πολέμου (κατ’αρχήν) σε συνδυασμό με τις άλλες μορφές υβριδικών συγκρούσεων που πλαισιώνουν τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι η Θράκη αποτελεί το πεδίο της διπλωματικής σύγκρουσης, κάτι που είχαμε δει πολύ καλά και είχαμε αναλύσει διεξοδικά με αφορμή τις πρόσφατες “ιδιωτικές επισκέψεις” στελεχών της Τουρκίας στην περιοχή μας.
Πίσω από την καλά οργανωμένη εκδήλωση διαφαίνεται η πρόθεση της Τουρκίας να προσβάλλει διπλωματικά την Ελλάδα δημιουργώντας εκ του μηδενός ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και μειονοτικά ζητήματα στην Θράκη με όχημα τις δομές του τοπικού πολιτικού Ισλάμ και του μειονοτικού παραϊερατείου.
Η διπλωματία της νεκροφιλίας (με μνημόσυνα, επιγραφές και δεήσεις σε τάφους) χρησιμοποιείται για την δημιουργία εκείνου του κλίματος που θέλει να παρουσιάσει εν έτει 2021 τους μουσουλμάνους της Θράκης ως θύματα μιας (δήθεν) καταπιεστικής πολιτικής του Ελληνικού Κράτους σε βάρος των Ελλήνων Μουσουλμάνων (τους οποίους βεβαίως και θεωρεί τούρκους).
Η διαρκής επίκληση στην “τουρκική μειονότητα της Δυτ. Θράκης”, οι αιτιάσεις για τα “κλειστά σχολεία” και την απουσία δίγλωσσης εκπαίδευσης σε νηπιαγωγεία, η αναφορά σε δήθεν θρησκευτικές διώξεις (αναφερόμενος προφανώς στους υποδίκους ψευδομουφτήδες) και το κήρυγμα τουρκικότητας που ακούσαμε στην μεγαλοπρεπή αίθουσα των Προεδρικών Ανακτόρων θα πρέπει να έχουν ήδη θορυβήσει την Ελληνική Διπλωματία, την υπό αναδιάρθρωση Κοινότητα των Πληροφοριών και τις Αρχές Ασφαλείας της Χώρας.
Ας μην ξεχνούμε ότι κάποιες από τις “ακτιβιστικές” δράσεις του μειονοτικού παραϊερατείου φαίνεται ότι είναι πλήρως εναρμονισμένες με τις πρακτικές του τουρκικού παρακράτους στην περιοχή κι εργαλειοποιούν ακόμη και μαθητές προκειμένου να πετύχουν τους (κατ’αρχήν) προπαγανδιστικούς στόχους τους.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν: Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας της Τουρκίας Hulusi Akar, ο Αρχηγός Γενικού Επιτελείου Yaşar Güler, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών Yavuz Selim Kıran, ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Serdar Çam, ο αναπληρωτής του AK Party Bursa και ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Έρευνας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Hakan Çavuşoğlu, ο Αντιπρόεδρος του MHP και ο βουλευτής του Ερζερούμ Kamil Aydın, Πρόεδρος του Κόμματος Μεγάλης Ενότητας (BBP) Mustafa Destici, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Κόμματος Ισότητας της Ειρήνης (DEB) Çiğdem Asafoğlu, ο Πρόεδρος YTB Abdullah Eren, η σύζυγος του Sadık Ahmet Işık Sadık Ahmet, ο γιος του Sadık Ahmet, Levent Sadık Spemer ,η Μεγάλη Εθνοσυνέλευση της Τουρκίας και μέλος του Προεδρικού Ανώτατου Συμβουλευτικού Συμβουλίου Köksal Toptan, Διοικητές των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων και πολλοί προσκεκλημένοι.
Τα εκφωνηθέντα κείμενα των ομιλητών πρέπει να τύχουν ιδιαιτέρας αναλύσεως , ωστόσο μία εκ του προχείρου ανάγνωση μας επιτρέπει να παραθέσουμε τα βασικά σημεία τους που συνοψίζονται στα εξής:
- Μέχρι να ανακτήσουν πλήρως οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης τα σφετερισμένα δικαιώματά τους, αυτός ο αγώνας δεν θα τελειώσει, ελπίζω να συνεχίσει να μεταφέρεται από γενιά σε γενιά, από καρδιά σε καρδιά, σαν ευλογημένη δάδα (Ρ.Τ. Ερντογάν σε γραπτό μήνυμα)
- Πιστεύω ότι το έργο με το όνομα Δρ Σαδήκ Αχμέτ θα προσφέρει πολύτιμη συμβολή στο κεκτημένο των Τούρκων της Δυτικής Θράκης και θα αποτελέσει μια πολύτιμη νότα στην ιστορία. Ως Τουρκία, θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των Τούρκων της Δυτικής Θράκης στο πλαίσιο του διεθνούς δικαίου και των παγκόσμιων ανθρωπίνων δικαιωμάτων , και στέκονται σθεναρά ενάντια σε πολιτικές που αρνούνται την ταυτότητά τους.(Χουλουσί Ακάρ)
- – Οι ιδέες και οι στόχοι του Σαδήκ Αχμέτ διαμορφώνουν το παρόν και το μέλλον μας. Η αποφασιστικότητά του να αγωνιστεί και η πίστη του στην υπόθεση αποτελούν παράδειγμα για εμάς, τη νεολαία, και αποτελούν δύναμη (Τζιγδέμ Ασάφογλου).
- Εκείνη την ημέρα δώσαμε μια υπόσχεση. Είπαμε ότι η σημαία δεν πέφτει στο έδαφος, αυτή η υπόθεση δεν τελειώνει εδώ. Δεν έχει τελειώσει και δεν θα είναι. Εμείς, η οικογένειά μου, που φέρουμε το επίθετο του Σαντίκ Αχμέτ, θα φωνάζουμε πάντα ότι είμαστε Τούρκοι υπό όλες τις συνθήκες και παντού (Λεβέντ Σαδήκ)
- Η σημερινή εκδήλωση εορτασμού της μνήμης του Αχμέτ Σαδήκ είναι ένα δώρο στην Τουρκικότητα της Δυτικής Θράκης. (Αμπντουλάχ Ερέν)
- Οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης, που θωράκισαν το στήθος τους με πολύ στενότερες ευκαιρίες για πολύ σκληρότερους αγώνες χθες, δεν θα εγκαταλείψουν ποτέ την κληρονομιά και το μήνυμα του Σαδήκ Αχμέτ, όποια απειλή κι αν αντιμετωπίζουν σήμερα.Κανείς δεν μπορεί να σβήσει την τουρκικότητα από τις καρδιές των αδελφών μας στη Δυτική Θράκη, τη Θεσσαλονίκη, τα 12 νησιά, το Κόσοβο, τη Βουλγαρία και τη Μακεδονία. (Γιαβούζ Σελήμ Κιράν)
- Είμαστε πραγματικά υπόχρεοι στους Βαλκάνιους Τούρκους και στον Σαδήκ Αχμέτ. Οι Βαλκάνιοι Τούρκοι σφαγιάστηκαν, εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, αλλά δεν δίστασαν να πουν ότι είμαι Τούρκος και Μουσουλμάνος (Μουσταφά Ντεστιτσί)