Μία σοβαρότατη αποκάλυψη κάνει ο Γιάννης Μαγκριώτης, πρώην υφυπουργός, με άρθρο του στο ethnos.gr
Ο εξαιρετικά έμπειρος πολιτικός, αναλύοντας τους σκοπούς του ταξιδιού του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Βουλγαρία, στηλιτεύει το γεγονός ότι η κυβέρνηση της χώρας μας δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει την επίσκεψη στη Σόφια του Πρωθυπουργού σήμερα το πρωί, κάτι που έκανε η μόλις ολίγων ημερών κυβέρνηση της Βουλγαρίας!
Αναπόφευκτα προκύπτει το ερώτημα, γιατί ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ήθελε να κοινοποιήσει την επίσκεψη, άρα και την ατζέντα των συνομιλιών. Για ποιον λόγο πηγαίνει στην Βουλγαρία, χωρίς να το ανακοινώνει και εμείς το μαθαίνουμε από τους Βούλγαρους;
Ο Γιάννης Μαγκριώτης όμως στο άρθρο του αποκαλύπτει και κάτι εξαιρετικά σοβαρό, υψίστης εθνικής σημασίας. Πρόσφατα ενημερωθήκαμε ότι η Ελλάδα έχασε την ευκαιρία που – ίσως ήταν το μοναδικό θετικό σημείο της συμφωνίας των Πρεσπών μαζί με την αναγνώριση ότι τα Σκόπια δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση συνέχεια της αρχαίας ελληνικής Μακεδονίας – να επιτηρεί τον εναέριο χώρο της γειτονικής χώρας!
Αντίθετα, ο εναέριος χώρος των Σκοπίων θα επιτηρείται από «δυνάμεις του ΝΑΤΟ». Με απλά λόγια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε τουρκικά αεροσκάφη στα βόρεια σύνορα μας, με το πρόσχημα της επιτήρησης του εναέριου χώρου των Σκοπίων, επιτήρηση που εμείς απεμπολήσαμε!
Σύμφωνα με τον Γιάννη Μαγκριώτη, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον, δεν έφερε για κύρωση στην βουλή, το συγκεκριμένο μνημόνιο αμυντικής συνεργασίας των δύο χωρών, που απορρέει από την συμφωνία των Πρεσπών, επειδή έχει εσωκομματικά προβλήματα. Το συγκεκριμένο μνημόνιο, αφορούσε την επικύρωση της συνεργασίας σε στρατιωτικό επίπεδο, μέρος του οποίου ήταν και η επιτήρηση του εναέριου χώρου της γειτονικής χώρας. Το τελευταίο μάλλον μπορεί να μην χρειαστεί να ψηφιστεί, τουλάχιστον όπως είναι, γιατί στις Βρυξέλλες, βλέποντας την καθυστέρηση της επικύρωσης του μνημονίου από την Ελλάδα, αποφάσισαν να αναλάβει την επιτήρηση του εναέριου χώρου συλλογικά το ΝΑΤΟ!
Με απλά λόγια, το συγκεκριμένο μνημόνιο θα μπορούσε να έρθει προς ψήφιση στη Βουλή, ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα που δημιουργούν εσωκομματικό πρόβλημα στην ΝΔ. Το ότι δεν ήρθε, ανοίγει μια μεγάλη κερκόπορτα στα βόρεια σύνορα μας, σε μία κρίσιμη για το έθνος στιγμή.
Και οσμή διαπλοκής πίσω από το ταξίδι
Η γειτονική χώρα, όπως αποκαλύπτει ο Γιάννης Μαγκριώτης, έχει και ένα άλλο θέμα με την χώρα μας, ειδικότερα με την κατασκευαστική εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή του αγωγού IGB, 182 χιλιομέτρων, που θα μεταφέρει το Αζέρικο φυσικό αέριο του TAP, από την Ελλάδα στην Βουλγαρία και, ο οποίος θα έπρεπε να είναι έτοιμος μέχρι τέλους του 2021. Η κατασκευαστική εταιρεία ελληνικών συμφερόντων ζήτησε 20 μήνες παράταση στην παράδοση, η Σόφια δεν το αποδέχτηκε και αποφάσισε να ενεργοποιήσει την ρήτρα έγκαιρης παράδοσης, που είναι 90.000 ευρώ το μήνα!
Το γεγονός αυτό, μαζί με το παρατεταμένο βέτο της Βουλγαρίας στην ενταξιακή πορεία των Σκοπίων, βέτο το οποίο είχε υποσχεθεί ο πρωθυπουργός ως αντιπολίτευση ότι θα επιβάλει, καθώς και η μυστικότητα που περιβάλλει το ταξίδι του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Σόφια, γεννούν σοβαρά ερωτηματικά για την σκοπιμότητα του