Ως εδώ με τις “Influencer” που έγιναν τα νέα (αρνητικά) πρότυπα της νεολαίας όπως η Ιωάννα Τούνη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Καταπέλτης η Ναταλία Γερμανού για την Ιωάννα Τούνη

 

Η Ναταλία Γερμανού δεν άφησε ασχολίαστο το περιστατικό που σημείωσε η Ιωάννα Τούνη στο αεροδρόμιο κατά υπαλλήλων γνωστής αεροπορικής εταιρείας – «Τη διακρίνει μια αμετροέπεια», σχολίασε η παρουσιάστρια – Ζήτησε συγγνώμη για το συμβάνη Τούνη

 

 

Μέσα από την εκπομπή της «Καλύτερα Δε Γίνεται», η Ναταλία Γερμανού έδειξε την ενόχλησή της για την συμπεριφορά που επέδειξε η influencer, Ιωάννα Τούνη, σε γνωστή αεροπορική εταιρεία, κατηγορώντας της για αμετροέπεια. Χαρακτηριστικά είπε: «Δεν τη γνωρίζω την Ιωάννα. Δεν τη γνωρίζω καθόλου ως άνθρωπο, οπότε δε μπορώ να έχω άποψη για την Ιωάννα, σαν Ιωάννα Τούνη. Αλλά την έχω παρακολουθήσει, τόσο… όσο, μέσα από τα social media της, όπως ο περισσότερος κόσμος. Επειδή λοιπόν δε την γνωρίζω, δε θέλω και να την κρίνω σαν άνθρωπο. Γιατί δεν τη ξέρω. Πιστεύω πως δεν είναι ένας κακός άνθρωπος», ανέφερε αρχικά η γνωστή παρουσιάστρια.

Και συνέχισε: «Κάνει αρκετά λάθη πάρα πολλές φορές, επειδή τη διακρίνει μια αμετροέπεια. Δεν έχει μέτρο. Μέσα στον ενθουσιασμό της επειδή έχει πάρα πολλούς followers… Είναι παραπάνω παρορμητική από ότι θα έπρεπε και χειρίζεται λίγο λάθος τα social media της. Δηλαδή αντί να επηρεάσει τον κόσμο ως influencer σε καλά πράγματα, κάνει μια υπερέκθεση της προσωπικής της ζωής ως μη όφειλε να την κάνει».

«Δηλαδή το ψωμόλυσσες στην αεροπορική εταιρεία και τους πέταξα… Οι άνθρωποι τη δουλειά τους κάνουν. Δε βλέπουν ποιος είναι μπροστά τους. Για αυτούς είσαι ένας άνθρωπος που έχει υπέρβαρο στην αποσκευή τους. Θα στο χρεώσουν δεν πάει να πετάς μαζί τους κάθε μέρα και το θέμα λήγει εκεί».

Ιωάννα Τούνη κατά αεροπορικής εταιρείας: Τι προηγήθηκε

Αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη συμπεριφορά της influencer, Ιωάννας Τούνη, στο αεροδρόμιο, κατά ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, καθώς, αμφισβητώντας τους κανόνες που επικρατούν διεθνώς για τα αεροπορικά ταξίδια, θεώρησε «ασέβεια» το γεγονός ότι της ζήτησαν 40 ευρώ για τα δύο κιλά παραπάνω που ζύγιζε η χειραποσκευή της. Έκανε μάλιστα και δημοσκόπηση στο Instagram για να δει ποιος έχει τελικά δίκιο.

Η Ιωάννα Τούνη, εξοργισμένη με τα 40 ευρώ που υποχρεούταν να πληρώσει, έκανε στόρι στο Instagram, χαρακτηρίζοντας την εταιρεία «ψωμόλυσσες» και λέγοντας πως στην εταιρεία «έχει δώσει ένα σκασμό λεφτά» και πως «πετάει μαζί της δυο φορές την εβδομάδα». Μετά από σκηνικό που ακολούθησε, ισχυρίζεται ότι πέταξε στους υπάλληλους 50 ευρώ και έφυγε.

Υπήρξαν αντιδράσεις από τους χρήστες του Twitter, τονίζοντας πως η συμπεριφορά της Τούνη είναι καταδικαστέα, καθώς δεν φταίνε σε τίποτα οι υπάλληλοι της εταιρείας για τη… δημοτικότητα της influencer.

Ιωάννα Τούνη: Η δημόσια συγγνώμη της μετά το περιστατικό

«Πριν λίγο γύρισα σπίτι και άνοιξα την τηλεόραση και media και είδα πόση έκταση έχει πάρει το χθεσινό μου story και προφανώς νιώθω πάρα πολύ άσχημα για όλο αυτό και τώρα νομίζω είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μιλήσουμε λίγο παραπάνω. Για αρχή θέλω να πω μια πολύ πολύ μεγάλη συγγνώμη σε όποιον έκανα να πιστέψει με τα λεγόμενά μου ότι επιτέθηκα στους ανθρώπους του αεροδρομίου, ότι μίλησα άσχημα στους υπαλλήλους ή ότι τους πέταξα λεφτά στα μούτρα.

Σίγουρα δε συνέβη κάτι τέτοιο και όλο αυτό δεν είναι εγώ. Αν αυτό καταλάβατε από το χθεσινό μου story πραγματικά συγγνώμη. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να προάγω κάτι τέτοιο, το μόνο που ήθελα να επικοινωνήσω και σίγουρα με τον χειρότερο τρόπο γιατί ήμουν συναισθηματικά φορτισμένη, ένιωθα αδικημένη, είχα νεύρα, οπότε το story μου σίγουρα δεν ήταν το πιο σωστό πράγμα. Τέλος πάντων, όντως μου ζητήθηκαν επιπλέον 40 ευρώ έξτρα. Πλήρωσα εννοείται. Είχα 50 ευρώ οπότε έπρεπε να πάρω τα ρέστα μου και την απόδειξη και τους απάντησα σας ευχαριστώ πάρα πολύ, δε θέλω ούτε ρέστα ούτε απόδειξη, δε με ενδιαφέρουν τα χρήματα, με ενδιαφέρει η κίνησή σας και δε μου άρεσε καθόλου όλη αυτή η δύσκολη θέση στην οποία βρέθηκα.

Δεν έχει σημασία αν ταξιδεύω ή όχι συχνά. Όποιος και αν ήταν στη θέση μου θα ενοχλούνταν γιατί ζήτησα να συμπτύξω τις βαλίτσες μου ώστε να ισοσταθμίσουν τα κιλά και μου αρνήθηκαν και μου είπαν όχι πρέπει να πληρώσετε… Για αυτό ένιωσα αδικημένη και νευριασμένη και φέρθηκα με αυτό τον χαζό τρόπο κι επικοινωνώντας αλλά δεν ήθελα να περάσω αυτό το μήνυμα. Δε φέρθηκα άσχημα το επικοινώνησα με εσάς με λάθος τρόπο. Λάθος μου και συγγνώμη.»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ