Πόσες «Γκρέτες» θα είχαμε εάν μαθαίναμε το «κατά φύσιν ζην» των προγόνων μας…

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχει ξεκινήσει καί στήν Ελλάδα,όπως καί σέ όλο τόν καλό (κακομαθημένο) κόσμο να εκκολάπτονται Γκρέτες κυρίως ηλικίας περί τήν Β´ Λυκείου. Έτσι λοιπόν τά σουίτ σιξτίν κυρίως γένους θηλυκού σιγά σιγά γίνονται πολλά καί αυτό είναι μία γέννα αισιοδοξίας ότι υπάρχει καί καθαρό μυαλό, χωρίς τήν υστεροβουλία κυρίως πού πολλοί από αυτούς μέ τό αζημίωτο «αγωνίζόμενοι» πάσχουν. Βλ. ΜΚΟ.

Δημιουργούνται όμως καί απορίες, κυρίως όπως τί ερεθίσματα θά τά ενθαρρύνει νά συνεχίσουν αυτή τήν τόσο ευγενή άμιλλα όταν οι εμπρησμοί δίνουν καί παίρνουν.

Και τόσα άλλα πού η Μέση Εκπαίδευση αγνοεί αφού οι εντεταλμένοι τής μάθησης στό Παιδείας αδιαφορούν γιά τήν εφηβική δίψα μάθησης καί προσφοράς στά ζωτικά γιά τόν πλανήτη πλήγματα πού άφρονες καιροσκόποι εναντίον του καταφέρνουν.

Η ΟΛΜΕ πού υπάρχει, πέραν συνδικαλιστικών διεκδικήσεων; Τί προτάσεις επι αυτού έχουν υποβληθεί στό Υπουργείο; Ενα Υπουργείο πού πολλές δεκαετίες εδίδασκε Αρχαία Ελληνικά όμως ποτέ δέν φρόντισε νά διδαχθούν οι μαθητές ενός εκάστου φυσικομαθηματικού προγόνου τά ευρήματα;

Φθάνουν τά παιδιά να γνωρίζουν μόνο κατ όνομα πρόγονο χωρίς νά έχουν διδαχθεί τά ευρήματά του καί τήν αγέραστη χρησιμότητα πού εξ αυτών προκύπτει καί πόσο θά είχε ωφεληθεί το περιβάλλον φροντίζων πολίτης!

Πόσα λίγα η ΟΛΜΕ τούς μαθαίνει,καί πόσα πολλά τούς ζητούνται στίς διαγωνιστικές τους εξετάσεις εξ ού καί η πολλαπλασιαστική αύξηση τών φροντιστηρίων.

Το «διά βίου μάθηση» καλό είναι όμως η διά τού σχολικού βίου τοιαύτη νά είναι πολύ περισσότερα προσφέρουσα, όμως νά πού δέν είναι καί δέν είναι ούτε στούς προγραμματισμούς τών ιθυνόντων…

Καί ας μήν αντιδράσει τις μέ εξυπνακίστικα επιχειρήματα διότι τά ερωτήματα πού θα δεχθεί είναι αμείλικτα. Πχ ποιός έχει διδαχθεί στό σχολείο του πώς ο Ιππασος διπλασίασε ακριβώς τό κύβο εις απάντηση στόν χρησμό τής Πυθίας τού μαντείου τών Δελφών πού τής είχε ζητηθεί από τούς Αθηναίους τούς καταφαγωμένους από τά ποντίκια, πρός κατευνασμό του Απόλλωνα, καί όχι μόνο.

Από π υ θ ί α.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ