Τελικώς ο κάβος ΥΠΕΘΑ μέ τόν καπετάν Κυριάκο στά κουμάντα, παρεκαμφθη διότι υπήρξε, λίγο αργά είναι η αλήθεια, η τόσο πολύ αναμενόμενη διάψευση.
Τουτέστιν χτύπησε η κουδούνα.
Συνεπώς όλα καλά καί άγια ακόμα καί στό ζενίθ τών εμπρησμών,αφού καί οι κυβερνητικοί μας πλέον άρχισαν νά τό διατυπώνουν δημόσια,αν καί τούς πήρε μερικές δεκαετίες νά τό καταλάβουν. Εμπρησμοί λοιπόν. Τό πως θά τούς, εγκαίρως, προλάβουν τό ξέρουν.
Τί όμως πρέπει νά πράξουν όταν ο εμπρησμός εκδηλωθεί δέν τό ξέρουν. Απεδείχθει όταν ο επανεμφανισθείς στά τζάμια κορυφαίος,κατά τώ βαθμώ, κυβερνητικός αιτιολόγησε πως «ένα μέτωπο φωτιάς εκατό χιλιομέτρων νά τό σβήσει οποιος διαμαρτύρεται». Τί νά πείς; Λές καί η πυρόσβεση ξεκινά μόνον όταν τά χιλιόμετρα τής πυράς συμπληρώσουν τά εκατό.
Μέχρι τότε… άσε τή βαρκούλα νά τρέχει νά τρέχει. Αύγουστος είναι, διακοπές καί άδεια ήσαν οι άνθρωποι.
Πάλι καλά πού δέν έκαναν χρήση ως άλλοθι όμορων καί μή κρατών μέ πυρκαγές. Όλα λειτούργησαν λοιπών σωστά. Τώρα αφού στό ΥΠΕΘΑ ήσαν όλα σωστά σήμερα όλα τά «πούμα»κλπ είναι όλα ικανά πτήσης;
Ή φταίει ….ο ιξ στρατηγός; Πού καί νά «φταίει» ποτέ δέν τόν αντικαθιστάς στήν κορυφή τής κρίσης δηλαδή στή,τούρλα τού Σαββάτου, λεει ο λαός.
Αυτό είναι ένα μάθημα γιά τούς πολιτικούς ανεύθυνους προϊσταμένους. Όταν πλοίο βυθίζεται δέν ωφελεί αλλαγή πλοιάρχου, ακόμα καί άν υπάρχει πιθανότητα σωτηρίας μόνον αυτός θά τήν βρεί καί σέ οποιαδήποτε κατάσταση αν ο ίδιος διατελεί.
Τά παθήματα θά γίνουν μαθήματα; Σιγά μή γίνουν. Αφού ευτυχώς δέν συνέβησαν τέτοια
διαδραματισθέντα. Τά όποια τέτοια κυκλοφόρησαν διαψεύσθησαν εγκαίρως. Καί αρμοδίως. Συνάγεται όμως ότι αλλαγές είναι απαραίτητες. Όμως όχι εκεί πού αποπειρώνται νά τίς κάνουν, αλλά ψηλότερα. Αρκετά ψηλότερα. Μπάς καί σωθεί,οτιδήποτε. Αν σώζεται. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.