Πολλαπλασιάστε 20.000 επί 10.000 € ετησίως, για να δείτε το μέγεθος της «μεταρρύθμισης»

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκτός πάνω από 20.000 υποψήφιοι, ακόμη και αριστεύσαντες!

Χάρη στο σχέδιο-οδοστρωτήρας της Κεραμέως με την Ελάχιστων Βάσεων Εισαγωγής (ΕΒΕ) ανά τμήμα έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης περισσότεροι από 20000 υποψήφιοι, περίπου κατά 30% περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι.

Με πληροφορίες απο το rosa.gr

Η κυρία Κεραμέως, με πρόσχημα το αφήγημα ότι δεν είναι δυνατόν να εισάγονται στα ΑΕΙ υποψήφιοι που γράφουν κάτω από τη βάση, ενώ την ίδια ώρα στις ιδιωτικές σχολές εάν πληρώσουν οι ίδιοι μαθητές έχουν 2η ευκαιρία.

Μεταξύ εκείνων, που χάνουν τις σχολές που θέλουν έμειναν και υποψήφιοι που κατέγραψαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις. Μάλιστα, ο Διονύσης Κατάκαλος, από το 1ο πρότυπο λύκειο Αθηνών, παρά το γεγονός ότι συγκέντρωσε συνολικά 20988 μόρια (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο) δεν μπορεί να εισαχθεί ούτε καν στη δεύτερη επιλογή του.

Ανοιχτή επιστολή του στη Νίκη Κεραμέως μέσω του alfavita.gr:

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια;

Πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών“

ΔΗΜΟΦΙΛΗ