«Ο αρχηγός του ζεύγους των F-16C Block 52+ της 340 Μοίρας με το που έφτασε στην αίθουσα των σωστικών, εκτός εαυτού από τα νεύρα του και βρίζοντας με ακατονόμαστε φράσεις με ουρλιαχτά όντας σε πραγματικό αμόκ, κοπάνησε με όλη του τη δύναμη την κάσκα με το προβολικό σύστημα JHMCS σε έναν τοίχο και τη διέλυσε».
Στις 23 Μαΐου του 2006, ο Σμηναγός της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας Κώστας Ηλιάκης 36 ετών και πατέρας δύο ανηλίκων παιδιών, 5 και 1,5 ετών τότε, δολοφονήθηκε άνανδρα από τον Τούρκο πιλότο Χαλί Ιμπραήμ Οσκεμπίρ, όταν το αεροσκάφος του μετά από αερομαχία με τούρκικα μαχητικά κατέπεσε κοντά στην Κάρπαθο.
Ή τότε επίσημη εκδοχή ήταν ότι πρόκειται για «ατύχημα» κάνοντας λόγο μάλιστα για «ανθρώπινο λάθος» του Τούρκου πιλότου με τον οποίο ενεπλάκη σε αερομαχία.
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε κανένα ανθρώπινο λάθος του τούρκου, αλλά επρόκειτο για μία άνανδρη, δολοφονική ενέργεια, ύπουλη όπως συνηθίζουν οι τούρκοι δολοφόνοι.
Οι μαρτυρίες και οι απόρρητες αναφορές αποκαλύπτουν ότι ο Έλληνας σμηναγός δέχθηκε απροκάλυπτα δολοφονική επίθεση από το τουρκικό μαχητικό που καταδίωκε.
Ο σχηματισμός «Αλεπού-370″ των δύο ελληνικών F-16 που βγήκαν για καταδίωξη τεσσάρων τουρκικών αεροσκαφών, τα οποία είχαν εισβάλει στον εθνικό εναέριο χώρο μας ξεκίνησε από το αεροδρόμιο της 133 Σμηναρχίας Μάχης στην Κρήτη.
Όταν συναντήθηκαν οι δύο σχηματισμοί στον αέρα και ξεκίνησε η καταδίωξη τους, ο Κ. Ηλιακής δέχθηκε ξαφνικά επίθεση από το ένα τουρκικό μαχητικό.
Ο Τούρκος χειριστής Χαλί Ιμπραήμ Οσκεμπίρ, ( φώτο) χτυπώντας με το δεξί φτερό του RF-4 την καλύπτρα του αεροσκάφους του Ηλιάκη, το οδήγησε σε κάθετη και ανεξέλεγκτη πτώση, στέλνοντας τον στον θάνατο. Δεν υπήρξε λοιπόν κανένα λάθος του τούρκου. Ο τούρκος προέβη σε αυτή την ενέργεια για να αποτρέψει την δυνατότητα του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη να εκτιναχθεί κατά την πτώση του αεροσκάφους του.
Η εφημερίδα Real news επικαλούμενη την αναφορά του σμηναγού Ι. Αγγέλη, που πετούσε στο δεύτερο ελληνικό αεροσκάφος ως Νο 1 του σχηματισμού και είδε πως ακριβώς εκτυλίχθηκε το περιστατικό που οδήγησε στη συντριβή του αεροπλάνου του Έλληνα Σμηναγού.
Από την περιγραφή του αυτόπτη μάρτυρα προκύπτει πέρα από κάθε αμφιβολία πως υπήρχε πρόθεση εκ μέρους του Τούρκου πιλότου, συνεπώς ο θάνατος του Ηλιάκη ήταν δολοφονική ενέργεια και όχι «ανθρώπινο λάθος»:
«Το F-16 που βρισκόταν πίσω από τον Νο 2 (σ.σ. τον Κώστα Ηλιάκη) του σχηματισμού προσέγγισε σε πολύ μικρή απόσταση και εκτελούσε επικίνδυνους ελιγμούς επί 10 λεπτά, προσπαθώντας να χτυπήσει την καλύπτρα του ελληνικού αεροσκάφους με το πτερό του, αλλά και να το ρίξει στα καυσαέρια σε χαμηλό ύψος.
Παρόμοιές ενέργειες, σε μικρότερο βαθμό, εκτελούσε και το άλλο τουρκικό που βρισκόταν πίσω μου. Οι ενέργειες αυτές αναφέρθηκαν και στο R/T»
Για την ιστορία, ο τούρκος δολοφόνος βρίσκεται στις φυλακές ως συμμέτοχος στο πραξικόπημα του 2016.
Αερομαχία και όχι σύγκρουση!
Ας έρθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ (κατόπιν εντολών);
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2006 το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης.
Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.
Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από την βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό.. αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό.
Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο Σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει.
Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα Χειριστή Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.
Ο Τούρκος Σμηναγός λέει στον Σμηναγό Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας Χειριστής δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις.
Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Σμηναγού Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας Χειριστής εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει.
Συνέβη λοιπόν αερομαχία και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Κατ’ αρχήν ο Αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα, οι εφημερίδες την επομένη έγραψαν για μία έκρηξη).
Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς!
Επίσης να αναφέρουμε οτι Τούρκο Σμηναγό τον ηρωποίησαν οι Τούρκοι και απέδωσαν το ανώτατο παράσημο των ΤΕΔ …Για μια σύγκρουση Μαχητικών στον αέρα; Αυτά γράφει ο βετεράνος στην ιστοσελίδα του.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι το αεροσκάφος του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη πρώτα εβλήθη από πύραυλο και έπειτα ο τούρκος δολοφόνος με την ενέργεια του τον εμπόδισε από το να εκτιναχθεί.
Ποιοι εμπόδισαν τους Έλληνες πιλότους να εκδικηθούν
Η περιγραφή του Defence Point είναι πραγματικά συγκλονιστική και εν πολλοίς, άγνωστη.
Το ζευγάρι των δύο F-16C Block 52+ της 343 Μοίρας απογειώθηκε από τη Σούδα, έδρα της 115 Πτέρυγας Μάχης, αρκετά πριν ο τουρκικός σχηματισμός (τρία αεροσκάφη) φτάσει πάνω από την Κάρπαθο, καθ’ οδόν προς την Κρήτη. Το Εθνικό Κέντρο Αεροπορικών Επιχειρήσεων στη Λάρισα (ΕΚΑΕ) απογείωσε έγκαιρα το ζευγάρι επιφυλακής της 343 Μοίρας.
Γνώριζε περί τίνος επρόκειτο… Επρόκειτο για μία καθαρά επιχειρησιακή αποστολή της ΤΗΚ (τουρκική Αεροπορία), με χαρακτήρα διενέργειας κατασκοπευτικής δραστηριότητας εναντίον της Ελλάδας, την οποία η ελληνική πλευρά επιχείρησε με κάθε τρόπο να υποβαθμίσει.
Σκοπός της ήταν η συλλογή πληροφοριών για την εγκατάσταση και λειτουργία του συστήματος S-300, και όχι μόνο, στην Κρήτη, από τη στιγμή που αξιοποιήθηκε ένα φωτοαναγνωριστικό RF-4E, εξοπλισμένο με ατρακτίδιο φωτοαναγνώρισης μεγάλης ακτίνας, το οποίο συνοδεύονταν από δύο F-16…
Ο Τούρκος ιπτάμενος που έπεσε πάνω στο F-16 του Ηλιάκη, αποπειράθηκε να τον αποτρέψει από το να πλησιάσει περισσότερο το RF-4E. Προφανώς οι εντολές που είχαν τα συνοδά μαχητικά ήταν να μην αποκαλυφθούν στοιχεία και λεπτομέρειες σχετικά με το ατρακτίδιο που έφερε το φωτοαναγνωριστικό…
Η τουρκική αποστολή φωτοαναγνώρισης μπορεί να μην ολοκληρώθηκε, η ουσία όμως είναι ότι και τότε η αντίδραση της ελληνικής πλευράς, αποθράσυνε τους Τούρκους. Άλλα δύο ελληνικά μαχητικά του ίδιου τύπου που ανήκαν στην 340 Μοίρα, απογειώθηκαν άμεσα από την 115 Πτέρυγα Μάχης για να σπεύσουν στην περιοχή του συμβάντος…
ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΑΝ όμως λίγα λεπτά μετά την απογείωσή τους. Επέστρεψαν και προσγειώθηκαν στη Σούδα, αφήνοντας απροστάτευτο το Super Puma που είχε επίσης αποσταλεί για να περισυλλέξει τον Τούρκο ιπτάμενο που είχε διασωθεί…
Οι Τούρκοι ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ολόκληρη αποστολή CSAR (Combat Search & Rescue) με ελικόπτερα και τέσσερα τουλάχιστον F-16 να εμπλέκονται σε αυτή. Έδιωξαν δε κακήν – κακώς το ελληνικό Super Puma, το οποίο κινδύνευσε να συντριβεί από το ρεύμα των καυσαερίων των τουρκικών F-16 που περνούσαν αστραπιαία δίπλα του…
Ο κυβερνήτης του εντελώς μόνου και αβοήθητου Super Puma ούρλιαζε κυριολεκτικά στη συχνότητα και έβριζε. Ο θυμός του ήταν τόσο μεγάλος που εξαφάνισε οποιοδήποτε φόβο μπορεί να ένιωσε σαν άνθρωπος εκείνες τις δραματικές στιγμές!
Ο αρχηγός του ζεύγους των F-16C Block 52+ της 340 Μοίρας με το που έφτασε στην αίθουσα των σωστικών, εκτός εαυτού από τα νεύρα του και βρίζοντας με ακατονόμαστε φράσεις με ουρλιαχτά όντας σε πραγματικό αμόκ, κοπάνησε με όλη του τη δύναμη την κάσκα με το προβολικό σύστημα JHMCS (κόστος 110.000 δολάρια…) σε έναν τοίχο και τη διέλυσε.
Από τους κορυφαίους ιπταμένους της ΠΑ. Επαγγελματίας και διαβασμένος, είχε γεννηθεί για αυτή τη δουλειά. Ιδιόρρυθμος άνθρωπος, λιγομίλητος και απρόσιτος. Αλλά μεταξύ των άριστων… Ουδείς το αμφισβητούσε αυτό στην Πολεμική Αεροπορία. Από την οποία παραιτήθηκε στο τέλος του 2011, ή στις αρχές του 2012.
Αν το ζευγάρι της 340 Μοίρας έφτανε να εμπλακεί με τα τουρκικά μαχητικά της αποστολής Combat SAR που προαναφέραμε, ΚΑΝΕΝΑ δεν θα γύριζε πίσω… Το λέμε με απόλυτη βεβαιότητα πρώτα από όλα γιατί γνωρίζουμε και τους δύο Έλληνες ιπταμένους. Έχαιραν άπειρου σεβασμού όχι μόνο από τους Αμερικανούς συναδέλφους τους, αλλά και από όλους όσους τους είχαν γνωρίσει κατά τη διάρκεια Νατοϊκών ασκήσεων και συνεκπαιδεύσεων. Στα σενάρια των οποίων ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΕΥΑΝ.
Το λέμε με απόλυτη βεβαιότητα όμως και για ένα άλλο λόγο… Τα ελληνικά μαχητικά πέρα από τους AMRAAM έφεραν πυραύλους IRIS-T που μέσω του JHMCS μπορούσαν να εγκλωβίσουν, να εκτοξευτούν και να χτυπήσουν πρακτικά υπό οποιαδήποτε γωνία (OFF BORESIGHT…).
Λίγο αργότερα πηγές του ΓΕΑ διέρρευσαν ότι η εντολή για την ανάκληση του δεύτερου ζεύγους των F-16 της 340 Μοίρας που απογειώθηκε για να καλύψει το Super Puma και να ασφαλίσει την περιοχή, δόθηκε από το υπουργείο Εξωτερικών.
Ενός υπουργείου του οποίου εκείνη την εποχή ηγείτο εις εκ των βασικών ομιλητών της προχθεσινής εκδήλωσης. Τα συμπεράσματα σχετικά με τις ελληνικές προθέσεις ανήκουν στον καθένα από εμάς. Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε. Δεν χρειαζόμαστε καθοδήγηση. Όποιος επιθυμεί μπορεί να επιχειρήσει να διαψεύσει όσα γράφονται σε αυτό το κείμενο.
Κάποιοι λοιπόν εμπόδισαν τους έλληνες να τελειώσουν μια και καλή την τουρκική απειλή.