Ένα Key Lime Air Swearingen SA-226TC Μετρό II, ( N280K) που εκτελούσε την πτήση KG-970 από Salida, CO προς Denver Centennial, CO (ΗΠΑ) με ένα άτομο πλήρωμα, βρισκόταν σε οπτική προσέγγιση για τον διάδρομο της Centennial 17L για την προσέγγιση και κατέβαινε στα 6400 πόδια περίπου 3 nm βόρεια του κατωφλιού διαδρόμου 17L σε περίπου 11: 24L (16: 24Z).
Ένα ιδιωτικό Cirrus SR-22, (N416DJ) με δύο άτομα επί του σκάφους, έκανε οπτική προσέγγιση στον διάδρομο 17R και ενημερώθηκε για την προσγείωση στον παράλληλο διάδρομο. Το Cirrus κατέβηκε στα 6400 πόδια περίπου 3nm βόρεια του κατωφλίου του διαδρόμου 17R, αλλά ξεπέρασε τις κεντρικές γραμμές των δύο διαδρόμων 17R και 17L.
Τα δύο αεροσκάφη συγκρούστηκαν, το Cirrus χτύπησε το μέσον της ατράκτου του Metroliner ακριβώς πάνω από τα φτερά, βγάζοντας ολόκληρο το τμήμα καμπίνας σε αυτό το σημείο.
Το πλήρωμα του Metroliner ανέφερε emergency στη συχνότητα του πύργου, αναφέροντας ότι ο δεξιός κινητήρας του είχε πρόβλημα και τόνισε ότι είδε ένα άλλο αεροσκάφος με αλεξίπτωτο να κατεβαίνει. Αφού προσγειώθηκε το πλήρωμα ενημέρωσε, για σύγκρουση στον αέρα.
Ο πιλότος του Cirrus ενεργοποίησε το αλεξίπτωτο και προσγειώθηκε σε ένα κοντινό χωράφι χωρίς τραυματισμούς. Το πλήρωμα του Metroliner κατάφερε να προσγειώσει το αεροσκάφος στο Centennial Airport.
Το Cirrus με δύο άτομα στο πλοίο κατέληξε περίπου 2,7 nm βόρεια του διαδρόμου 17L στην περιοχή του Cherry Creek Reservoir.
Δεν υπήρχαν τραυματισμοί.
Το NTSB έχει ξεκινήσει μια έρευνα και αποστέλλει τους ερευνητές στον τόπο δηλώνοντας: “Το NTSB ερευνά τη σύγκρουση του αέρα στις 12 Μαΐου 2021 που αφορούσε ένα Metroliner & ένα Cirrus κοντά στο Ντένβερ του Κολοράντο. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί σε σχέση με τη σύγκρουση, η σύγκρουση έγινε όταν τα αεροπλάνα προσγειώνονταν. Το NTSB θα μεταβεί στη σκηνή. ”
Το Metroliner μετά την προσγείωση
Το Cirrus στο έδαφος