Την νέα καταγγελία δημοσιεύει η LIFO και αφορά το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 όταν ο Δ. Λιγνάδης δίδαξε για 4 μήνες στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο.
Καταγγελει τον Λιγνάδη ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος προχώρησε σε άσεμνες πράξεις, και ζητούσε τα κορίτσια να δέρνονται μεταξύ τους και να γδύνει η μία την άλλη ενώ τα αγόρια να γλείφουν το πάτωμα. Μαλιστα συμφωνα με την καταγγελία ο Λιγναδης ήταν ένας καθηγητής που είχε σεξουαλικές σχέσεις με έναν 18χρονο φοιτητή, με κακοποιητικά χαρακτηριστικά ενώ γίνεται αναφορά και σε δυο άλλες περιπτώσεις συμφοιτητών της, τους οποίους είχε προσεγγίσει ο Δ. Λιγνάδης, όντας καθηγητής τους.
Αναλυτικά η καταγγελία:
«Από την πρώτη μέρα που μπήκε στο μάθημα έκανε περίεργες ερωτήσεις. Σε εμένα προσωπικά είχε ρωτήσει τι είναι αυτό που δεν θα έκανα ποτέ στο θέατρο. Εγώ δεν ήθελα να απαντήσω, γιατί φαντάστηκα ότι μου το λέει για να με βάλει να το κάνω. Παρόλα αυτά, επειδή επέμενε, του είπα ότι αυτό που δεν θα έκανα θα ήταν να γδυθώ. Και μου είπε “ωραία, γδύσου” και επέμενε με πολύ έντονο τρόπο.
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, που δεν ήταν πλήρες εξάμηνο, σε παραστάσεις όπως π.χ. τις “Τρεις αδελφές” του Τσέχοφ, έβαζε τα κορίτσια να δέρνονται μεταξύ τους και να γδύνει η μία την άλλη, τα αγόρια να γλείφουν το πάτωμα και άλλα τέτοια πράγματα.
Έχω στείλει μια καταγγελία στο ΣΕΗ για ένα από τα πρώτα περιστατικά. Αν με καλέσουν, θα πάω να καταθέσω. Ήταν μία μέρα που είχαμε μάθημα μαζί του και πήγαμε να καθίσουμε κανονικά στην αίθουσα. Εγώ, δυστυχώς, κάθισα στην πρώτη σειρά και λίγο διαγώνια από την έδρα, οπότε τον έβλεπα από τη μέση και κάτω που είχε γυμνό το σημείο του σώματος του αυτό και αυνανιζόταν. Αυτός με είδε που ξαφνιάστηκα και γελούσε με ένα μειδίαμα, συνεχίζοντας αυτό που έκανε. Μετά τελείωσε, κουμπώθηκε και σηκώθηκε να συνεχίσει το μάθημα. Το συγκεκριμένο το κατήγγειλα στο ΣΕΗ. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος κάπνιζε και δεν κάπνιζε απλά τσιγάρα, αλλά χασίς. Κανείς μας τότε δεν είχε σκεφτεί να τον καταγγείλει στη σχολή, η οποία ήταν νεοσύστατη, μόλις ενός έτους. Ούτε Πρόγραμμα Σπουδών δεν είχαμε τότε. Στην αρχή θεωρούσαμε σπουδαίο που θα μας δίδασκε ένας καλλιτέχνης σαν τον Λιγνάδη. Μετά όλα αυτά θεωρήθηκαν κάτι σαν εκκεντρικότητες και ιδιαιτερότητες ενός καλλιτέχνη….
Στην τάξη είχαμε ένα αγόρι με το οποίο από την πρώτη στιγμή σύναψε σχέση μαζί του. Και μάλιστα, στο τέλος ενός από τα πρώτα μαθήματα, τον πήρε με το αυτοκίνητο και πήγαν στην παραλία. Θυμάμαι ότι στην αρχή ο συμφοιτητής μας μιλούσε με ενθουσιασμό για εκείνον, που τον είχε επιλέξει και έκαναν σχέση. Παρόλα αυτά, από όσα μας μετέφερε στη συνέχεια, αντιλαμβανόμασταν ότι όλα αυτά που μας περιέγραφε ήταν πάρα πολύ κακοποιητικά και τοξικά. Η σχέση αυτή τελείωσε άδοξα. Βρέθηκαν και μια-δυο φορές στην Αθήνα. Σίγουρα δεν ήταν μια κανονική σχέση. Ήταν ένας καθηγητής που είχε σεξουαλικές σχέσεις με έναν 18χρονο φοιτητή, με κακοποιητικά χαρακτηριστικά.
Υπήρχαν ακόμα δύο φοιτητές στην τάξη, τους οποίους είχε προσεγγίσει. Ο ένας μου είπε ότι έχει κάτι να αναφέρει και θα το στείλει στο ΣΕΗ. Ο άλλος δεν έχει μιλήσει, παρότι όλοι ξέραμε ότι κάτι γινόταν και τον πίεζε, τον στρίμωχνε και τον ενοχλούσε.
Κάποια στιγμή ο Λιγνάδης σταμάτησε να έρχεται στα μαθήματα και όταν πήγαμε να ρωτήσουμε στη γραμματεία, μας είπαν ότι τελείωσε και δεν θα ξανάρθει. Ήταν κοντά στο Πάσχα. Και από τότε δεν ξανακάναμε μάθημα μαζί του, χωρίς να μας εξηγήσουν τίποτα. Αυτό που ειπώθηκε κάποια στιγμή ήταν ότι σταμάτησε η συνεργασία επειδή δεν ήταν συνεπής.
Για το μαχαίρωμα εμείς το μάθαμε από τον συμφοιτητή μας, που είχε τη σχέση μαζί του. Του το είπε ο Λιγνάδης. Και μάλιστα του είχε πει ότι τον μαχαίρωσε από ζήλια και έρωτα ο σύντροφός του, αυτό ισχυρίστηκε. Και ότι ο Μαρκουλάκης τον βοήθησε και τον έσωσε. Αυτό είχε πει στο παιδί τότε.
Δεν ξέρω αν έπαιξε κάποιο ρόλο η σχέση αυτή, αλλά ο συμφοιτητής μας στο τρίτο έτος εμφάνισε πολύ σοβαρά σημάδια κατάθλιψης, έπεσε στα ναρκωτικά και έκανε απόπειρες αυτοκτονίας. Σήμερα κάνει θεραπεία και προσπαθεί να συνέλθει με τη βοήθεια της οικογένειας του».