Από το να κρατάμε κλειστά καθ’ ολοκληρία τα σχολεία.
ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ:
Δραστική (γενναία) προσαρμογή (= ΚΑΙ μείωση ΚΑΙ αναδιάταξη- επαναδιατύπωση) της διδακτέας ύλης.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ: Κύρια σημεία / Διαγραμματική διδασκαλία / περιληπτική αφήγηση, και… αναλυτικότερο διάβασμα στο σπίτι (φωτοτυπίες ή με ηλεκτρονικό τρόπο) επιλεγμένων ενοτήτων.
.
Το σχήμα σε γενικές γραμμές: Ασφαλής-αυτοπρόσωπη παρουσία των μαθητών στο σχολείο /παρουσίαση της διδακτέας ύλης-υποδείξεις από τους διδάσκοντες/ μελέτη στο σπίτι
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Η Γαλλική Επανάσταση λ.χ μπορεί να διδαχθεί σε 10 μαθήματα, ΟΜΩΣ μπορεί να διδαχθεί και σε 5 (εντελώς τυχαίοι οι αριθμοί).
.
ΦΟΙΤΗΣΗ:
Παρακολούθηση ΕΝΑΛΛΑΞ, ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, του μισού αριθμού των μαθητών.
.
Έτσι, ευκολότερα ελεγχόμενη και ασφαλής σχολική παρουσία-διδασκαλία και πρόσθετη μελέτη μέρους της ύλης στο σπίτι, μπορούν να καλύψουν σε κάποιο βαθμό τις απώλειες.
.
Από το να Κρατάμε εντελώς κλειστά τα σχολειά μας. “Το μή χείρον, βέλτιστον”.
.
Ας είμαστε ειλικρινείς.Η πραγματικότητα είναι δύσκολη.
.
Με “επανέναρξη” της σχολικής χρονιάς Φεβρουάριο (και αν..) κάτι καλύτερο και πιο ρεαλιστικό…μακάρι να βρεθεί.
Υ.Γ Γνωρίζουμε, μαθητές και διδάσκοντες, ότι η “ύλη” στο μεγαλύτερο μέρος της “έβγαινε” από Οκτώβριο μέχρι Ιανουάριο- Φεβρουάριο.Την Άνοιξη, περιμένοντας (και) τις… διακοπές του Πάσχα, περισσότερο βλέπαμε την… κίνηση στον δρόμο και λιγότερο τον πίνακα.