Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών (ΣΕΜΑ) για δημοσίευμα του enikos.gr σχετικά με την ΕΑΒ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα 17 Ιανουαρίου 2021
Νιώθουμε την ανάγκη και έχουμε την υποχρέωση με αυτό το Δελτίο Τύπου, να απαντήσουμε για πολλοστή φορά στα αήθη και κατευθυνόμενα δημοσιεύματα μερίδας του τύπου, με στόχο την αξιοπιστία της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας και του υψηλά καταρτισμένου προσωπικού της.
Συγκεκριμένα, σε δημοσίευμα του enikos.gr και την αναπαραγωγή του σε διάφορα blogs, αποκαλύπτεται ότι η ΕΑΒ, έστειλε στην Πολεμική Αεροπορία έναν «κατεστραμμένο» κινητήρα Τ56 για να τοποθετηθεί σε αεροσκάφος C-130. Μια κατηγορία, η οποία εάν ήταν αληθινή θα έπρεπε η ΕΑΒ να κλείσει αύριο το πρωί και η Π.Α. να καθηλώσει τα πτητικά μέσα που συντηρούνται αλλά και αναβαθμίζονται στην ΕΑΒ ώστε να αξιολογηθούν ποιοτικά.
Η ΕΑΒ μπορεί να μη φημίζεται για την παραγωγική της ταχύτητα τα τελευταία χρόνια, λόγω των μνημονίων, της έλλειψης κεφαλαίων, της διαρροής εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού, των διαχρονικά κάκιστων κυβερνητικών πολιτικών, την μη πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για την υγιή μετάβαση της τεχνογνωσίας, ΑΛΛΑ, αυτό που παράγει και είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη από πελάτες και συνεργάτες της, είναι η υψηλή ποιότητα του αποδιδόμενου έργου.
Και εδώ απαντάμε στο συγκεκριμένο δημοσίευμα. Κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποίησε η Π.Α., παρατηρήθηκε ότι υπήρχαν επικαθήσεις υλικού από μεταλλοψεκασμό στα πτερύγια της πρώτης βαθμίδας της τουρμπίνας, που οδήγησαν τους τεχνικούς της σε λάθος συμπέρασμα ότι η τουρμπίνα ήταν «καμένη» και έχρηζε αντικατάστασης. Επικαθήσεις στα πτερύγια της τουρμπίνας είναι αναμενόμενες στις πρώτες ώρες λειτουργίας του κινητήρα, και αποδεκτές βάση των τεχνικών οδηγιών μετά από επισκευή, σύμφωνα με την Rolls Royce, κατασκευάστρια των κινητήρων. Αυτό ακριβώς εξήγησε και τεχνικός της ΕΑΒ που μετέβη στην μονάδα της Πολεμικής Αεροπορίας.
Διαδικαστικά, οι εργασίες πραγματοποιούνται βάση των Τ.Ο. 2J-T56-56, 2J-T56-54, που αναφέρονται σε εργασίες επισκευαστικού κέντρου βαριάς συντήρησης και όχι γραμμής πτήσεων. Ο κινητήρας ‘’ανεβαίνει ‘’ στο δοκιμαστήριο όπου δοκιμάζεται για performance, διαρροές καύσιμου, αέρα, ηλεκτρικών κλπ. Εφόσον αποδώσει, βάση των προδιαγραφών του κατασκευαστή, τότε ετοιμάζεται προς παράδοση.
Δυστυχώς, λόγω του εταιρικού απορρήτου αλλά και του απορρήτου μεταξύ ΕΑΒ και Π.Α. δεν μπορούμε να σας δείξουμε τα έγραφα και την αλληλογραφία για τον συγκεκριμένο κινητήρα, που αποδεικνύουν περίτρανα την εγκυρότητα των ισχυρισμών μας.
Η Lockheed Martin, η κατασκευάστρια εταιρία του C-130, έχει πιστοποιήσει την ΕΑΒ ως ένα από τα 12 κέντρα παγκοσμίως ως ‘’Lockheed Martin Approved C-130 Service Center’’. Πιστοποίηση η οποία διατηρείται μετά από συνεχόμενες ετήσιες και έκτακτες επιθεωρήσεις.
Ένα άλλο θέμα που αναπαράγεται εντέχνως τελευταία από μεγάλη μερίδα ΜΜΕ είναι η μεταφορά και συντήρηση C-130 στο Ισραήλ. Είναι τουλάχιστον γελοίο να συζητούμε ότι η Π.Α. θα δώσει τα αεροσκάφη της σε μη εξουσιοδοτημένο κέντρο συντήρησης. Το αναφέραμε και παραπάνω. Η ΕΑΒ και άλλοι 11 παγκοσμίως, τέλος, μέχρι εκεί.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών, υπεύθυνα, κατηγορηματικά και απερίφραστα δηλώνει προς πάσα κατεύθυνση:
Μέχρι του σημείου που αδαείς απευθύνονται σε αδαείς για μερικά like και διαφημίσεις, θα είμαστε ανεκτικοί. Για αυτούς που εργάζονται με δόλο, έμμισθα, για επιχειρηματικά συμφέροντα εντός και εκτός, τους προειδοποιούμε ότι θα μας βρούνε απέναντι. Εκτός από την Εθνική Άμυνα και την μεγαλύτερη Αμυντική Βιομηχανία της χώρας, την ΕΑΒ, απαξιώνουν 1400 εργαζόμενους που κάτω από δύσκολες συνθήκες και συγκυρίες, με θυσίες 10 χρόνια τώρα, την κράτησαν και την κρατούν ακόμα όρθια. Μην μας προκαλείτε, γιατί έχουμε τα στοιχεία που χρειάζονται για να τους υπερασπιστούμε και δεν θα είναι καθόλου αρεστό σε πολλούς το αποτέλεσμα.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ε.Μ.Α.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ