Του Χρυσόστομου Τσιρίδη.
Εικονα, μια …κατηγορία από μόνη της.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ αρχαιολογικής έρευνας-ανασκαφής, το ΠΡΩΤΟ που οφείλουμε να επισημάνουμε.
Δεν γνωρίζω ΕΑΝ η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ποτέ, σίγουρα όμως το μήνυμά της είναι σημαντικό, στοχεύοντας στην ΟΥΣΙΑ της ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ Έρευνας:
.
Και Ποιο είναι το μήνυμα: Η χρονική απόσταση μηδενίζεται, με τον σύγχρονο άνθρωπο σχεδόν να συνομιλεί με την ΙΣΤΟΡΙΑ και τον ΜΥΘΟ του, θέλοντας να κατανοήσει το δικό του παρόν(!!!).
.
Αίσθηση μοναδική για τον αρχαιολόγο.
“Αν ο νεκρός της ΒΕΡΓΙΝΑΣ είναι ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ, τότε εγώ ΚΡΑΤΗΣΑ στα χέρια μου την σορό του ΜΑΚΕΔΟΝΑ βασιλιά, πατέρα του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ” Μανόλης ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ.
.
Από θεματική άποψη τώρα:
Εκπληκτική και σε άριστη σχεδόν κατάσταση (λόγω…τέφρας) απεικόνιση της συνεύρεσης
του ΔΙΑ με την ΛΗΔΑ, όπως αποκαλύπτεται με ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΚΟ τρόπο από την… χειρουργό-αρχαιολόγο στην ΠΟΜΠΗΙΑ (Διαδίκτυο). Ή αλλιώς, η Γέννηση της ΕΛΕΝΗΣ και του περίφημου ΤΡΩΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ.
.
Τα ερωτήματα.
— Πώς εξηγείται η ξεχωριστή ομορφιά της
— Γιατί δεν απέκτησε ποτέ η Ελένη παιδί από τον Πάρη στην Τροία.
— Γιατί ο Όμηρος είναι αυστηρός απέναντί της
— Ήταν τελικά η Ελένη “καλός” ή “κακός” ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ. Τί… λένε όσοι την γνώρισαν.
.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ με το πρώτο ερώτημα: Πώς εξηγείται η ΠΑΡΟΙΜΙΩΔΗΣ ομορφιά
της, που κατά τον ΜΥΘΟ έγινε αιτία του πιο ΔΙΑΣΗΜΟΥ Πολέμου,
του ΤΡΩΙΚΟΥ.