Λένε πως μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις…
Όμως δυσκολεύομαι να βρω τις κατάλληλες λέξεις να περιγράψω αυτό που αποτυπώνει η εικόνα…
Πρόκειται για μια συγκριτική αναζήτηση, μέσω της εφαρμογής Google Trends, όπου μπορεί κανείς να δει τον όγκο πληροφοριών και τις διαδικτυακές τάσεις προσώπων, ειδήσεων, προγραμμάτων κλπ…
Τι μας δείχνει η εικόνα του άρθρου…;
Τις τάσεις τις Google τον τελευταίο μήνα για τον Έλληνα πρωθυπουργό, τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τον Ερντογάν & τέλος το Big Brother…
And the Oscar goes to…
Ναι σωστά σκεφτήκατε…
1ος ο Big Brother μακράν με μεγάλη διαφορά & στη 2η θέση ο ερντογάν με μικρή διαφορά από τον 3ο Κυριάκο Μητσοτάκη…
Κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία που προκύπτουν από την ανάλυση των τάσεων…
Θα μου πείτε πόσο αντιπροσωπευτικό είναι το δείγμα που βασίζεται στο διαδίκτυο…
Είναι μια σωστή απορία…
Ιδού η απάντηση βασισμένη σε μια έρευνα της Focus Bari του 2017…
Σύμφωνα με την έρευνα 2 στα 3 (67%) ελληνικά νοικοκυριά έχουν πλέον πρόσβαση στο Ίντερνετ, περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες (82%) επισκέπτονται το διαδίκτυο, ενώ το 71% εξ αυτών, σε καθημερινή βάση.
Αυτό, μεταφράζεται σε ένα μέσο όρο χρήσης του διαδικτύου για 176 λεπτά κάθε μέρα!
Μάλιστα, στις ηλικίες 13-44 ετών, το Ίντερνετ χρησιμοποιείται καθολικά (σε ένα ποσοστό από 94% και πάνω), ενώ όσο προχωράμε στο ηλικιακό εύρος, η χρήση του διαδικτύου είναι χαμηλότερη. Παραμένει υψηλή για τις ηλικίες 45-54 (81%) και 55-64 (62%), και σημαντικά μειωμένη μόνο για το ηλικιακό κοινό 65-74 (38%).
Το ίντερνετ πια είναι στη ζωή και την καθημερινότητά μας..
Είναι εδώ και διαμορφώνει ή αν θέλετε επηρεάζει απόψεις, δημιουργεί τάσεις…
Όμως το τι επιλέγει να βλέπει και να διαβάζει ο καθένας από εμάς είναι αποκλειστικά δική του επιλογή και μόνο…
Και για να ξαναγυρίσουμε στα ευρήματα των τάσεων της Google…τα ευρήματα είναι κατά την γνώμη μας απογοητευτικά…
Με τουρκοκάναλα και Big Brother θα πάμε “πόλεμο” ;;
newsbreak.gr