Πολύ σημαντική η άνοδος στα downloads και στον τζίρο των mobile εφαρμογών μέσα στο 2018, σύμφωνα με την έκθεση της App Annie (εταιρεία ανάλυσης στατιστικών για mobile εφαρμογές). Η εταιρεία αποκαλύπτει ότι μέχρι και την 15η Δεκεμβρίου 2018 είχαν πραγματοποιηθεί 113 δισ. downloads από τα καταστήματα Google Play και App Store, με τον τζίρο να ξεπερνά τα $76 δισ.
Οι αριθμοί αυτοί είναι κατά 10% και 20% αντίστοιχα αυξημένοι σε σύγκριση με το 2017!
Τα περισσότερα από τα χρήματα που δαπανήθηκαν αφορούν τα games, κάτι που δεν προκαλεί μεγάλη εντύπωση, ενώ ο μέσος χρήστης ξόδευε 3 ώρες την ημέρα χρησιμοποιώντας εφαρμογές, μια αύξηση της τάξης του 10% σε σύγκριση με το 2017 και 20% σε σύγκριση με το 2016. Για το 2019, η App Annie εκτιμά ότι ο τζίρος θα ξεπεράσει τα $122 δισ. αν συμπεριληφθούν και τα third-party καταστήματα στην Κίνα.
Στην πρώτη θέση των πιο πολυχρησιμοποιημένων εφαρμογών με βάση τον αριθμό εγκαταστάσεων — χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα games — βρίσκεται το Facebook Messenger και ακολουθείται κατά σειρά από τα Facebook, WhatsApp, TikTok και Instagram. Σε ό,τι αφορά τα games, η πρώτη θέση πηγαίνει στο Helix Jump και ακολουθούν τα Subway Surfers, PUBG Mobile, Free Fire και Love Balls.
Στην πρώτη θέση της κατάταξης εφαρμογών με βάση τον τζίρο συνδυαστικά σε App Store και Google Play βρίσκεται το Netflix και στη συνέχεια βρίσκουμε τα Tinder, Tencent Video (Κίνα), IQIYI και Pandora Music. Αντίστοιχα, το παιχνίδι στο οποίο ξοδεύτηκαν τα περισσότερα χρήματα είναι το Fate/Grand Order και έπονται τα Honour of Kings, Monster Strike, Candy Crush Saga και Lineage M.
techcrunch , techgear