«Η Πέμυ Ζούνη υπηρετεί την τέχνη ως μέρος της ζωής της», ήταν μία από τις πολλές δηλώσεις του Θέμη Σοφού, ο οποίος σε τηλεφωνική σύνδεση που είχε σήμερα με την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, προέβη σε μία σειρά αποκαλύψεων σχετικά με τη διαμάχη των δύο γυναικών.
https://youtu.be/ieEeHgB5wCU
«Πρόκειται περί μίας προσωπικότητας που έχει υπηρετήσει την τέχνη επί δεκαετίες, έχει υπηρετήσει και την πολιτική». Συνεχίζοντας, έσπευσε να υπερασπιστεί την ειλικρίνεια των λόγων της Πέμυς την οποία θεωρεί αδιαμφισβήτητη: «Αφού μας εξιστόρησε όσα συνέβησαν, μας έφερε ένα βουνό αποδείξεων. Χρησιμοποιήθηκαν κατασκευασμένα E-mails δε θα πω από ποιόν, αλλά βρίσκονται στα χέρια της δικαιοσύνης. Είναι πρωτοφανές αυτό που της συνέβη».
Ερωτώμενος για την άλλη πλευρά, δε δίστασε να χαρακτηρίσει ένδειξη ανασφάλειας και έλλειψης ειλικρίνειας την κίνηση που έγινε με τη δημοσιοποίηση σε εφημερίδα των αποδεικτικών τους στοιχείων.
«Όταν κάποιος δίνει στοιχεία σε δημόσια θέαση και όχι στο δικαστή, αυτό δηλώνει ανασφάλεια». Τέλος, θέλησε να τονήσει για ακόμη μία φορά την ακεραιότητα του ήθους της πελάτισσάς του, λέγοντας: « Η Ζούνη δε θα επιννοούσε ποτέ μία μηνυτήρια αναφορά. Αυτό που ήθελε και θέλει πάντοτε είναι να υπηρετεί τον πολιτισμό, την τέχνη και την ελληνική κουλτούρα». Ας ελπίσουμε πως θα έχει αίσιο τέλος όλο αυτό και η Δικαιοσύνη θα καταφέρει να λάμψει η αλήθεια».
Για όσους δεν γνωρίζουν αφορμή για την κόντρα τους στάθηκε το σκάνδαλο που ξέσπασε με την επεξεργασμένη στο Photoshop φωτογραφία της ηθοποιού με τον βραβευμένο με Όσκαρ Άνγκ Λι για την παράσταση που ανέβηκε στη σκηνή του ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη στις αρχές του 2017.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων, ξέσπασε σάλος, αφού αποκαλύφθηκε πως ο σκηνοθέτης από την Ταϊβάν δεν είχε καμιά σχέση με την παράσταση και πως οι φωτογραφίες που είχαν κυκλοφορήσει με εκείνον και την Πέμυ Ζούνη ήταν προϊόν επεξεργασίας στο Photoshop.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, όμως, το Μάρτη του 2018, η παραγωγός φαίνεται να περνά στην αντεπίθεση. Με υπόμνημα που κατέθεσε στον εισαγγελέα, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας, όχι μόνο προσκομίζει στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο Άνγκ Λι σκηνοθέτησε την παράσταση, αλλά ζητά και την άσκηση αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης εις βάρος του ιδρύματος και της ηθοποιού.
Συγκεκριμένα, ζητά να ασκηθούν κατά περίπτωση διώξεις για αδικήματα – μεταξύ άλλων- της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της απάτης στο δικαστήριο, της ψευδούς κατάθεσης, καθώς και της ψευδούς καταμήνυσης εις βάρος της ηθοποιού, του συζύγου της και της αδελφής της, αλλά και των υπεύθυνων του ιδρύματος, ενώ επιφυλάσσεται να προσφύγει και στο αστικό δικαστήριο αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική και επαγγελματική βλάβη.
Στις 235 σελίδες του υπομνήματος που κατέθεσε η θεατρική παραγωγός εξιστορεί και το χρονικό της «ιδιαίτερης» σχέσης της με την Πέμυ Ζούνη, προσκομίζοντας στοιχεία που φέρεται οτι αποδεικνύουν πως οι δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους είχαν έρθει πολύ κοντά.
Τα στοιχεία αυτά έρχονται ως απάντηση- από την πλευρά της παραγωγού- στη μήνυση της ηθοποιού, που είχε προηγηθεί, και στην οποία την κατηγορούσε μεταξύ άλλων και για… αρπαγή!
Η Πέμυ Ζούνη, στον απόηχο του σκανδάλου γύρω από την παράσταση στα τέλη Μαρτίου του 2017, στράφηκε κατά της Μπέσσυς Γιαννακοπούλου κατηγορώντας την για απάτη που της προκάλεσε ζημία άνω των 200.000 ευρώ αλλά και αρπαγή, καθώς με δέλεαρ τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση την υποχρέωνε να διαμένει μαζί της σε σπίτι που τους είχε παραχωρήσει ο σύζυγος της ηθοποιού.
«Η πίεση αυτή για μια συμπεριφορά πιο ”εναλακτική”, με διαχυτικότητες που δεν μου ταίριαζαν καθόλου, συνεχίστηκε σε όλη τη διάρκεια του ”εγκλεισμού”. Ένιωθα τελείως παγιδευμένη… ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση αλλά έκανα κουράγιο, γιατί θεωρούσα ότι όσο σκληρές κι αν ήταν οι μέρες, ο εφιάλτης θα τελέιωνε σύντομα», φέρεται ότι υποστηρίζει η Πέμυ Ζούνη στη μήνυσή της.
Η ηθοποιός κατηγορεί, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Espresso, την παραγωγό ότι παρακολουθούσε και έλεγχε κάθε της βήμα, απομακρύνοντάς την από τους οικείους της.