φεισθήτε των Νέων!!   

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

                            Τα σχολεία από δεκαετίες δεν,…

   Όταν ο καθηγητής λέει στο άριστο μαθητή: «,…και να γράψεις

όλα που σας λέω, δε θα πάρεις πάνω από 8!! Το φροντιστήριο θα

σε βοηθήσει περισσότερο!», τι λέτε, υπάρχει δωρεάν παιδεία στη

χώρα μας;!

   Και σαν να μη φτάνουν όλα τούτα το δια βίου αμάθειας γράφει

και…υπογράφει νόμους για τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2018!…

επαναλαμβάνοντας το ίδιο ¨ειδεχθές¨ έγκλημα που γίνεται μονάχα

σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιαπωνία…

   Και ερωτώ εγώ, ένας απλός Έλληνας πολίτης, ένας εκπαιδευτικός

συνταξιούχος, χωρίς κανένα προσωπικό συμφέρον!  (το εγγόνι μου,

μαθητής του 20 πέρασε εκεί που ήθελε!!). Έχω όμως το ενδιαφέρον

και το συμφέρον στον ύψιστο βαθμό για τα Ελληνόπουλα που τώρα

μπαίνουν στα κρεματόρια των εξετάσεων και σκέφτομαι διάφορα,…

   Η χώρα μας ερημώνει, ο Λαός μας φθίνει, γερνάει και λιγοστεύει

από τη φυγή των νέων στην…αλλοδαπή για σπουδές, εργασία και

ενίοτε μόνιμη εγκατάσταση ως μετανάστες εις την ξένη, αφού κατά

τον Εθνάρχην-όλων των εποχών-η μετανάστευση είναι,…ευλογία!!

    Και η…δωρεάν παιδεία οργιάζει με τα…ιδιαιτέρως ιδιαίτερα του

διορισμένου δάσκαλου, καθηγητή, για τον Μαμωνά προκειμένου να

τα διδάξει καλύτερα από εκείνα που λέει στην τάξη…δωρεάν!

    Εύγε ή γιούχα και πάλι γιούχα των πατρίδων και πιότερο γιούχα

στο διά βίου αμάθειας,…

   Κι εγώ ο γραφικός που απαιτώ σχολεία κανονικά, ο κακεντρεχής

που κρίνω τη δυσλειτουργία της εκπαίδευσης της Πατρίδας μου, τι

κάνω;! Έχω άραγε το δικαίωμα της καλοπροαίρετης κριτικής με τη

γνώση του θεσμού που κρίνω από τις παροχές του στον Λαό μας;!

   Να έχω άραγε αυτό το δικαίωμα ως ένας απλός φορολογούμενος

πολίτης;! Ε, αφού είμαι φορολογούμενος πολίτης άλλο τίποτα!

 Αλίμονο! Από δικαιώματα,…τίποτα άλλο!!

 Λοιπόν βρισκόμενος πια στην ένατη δεκαετία της ζωής μου με το

«διάγγελμα» του δια βίου αμάθειας περί καταργήσεως επιτέλους

των εισαγωγικών εξετάσεων χάρηκα τα μέγιστα,…μα, του κάκου!

   Στην ουσία όμως αποδείχτηκε ένα ακόμη πρωταπριλιάτικο ψέμα,

και η λαιμητόμος των εισαγωγικών στήνεται ξανά και πάλι από την

αρχή κι εγώ ονειρεύομαι πως βρίσκομαι στη θέση κάποιου μαθητή

και πετάγομαι στον ύπνο μου φωνάζοντας: «φεισθήτε των Νέων»,

«φεισθήτε των Νέων»!!

  …κι αφού τα σχολεία δυσλειτουργούν, το υπουργείο (δεν έχω την

αφέλεια να πω παιδείας), μα, εκπαίδευσης -με το συμπάθιο- που με

τα 4 μαθήματα (μήπως κουραστούν οι εν τη παιδεία παροικούντες)

διδάσκοντας τα παιδιά λειψά κολλυβογράμματα προσέρχονται στις

εξετάσεις, για να εξεταστούν σε ύλη μάλλον αδίδακτη, αφού,…δεν!

 …και δεν είναι αντισυνταγματικό το να καλείται ο μαθητής για να

συμμετάσχει στις εισαγωγικές εξετάσεις σε μία ύλη που η έρμη δεν

ευτύχησε από διδακτέα να αναβαθμιστεί σε διδαχθείσα, και, αφού

επομένως τα σκολειά μας-εν πολλοίς-δυσλειτουργούν˙ τότε σε ποια

ύλη να εξεταστούν οι τελειόφοιτοι που πάνε σχολείο μόνο και μόνο

για τις,…απουσίες και για να διαβάζουν για το,…φροντιστήριο;!;!

  Θέλετε να σώσετε την Ελλάδα;! (που θέλω πολύ μα, πάρα πολύ να

το πιστεύω, αλλά δε με βοηθάτε!!).

  Ήρθατε σε μια ΕΛΛΑΔΑ που την είχαν ρίξει σε βαθύ ύπνο οι πριν

από σας σωτήρες, οι γόνοι της καπιταλιστικής κλίκας, αφού ο ύπνος

και η στρατευμένη άγνοια των λαών ρίχνει τους λαούς σίγουρα στα

ύστερα του κόσμου, ώστε οι,…σωτήρες να χρειάζονται για

να μας σώζουν κάθε που πάμε να,…σηκώσουμε κεφάλι!!!

   Αλλάχτε βηματισμό, βιαστείτε! Οι καιροί ου μενετοί!! Κι αρχίστε

πρώτα πρώτα από τα σκολειά, κι αν επιμένετε ότι θέλετε να σώσετε

την ΠΑΤΡΙΔΑ˙˙˙  Ε,… τότε σώστε τις Νέες και τους Νέους μας,…

   Ανεβείτε στο ύψος των Νέων, αφού για να κοντοζυγώσεις τον Νέο,

πρέπει να ανεβείς, (κι όχι να…κατεβείς, στο επίπεδο των Νέων, όπως

το συνηθίζουμε να λέμε), γιατί οι Νέοι είναι πολύ ψηλότερα από μας

και αν μερικοί από τους Νέους χάνουν το δρόμο τους, δεν τον χάνουν

ποτέ οι ίδιοι, αλλά κάποιοι, ώριμοι τους τον χάνουν!!

  Μη σπαταλάτε τα Νιάτα της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας, είναι το αύριο!!

  Ο Νέος θέλει φροντίδα, θέλει προστασία για να θεριέψει σε δέντρο τ

ης ζωής και να δώσει τους καρπούς του στη δική του ώρα!!

   Και τώρα είναι η ώρα των Νέων μας!!

   Αλλάχτε βηματισμό και διαβάστε, πριν από τη θέσπιση νόμων

για την…ΠΑΙΔΕΙΑ, το ποίημα του ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ…

                                 Τα σκολειά χτίστε!

Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης, πoλύβοης, αρρωστιάρας
μακριά μακριά τ’ ανήλιαγα σοκάκια,
τα σκολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ Ήλιος,
διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει,
ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας
το φεγγάρι.

……………………………………….

  …και το άλλο, τι θέλει να πει η κατατρομοκράτηση των παιδιών, η

συντριβή και ο πλήρης αποσυντονισμός με τις οικτρές συνέπειες της

εκμηδένισης της προσωπικότητας του Νέου: «τα μολύβια κάτω!» ;!

    Και στα Μαθηματικά πάλι, τα δυσκολότερα της δεκαετίας, με 21

υποερωτήματα και πίεζε ο χρόνος και ήτανε πολλά κι εκεί που κάθε

παιδί έστειβε το μυαλό του, πάλευε να θυμηθεί το ένα να θυμηθεί το

άλλο ερώτημα και να μαζέψει όσο πιο πολλά μόρια μπορεί, την ώρα

που κρίνεται η επιτυχία του, το ξεκίνημά του στη ζωή, αλλά δεν είχε

καν τον απαιτούμενο χρόνο και ούτε που προλάβαινε να τελειώσει,

που, όπως είπανε σπουδαίοι μαθηματικοί, φροντιστές πεπειραμένοι

αλλά και πανεπιστημιακοί δεν έφταναν ούτε οι πέντε (5) ώρες!!

  Κι εκείνη ακριβώς στη στιγμή που το κάθε Ελληνόπουλο στείβει

το μυαλό του, ήρθε η εκτέλεση με το παράγγελμα: τα…μολύβια

κάτω, κάτι που μοιάζει με το παράγγελμα του γερμανοτσολιά στο

περιβόλι-εκτελεστήρι του Νέγρη στην Κόρινθο στις εκτελέσεις:

«επί σκοπόν…πυρ!»

   Και τότε τα ματάκια πολλών Νέων γέμισαν δάκρυα!! Μα, γιατί

όλη τούτη η πίκρα κι η οργή στις καρδούλες των Νέων;!

   Αν αντέχουν ας Κοιτάξουν οι υπεύθυνοι ο καθένας χώρια ή κι

όλοι μαζί τον καθρέφτη τους και σίγουρα εκεί μέσα θα δουν όλους

αυτούς που χάνουν το δρόμο του Νέου!!

    Παππού, αν δεν πετύχω τώρα, δε θα ξαναδώσω! Κουράστηκα

και αηδίασα! Έδωσα ό,τι καλύτερο μπορούσα! Δεν τα πρόλαβα

όλα, δεν είχα το χρόνο! Το 3ο ούτε καν το ακούμπησα, μου

εκμυστηρεύτηκε

η ψυχούλα του εγγονού μου, με το δάκρυ στα μάτια κορόμηλο!!

   Πέρασε και ηρέμησε! Εγώ όμως τώρα στα 82 μου δεν ηρέμησα!

   Βλέπω μπροστά μου τα Ελληνόπουλα των 18 χρόνων με τη θλίψη

στο βλέμμα τους αναλογιζόμενος την αγωνία, τις φοβίες, τον πόνο

και τις πληγές τους από μια πιθανή αποτυχία και την απόρριψη από

την κοινωνία και κυρίως την απόρριψη από τον ίδιο τον εαυτό τους,

την αυτοαπόρριψη!!

   Ένα παιδί 18 χρόνων πού σας έφταιξε και το βασανίζεται;!

Τι σας οφείλει και πού υστερεί και το απορρίπτετε;! Καταντήσανε

να είναι τα γράμματα ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ, την ώρα που οι ευγενείς

γόνοι της ελίτ γελαστοί επιστρέφουν με δυο τρία πτυχία στις

αποσκευές τους αγορασμένα εν πολλοίς από τα,…ιδιωτικά (επί

πληρωμή βεβαίως βεβαίως) κολέγια της αλλοδαπής, με τα εν

Ελλάδι Ελληνόπουλα να πετιούνται αλύπητα επειδή κάποιοι…

                «Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ 

                μεγάλα και υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη». 

καταπώς λέει ο Καβάφης.

   Και θα μας πούνε οι νομοθέτες ότι ο χρόνος ήταν αρκετός,

αλλά ο αντίλογος είναι περισσότερο δίκαιος από το δικό τους

το δίκιο, αφού «μια δικαιοσύνη που δε χαμογελάει δεν είναι 

ποτέ στ’ αλήθεια κάτι τέτοιο!»!

   Δε θέλει μία ώρα να τα μελετήσει:! Χρονομετρήσανε εσείς οι

ίδιοι τον απαιτούμενο χρόνο;!

     Αν ναι, τότε, γιατί οι έμπειροι περί τα τοιαύτα μίλησαν για

πέντε ώρες;! Κι αφού κάποιοι αργούν,…ας μας πούνε οι ειδικοί,…

εκείνοι οι μαθητές μας,…περισσεύουν;!;!

   Δε θέλετε, δεν μπορείτε,… Αμ,…δεν είναι δικό σας το πρόβλημα,

αλλά ολόκληρης της ΕΛΛΑΔΑΣ!

…κι αφού δεν μπορείτε να στείλετε στον αγύριστο τις εισαγωγικές,

τότε ιδού…να μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου 80% και ένα 20%,

(και πολύ λέω), για τα 4 μαθήματα, και θα γίνετε οι χτίστες των νέων

σκολειών μας, όμως δε γίνεσαι σωστός χτίστης, αν δεν το μπορείς το

γκρέμισμα!! Γκρεμίστε τα σάπια και μη τα λυπάστε! Για τούτο σας

φέραμε με ιδρώτα, κόπο και πείσμα κι ελπίδα στην εξουσία, για να

χτίσετε τα καινούργια τα σκολειά, όπου εκεί μέσα θα κατοικήσει η

                            ΑΛΗΘΕΙΑ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!

 

   Και η καλύτερη λύση του δύσκολου τούτου θέματος˙ μία ζωντανή

συνέντευξη του μαθητή με τους ειδικούς για να βρεθεί ο κατάλληλος

στην κατάλληλη θέση και όχι ας πάνε στην αλλοδαπή οι κατέχοντες

και οι πένητες,…ποιος να γνοιαστεί για δαύτους!…

Ανοίχτε διάπλατες τις πόρτες των Πανεπιστημιακών Σχολών κι αφού

εισαχθούν στο πρώτο έτος της Σχολής που επιθυμούν, κριθέντες ως

άξιοι για κείνη ή για την άλλη Σχολή από ειδικούς κριτές της οικείας ε

ιδικότητας, από παιδαγωγούς και ψυχολόγους κι ας επιλέξει ο ίδιος

φοιτητής, αν θα φοιτήσει στη Σχολή ή εάν με προσωπική του ευθύνη

αποφασίσει να διακόψει τις σπουδές του,…

   Για μοναδική φορά έως τώρα θα καταστεί ώριμος και ελεύθερος να

αποφασίσει για τον εαυτό του ως υπεύθυνος και υπόλογος άνθρωπος,

επιλέγοντας τούτο ή εκείνο!

   Και μη βιαστείτε σας παρακαλώ να τα κατακρίνετε, αφού ποτέ δεν

το δοκιμάσατε και άρα δεν το γνωρίσατε, αν και εν πολλοίς η πορεία

της ζωής είναι ένας βηματισμός ανάμεσα σε δοκιμή και λάθος!

    Μήπως αυτό δεν κάνει και η ίδια η φύση που μέσα από μια διαρκή

επανάληψη δοκιμής και λάθους, όπου απορρίπτοντας κάθε τόσο το λ

άθος και επιλέγοντας το σωστό, το πιο αποτελεσματικό το οποίο και

επικρατεί, οπότε γίνεται φυσικός νόμος;!

 Η σωστή Παιδεία θα σας κρατήσει για δεκαετίες εκεί που σας έφερε

ο ταλαίπωρος τούτος Λαός,…

                                          Οψόμεθα λοιπόν

                                                                ένας Έλληνας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ