Οι εταιρείες λαμβάνουν μέτρα για να προστατευτούν από την ανάρτηση των προϊόντων τους σε ακατάλληλα βίντεο.
Πολλοί μεγάλοι διαφημιζόμενοι δήλωσαν ότι θα αποσύρουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες από το YouTube καθώς είδαν τα προϊόντα τους να εμφανίζονται σε βίντεο τα οποία έδειχναν παιδιά να βρίσκονται σε καταστάσεις κινδύνου ή απειλής.
Mars, Adidas, Diageo και πολλές ακόμη μεγάλες εταιρείες βρίσκονται μεταξύ των επιχειρήσεων οι οποίες διακόπτουν τις καμπάνιες τους στο YouTube.
Η κατάσταση αυτή αποκαλύφθηκε την περασμένη εβδομάδα από ένα δημοσίευμα του Buzzfeed στο οποίο φαίνεται ότι πολλές διαφημίσεις μεγάλων επιχειρήσεων εμφανίζονται εν μέσω ακατάλληλων βίντεο. Το YouTube είχε ήδη προχωρήσει στο κατέβασμα πολλών από αυτών των βίντεο, όμως αρκετά ήταν ακόμη αυτά που παρέμεναν στην ιστοσελίδα.
Σε δημοσίευμά τους την περασμένη Πέμπτη οι Times του Λονδίνου ανέφεραν ότι πολλά από τα συγκεκριμένα βίντεο συγκέντρωναν τα σχόλια εκατοντάδων παιδόφιλων.
Όμως η κατάσταση αυτή δεν περιορίζεται μόνο στο βίντεο. Αφορά γενικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter. Κι αυτό διότι δεν είναι πάντα στο χέρι των εταιρειών το περιεχόμενο των αναρτήσεων στις οποίες θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους. Κι αυτό μπορεί να προκαλέσει τεράστια προβλήματα, καθώς χωρίς να το θέλουν μπορεί να αποτελέσουν θύματα κακής διαχείρισης του αλγορίθμου ο οποίος ρυθμίζει την ανάρτηση των διαφημίσεων τους στο διαδίκτυο.
http://www.fortunegreece.com/article/giati-pasignostes-eteries-girizoun-tin-plati-tous-sto-youtube/