ας θυμηθούμε τη διεύρυνση της πολιτικής του Κ. Καραμανλή στο θέμα των αγωγών που περιλάμβανε σαν συνέχεια την πολιτική των οπλικών συστημάτων, αλλά και την συνεργασία σε άλλους τομείς της βιομηχανίας μας.
Συγκεκριμένα, είχε υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας για συμμετοχή της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας στην παραγωγή, συντήρηση και επισκευή του ΒΕ-200, γνωστότερου ως Μπεριέβ (Beriev).
Είναι το πυροσβεστικό αεροσκάφος που χρησιμοποιήθηκε και βοήθησε την χώρα μας το πύρινο καλοκαίρι του 2007 και το οποίο πλέον θα φτιάχνεται και από ελληνικά χέρια, μετά από συμφωνία του ΥΠΑΝ και του ρωσικού υπουργείου Εμπορίου.
Αντίστοιχη συνεργασία ανακοινώθηκε, και μάλιστα ….από το επίπεδο του σχεδιασμού, για το επιβατηγό MC-21
Επίσης η ΕΑΒ και ο ρωσικός όμιλος «Ιρκούτ» υπέγραψανν μνημόνια για:
-ανάδειξη της ΕΑΒ σε κέντρο συντήρησης και επισκευής των αεροσκαφών ΒΕ-200.
– συμμετοχή της στην κατασκευή δομικών τμημάτων του ΒΕ-200 και ηλεκτρονικών για διάφορους τύπους αεροσκαφών.
– συμμετοχή της στη σχεδίαση του επιβατικού MC-21 δυναμικότητας 150, 180 ή 220 θέσεων..
Όσο αφορά το επιβατικό MC-21, σύμφωνα με τον προγραμματισμό προβλεπόταν η παραγωγή τουλάχιστον 1000 αεροσκαφών.
Η παραγωγή του MC-21 θα άρχιζε το 2014 .
Εκτός όμως της συνεργασίας στον τομέα της αεροναυπηγικής., είχαμε με την υπογραφή του μνημονίου και μια ακόμη νέα συμφωνία συνεργασίας Ελλάδας -Ρωσίας .
Η συμφωνία προέβλεπε συνεργασία ΚΑΙ στη φαρμακευτική βιομηχανία με ανταλλαγή τεχνογνωσίας και δημιουργία κοινών εταιριών έρευνας και παραγωγής φαρμάκων.
Φυσικά όλα αυτά ρίχθηκαν στον Καιάδα για να έρθει το εθνοσωτήριο ΔΝΤ και να μας σώσει…
Κανείς δε μίλησε για τις συμφωνίες του Κ. Καραμανλή…
Και οι υπονομευτές του δεν έκαναν τίποτε άλλο αυτά τα χρόνια, παρά να του ζητάνε να μιλήσει…
Αναγνώστης