Θα επέμβει επιτέλους ο εισαγγελέας;
Το “σοβαρό management” των Γερμανών, όπως ήταν επόμενο, αντί να “αναβαθμίσει” την εταιρεία, επιτρέπει το πλιάτσικο εις βάρος ανυποψίαστων καταναλωτών… Τι περίεργο. Κανουν πλιάτσικο εις βάρος Ελλήνων οι γερμανοί;
Διαβάστε και φρίξτε:
“ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΧΑΘΗΚΑΜΕ! ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑ ΛΕΩ. ΧΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ7ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΟΥ Κ ΨΑΧΝΟΜΑΙ! ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ; -ΑΝΤΖΕΛΑ.
Το κείμενο είναι έξυπνα “φτιαγμένο” για να τσιμπάς εύκολα. (και πάλι λάθος
πληκτρολόγηση).
από http://astropro.blogspot.gr/2012/03/54787-54380.html
John Bardopoulos είπε…
54787 & 54380
Γεια σας. Όσοι έχετε κινητά προσέχετε διότι από τους Αριθμούς 54787 & 54380 αποστέλλονται μηνύματα ΥΨΗΛΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ άλλα πραγματοποιούνται «κατά λάθος» όπως λέει το τηλεφωνικό κέντρο. Για μένα κάνει Κρα ότι είναι Συμβουλή Απατεώνα Δικηγόρου, καθώς θέλουν να καλύψουν τις «αγορές αριθμών τηλεφώνων» και προσωπικών δεδομένων μεταξύ συμμοριών
Φυσικά δεν κατάλαβα το «μήνυμα» της «Άντζελας που ψάχνετε 4 μήνες χωρισμένη» και το έστειλε στην «Ειρήνη την φίλη της» που χάθηκαν και θέλει να βγει για καφέ και το έστειλε από το τηλέφωνο 69Χ163781Χ, οπού η Αντζελα δεν απαντάει ποτέ και η «Θυρίδα της είναι Πάντα Γεμάτη».
Μετά από μερικές μέρες, το επόμενο βήμα είναι στην αρχή να στέλνουν ένα «αθώο μήνυμα για να μάθεις τον κωδικό σου». Και μετά έχεις ένα μήνυμα από την Κλάρα στο κλαρί, από τα μπούτια της Μαρίας κλπ πολλά.Η Κομπίνα είναι ότι θέλει 2,4 περίπου ευρώ να σταματήσεις. Aλλά αυτοί το βιολί τους στην ληστεία.
Τι έκανα εγώ!
Τα έχωσα πολύ αυστηρά στη Cosmote, είναι αλήθεια ότι ίδρωσε το αυτί τους, καθώς για να μάθεις που ανήκει ο αριθμός 69Χ163781Χ (ο αριθμός της Άντζελας που ψάχνετε, άσχετα αν της είπα ότι η επίσκεψή σε μένα χρεώνεται), θέλεις εισαγγελική άδεια. «Αλλά πρόσεχε ρε παιδί μου». Θα σου πει κάποιος, όλως τυχαίως.
Και επειδή ποτέ εισαγγελέας δεν θα ασχοληθεί με έναν «απρόσεκτο» γιαυτό το κοινοποιώ για να δούμε αν θα ασχοληθεί ο δικηγόρος της εταιρίας και με τι μέτρα, φυσικά τότε, ενδέχεται, να ασχοληθεί και ο Εισαγγελέας εναντίον μου; Θα απαιτήσω πρώτα να μάθω την IP «οπού έκανα εγγραφή ή μου κάνανε φάρσα », σύμφωνα με την άποψη της εταιρίας που «δεν» αγόρασε τα στοιχεία του κινητού μου!
Εδώ όμως όπως λέει η εταιρία ΕΣΥ χρεώνεσαι και όχι αυτοί, άλλα πήρα φυσικά και την εταιρία, και τα έχωσα και σε αυτήν! Χοντρά, πολύ χοντρά! Και φυσικά περιμένω να μου ξαναστείλουν μήνυμα από άλλου. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν Μαρτυρίες Αξιόπιστων μαρτύρων ότι είδαν το Φάντασμα του Μπινέ Λανταν κάπου κοντά στην εταιρία, και τώρα που οι ηλιακές εκρήξεις είναι πολλές όλα δικαιολογούνται!
Είναι ξεκάθαρο το παιχνίδι, ένα αθώο μήνυμα, «τυχαίο, από την Αντζελα», όσοι απαντήσουν μπαίνουν στην λίστα, και μετά σε γράφει κάποιος «για να σου κάνει φάρσα» ή «έγινε λάθος πληκτρολόγηση στον αριθμό τηλεφώνου». Δηλαδή ο Καλαμάς που θέλει να βρει ταίρι πάνω στην βιασύνη του έβαλε λάθος τηλέφωνο, και πάλι πάνω στην βιασύνη του δεν το διόρθωσε, είναι σίγουρο ότι κάποιοι στην εταιρία ασχολούνται με ληγμένα, Ενώ η αντίθετη άποψη είναι ότι έτσι έχει διδαχθεί από τον δικηγόρο της εταιρίας, αυτός που απαντάει στο τηλεφωνικό κέντρο. Τον αριθμό της «αθώας εταιρίας» θα τον βρείτε παρακάτω. Άμα τους πω ότι η γυναίκα μου δεν με πιστεύει, μήπως υπάρχει αποζημίωση για διατάραξη οικιακής εστίας από ΠΡΟΘΕΣΗ, και λοιπά πολλά!
Και στην συνεχεία σου στέλνουν μηνύματα, όσο για τον Δικηγόρο που θα θελήσει να διαμαρτυρηθεί «επειδή διασύραμε ΤΙΜΙΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ας μου εξηγήσει πρώτα γιατί υπάρχει το TO 2 KAI TO 3 οπού είναι πανομοιότυπες και δυο ερωτήσεις και απαντήσεις. Σε 2 τελείως «διαφορετικά σαιτ εταιριών»! Να ξέρει ότι έχω κρατήσει εκτυπώσιμο αντίγραφο! Και μην σκεφτεί το Αθώο “είδατε που συμβαίνουν και λάθη, ακόμα και σε σοβαρές εταιρίες τα παθαίνουν αυτά”! Φυσικά με αυτό το “Αθώο λάθος” εσείς ξέρετε να μου πείτε ποιος χρεώθηκε; εγώ δεν γνωρίζω, εσείς;
Εδώ πιθανόν να βρείτε και κάποιες απαντήσεις http://www.thegreekz.com/forum/showthread.php?636615-%C2%EF%DE%E8%E5%E9%E1-%E3%E9%E1-%EB%DE%F8%E7-%EC%F5%ED%DE%EC%E1%F4%EF%F2-%E1%F0%FC-%F4%EF%ED-%E1%F1%E9%E8%EC%FC-54787
Η εταιρεία αν και είναι η DCT-ltd και το τηλ της είναι 2111768298! (ή 2111768298) Αυτοί είναι οι απατεώνες
http://mobile-chat.eu/index.php?page=faq!
FAQ
1. Χρεώνομαι για τα μηνύματα που λαμβάνω;
Για τα μηνύματα που λαμβάνετε δεν χρεώνεστε. Η υπηρεσία δεν είναι συνδρομητική και χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που στέλνετε.
2. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 1,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
3. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 1,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
4. Που μπορώ να βρω τους όρους χρήσης;
Οι οροί χρήσης είναι δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα μας. Απλά κάντε κλικ στο μενού “Όροι Χρήσης”
5. Πως μπορώ να διαγράφω από τις υπηρεσίες και να σταματήσω να λαμβάνω μηνύματα;
Για να κάνετε διαγραφή απλά καλέστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2111768298 (αστική χρέωση) και ακολουθείσθε τις οδηγίες, διαφορετικά στείλτε την λέξη στοπ από το κινητό σας τηλέφωνο με 1,48 ευρώ
6. Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εταιρεία;
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 2111768298 (αστική χρέωση)
7. Γιατί όταν μιλώ με κάποιο χρηστή τα τηλεφωνά και γενικώς ότι έχει σχέση με προσωπικά δεδομένα δεν φαίνονται στο κινητό μου;
Ότι έχει σχέση με προσωπικό δεδομένο η εταιρεία το φιλτράρει αυτόματα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάση Ευρωπαϊκού Δικαίου.
8. Εγώ δεν έχω κάνει τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να εξακριβώσω τις χρεώσεις που έχω στον λογαριασμό μου;
Επικοινωνήστε με την εταιρεία στο 2111768298 ώστε να ελέγξει το τεχνικό τμήμα το τηλέφωνο σας. Θα σας απαντήσουμε εντος 24 ωρων.
9. Εγώ δεν έχω στείλει αυτά τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να δω όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί από το κινητό μου τηλέφωνο στην υπηρεσία;
Στέλνοντας στην διεύθυνση της εταιρείας μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105, που να γράφετε ότι επιθυμείτε να σας ανοικτή το περιεχόμενο των μηνυμάτων που έχετε αποστείλει προς τον 5ψηφιο, μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σας και αντίγραφο του λογαριασμού σας. Η εταιρεία όντος 7 ημερών θα σας αποστείλει στην διεύθυνση που επιθυμείτε το περιεχόμενο όλων των μηνυμάτων σας ανά ημερομηνία και ώρα που σταλθήκαν.
10. Πως βρέθηκε το τηλέφωνο μου στην υπηρεσία;
Κάνοντας εγγραφή στην σελίδα, αποκτατε την ιδιότητα μέλους και στις υπηρεσίες μέσα από το κινητό σας τηλέφωνο. Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους όρους χρήσης.”
Και http://radebou.com/index.php/faq
Οπου
Υπαρχει το “ Συχνές Ερωτήσεις
1. Χρεώνομαι για τα μηνύματα που λαμβάνω;
Για τα μηνύματα που λαμβάνετε δεν χρεώνεστε. Η υπηρεσία δεν είναι συνδρομητική και χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που στέλνετε.
2. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
3. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.
4. Που μπορώ να βρω τους όρους χρήσης;
Οι οροί χρήσης είναι δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα μας. Απλά κάντε κλικ στο μενού “Όροι Χρήσης”
5. Πως μπορώ να διαγράφω από τις υπηρεσίες και να σταματήσω να λαμβάνω μηνύματα;
Για να κάνετε διαγραφή απλά καλέστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2111768298 (αστική χρέωση) και ακολουθείσθε τις οδηγίες, διαφορετικά στείλτε την λέξη στοπ από το κινητό σας τηλέφωνο με 2,48 ευρώ
6. Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εταιρεία;
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 2111768298 (αστική χρέωση)
7. Γιατί όταν μιλώ με κάποιο χρηστή τα τηλεφωνά και γενικώς ότι έχει σχέση με προσωπικά δεδομένα δεν φαίνονται στο κινητό μου;
Ότι έχει σχέση με προσωπικό δεδομένο η εταιρεία το φιλτράρει αυτόματα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάση Ευρωπαϊκού Δικαίου.
8. Εγώ δεν έχω κάνει τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να εξακριβώσω τις χρεώσεις που έχω στον λογαριασμό μου;
Επικοινωνήστε με την εταιρεία στο 2111768298 ώστε να ελέγξει το τεχνικό τμήμα το τηλέφωνο σας. Θα σας απαντήσουμε εντος 24 ωρων.
9. Εγώ δεν έχω στείλει αυτά τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να δω όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί από το κινητό μου τηλέφωνο στην υπηρεσία;
Στέλνοντας στην διεύθυνση της εταιρείας μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105, που να γράφετε ότι επιθυμείτε να σας ανοικτή το περιεχόμενο των μηνυμάτων που έχετε αποστείλει προς τον 5ψηφιο, μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σας και αντίγραφο του λογαριασμού σας. Η εταιρεία όντος 7 ημερών θα σας αποστείλει στην διεύθυνση που επιθυμείτε το περιεχόμενο όλων των μηνυμάτων σας ανά ημερομηνία και ώρα που σταλθήκαν.
10. Πως βρέθηκε το τηλέφωνο μου στην υπηρεσία;
Κάνοντας εγγραφή στην σελίδα, αποκτατε την ιδιότητα μέλους και στις υπηρεσίες μέσα από το κινητό σας τηλέφωνο. Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους όρους χρήσης.»
Είναι ξεκάθαρα κατανοητό ότι πρόκειται περί ληστών! Προσέχετε !
Διαβάστε και τα υπόλοιπα σχόλια των αναγνωστών του έχουν ενδιαφέρον
Σχόλιο: Εμείς ως ιστοχώρος κάναμε επίσημη καταγγελία στην cosmote.
Περιμένουμε επίσημη απάντηση.
Η ευγενέστατη υπάλληλος, (69713197 του 13838 της cosmote) έδειξε μεν να συμμερίζεται την άποψή μας, αλλά ως υπάλληλος δε της εταιρείας δεν θέλησε να καταδικάσει την ενέργεια των πελατών τους – απατεώνων.
Νάσος
http://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1573.html#more