Πιο συγκεκριμένα, η Ρωσία ενδιαφέρεται για ολόκληρο το δίκτυο του ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ η μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρία της Ρουμανίας Grup Feroviar Roman (GFR), έχει εκφράσει ενδιαφέρον για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες.
Ο ρώσος αξιωματούχος Vladimir Yakunin επιβεβαίωσε ότι έχει συζητηθεί η αγορά όλου ή τμήματος του ελληνικού δικτύου και τόνισε ότι βρίσκονται σε επαφή με την ελληνική πλευρά, αλλά δεν έχει αποφασιστεί ακόμα το «μοντέλο» που θα ακολουθήσουν (για την εξαγορά).
Αναφορικά με τη γαλλική SNCF, έλληνας αξιωματούχος που επικαλείται το πρακτορείο, είπε ότι ενδιαφέρεται για τα εμπορικά και τα επιβατικά δρομολόγια. Μάλιστα, είπε ότι έχουν ήδη γίνει επαφές ακόμα και με την ηγεσία των υπουργείων Μεταφορών σε Αθήνα και Παρίσι τα δύο προηγούμενα χρόνια.
Πάντως, εκπρόσωπος της SNCF στο Παρίσι σημείωσε ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει να προχωρήσει στην εξαγορά των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Όπως τονίζει το Reuters, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΕΕ, η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αρχίσει το τέταρτο τρίμηνο του 2012, οπότε τα περιουσιακά του στοιχεία θα μεταφερθούν στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων.
dexiextrem.blogspot.com